AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Har en venninne som jeg har kjent i mange år, men ikke truffet hverandre på flere år. følelser blusser opp, jeg tok mot til meg og fortelte henne dette, ikke en direkte avvisning men avvist. vennskapet består noe som er det viktigste. Barn av henne blir blandet inn nå da vi skal på en tur en helg så er litt rådvill. skal jeg fortsette prøve, virker som det er noe der.. eller skal jeg bare la vær?? Anonymkode: 78513...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Du lar være! Herlighet, du kommer til å ødelegge vennskapet totalt hvis du ikke dropper å legge an på henne etter at hun avviste deg. Anonymkode: 53b71...fd8 2
Villspor?? Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du lar være! Herlighet, du kommer til å ødelegge vennskapet totalt hvis du ikke dropper å legge an på henne etter at hun avviste deg. Anonymkode: 53b71...fd8 Jeg har aldri lagt an på henne til dags dato, bare fortalt henne hva jeg føler… kommer heller ikke til å gjøre det, ordla meg feil… men nære felles venner sier at jeg ikke må lukke døren helt for det hadde ikke hun.. 3
petterm Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Villspor?? skrev (16 timer siden): Jeg har aldri lagt an på henne til dags dato, bare fortalt henne hva jeg føler… kommer heller ikke til å gjøre det, ordla meg feil… men nære felles venner sier at jeg ikke må lukke døren helt for det hadde ikke hun.. Du har fortalt henne at du har følelser. Hun blir allikevel med på tur... Ta det som en vennetur. Tipper det er 50/50 sjans for at hun er åpen for noe mer på sikt. Vær ekstremt bevisst på at evt. initiativ til noe mer skal komme fra henne. Vær forsiktig og tilbakeholden hvis hun tar initiativ til noen former for kjærtegn. Helst unngå alkohol på turen. Husk at barna hennes har 1. prioritet. Vær oppmerksom på barna. Hvis du skal få et forhold til henne må du også vise at du har et bra forhold til barna. Dere har ikke hatt særlig kontakt på lang tid. La henne bruke litt tid på å se om hun synes dere passer sammen. La "forholdet" modnes. Ikke lett for noen av dere når hun har barn, så det er naturlig at hun ikke forhaster seg. God tur!
Villspor?? Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 petterm skrev (11 timer siden): Du har fortalt henne at du har følelser. Hun blir allikevel med på tur... Ta det som en vennetur. Tipper det er 50/50 sjans for at hun er åpen for noe mer på sikt. Vær ekstremt bevisst på at evt. initiativ til noe mer skal komme fra henne. Vær forsiktig og tilbakeholden hvis hun tar initiativ til noen former for kjærtegn. Helst unngå alkohol på turen. Husk at barna hennes har 1. prioritet. Vær oppmerksom på barna. Hvis du skal få et forhold til henne må du også vise at du har et bra forhold til barna. Dere har ikke hatt særlig kontakt på lang tid. La henne bruke litt tid på å se om hun synes dere passer sammen. La "forholdet" modnes. Ikke lett for noen av dere når hun har barn, så det er naturlig at hun ikke forhaster seg. God tur! Takk, vi tenker ganske likt der ja, bruker tiden så ser jeg hva som skjer… vennskapet som betyr noe. Hun vet, så det blir enten eller, alt er godt nok uansett! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå