Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 

Anonymkode: c343d...9cd

Skrevet

Turn off: Anti-woke, anti-feminist, lite renslig og lav utdanning.

Turn off: Selvikker, blid, humor, reflektert, ikke for lav, mørk i håret, utdannet.

Anonymkode: f308e...7da

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Turn off: Anti-woke, anti-feminist, lite renslig og lav utdanning.

Turn off: Selvikker, blid, humor, reflektert, ikke for lav, mørk i håret, utdannet.

Turn ON: Selvikker, blid, humor, reflektert, ikke for lav, mørk i håret, utdannet.

Skrevet

Turn on: ambisjoner… fremtidsrettet… åpen… nysgjerrig.. ikke party pooper… 

turn off: plasserer skyld hit og dit og bruker enorme mengder energi på å legge skylden på noen.. passer på en og maser masse 

Anonymkode: c343d...9cd

Skrevet

Off: manglende selvinnsikt, lite tilpasningsdyktig, tiltaksløs, weaponized incomptance aka manchild, frekk, unøyanserte meninger og holdninger, tar ikke til seg andres tilbakemeldinger, klarer ikke si unnskyld, egoistisk, usunne vaner (eks lager middag uten grønnsaker, nachos som bare er kjøttdeig, chips og ost), skjønner ikke sosiale koder ifb klær, språkbruk, når man bør lytte/prate osv, manglende selvtillit/klarer ikke ta egne valg og må hele tiden ha bekreftelse før banale valg blir tatt

On: en mann kommer langt med å ha det motsatte av turn-off-egenskapene og godt humør

Anonymkode: 2b3d8...1a2

Skrevet

On: Tålmodig, forståelsesfull, leken/glimt i øyet, reflektert, handlekraftig og kreativ

Off: Grinete, skylder på andre for alt feil, trangsynt, mangel på humor, må alltid vinne (særlig over damer), tar ikke vare på egen helse

Anonymkode: dd034...1f1

Skrevet

Turn off; En som leter etter en mamma!.... En gutt... Noen som ikke er sjarmerende, en som er lat og slapp. Ikke målrettet eller ambisiøs. Ikke intelligent. Egoistisk. 

Turn on; Daddy energi. En som er oppmerksom på meg, en som følger med på alt jeg sier, og alle mine bevegelser. Scaner omgivelsene, for så tilrettelegge mest mulig comfort og behag for meg. Ambisiøs! Oppvartende mann, som åpner dører, trekker frem stol for meg. Holder øye kontakt! Tar stor plass! Er en god sjef. Jeg vil ha en MANN. Og dette gjør meg både mo i knærne og ekstremt 💦💦💦

Anonymkode: 9e544...097

• Liker 2
Skrevet

Turn on: Humor, lettere mobbe flørting om jeg er trygg på han, lekenhet, trygghet og tålmodighet, forståelsesfull, godeklemmer, hår på kroppen, helst mørkt hår, fine øyne og det rette blikket som ikke kan beskrives, men tror granskingen som frøkna over meg beskrev kanskje stemmer. Å se han tenke, mens han hånden eller en penn mot munnen og det ikke er korona. Om han pardanser. 

Turn off: Utrygg oppførsel. Går fra meg på tur. Fanatikere i den graden at det skal ikke være fysisk mulig men her er vi allikevel, på alvorlige ting. Om det er slikt som lizard people er det litt gøy, men om det er noe som er skadelig som at de tror Disney prøver å gjøre folk homofile og begynner rare opprør, og at de generelt har holdninger som sårer noen, som å være imot homofili fra starten av. Ting som får meg til å tenke, du er drugd the f out. 

Anonymkode: 06137...375

Skrevet

Turn on: Humor, gode klemmer, flink til å kline, høflig, evner å ha gode samtaler, flink til å lytte, litt gentleman, ryddig, empatisk og leken.

Turn off: Skylder på andre, urenslighet, manglende negleklipp, lite huslig, kresen, drikker ofte, lat og evner ikke å lese omgivelsene.

• Liker 1
Skrevet

Turn off: overseksualiserte gutter. Gutter som maser om sex, chatter om sex osv.

Anonymkode: 37d9d...185

Skrevet

Turn on: godt selvbilde, empatisk, omsorgsfull, egne meninger, selvstendig, glimt i øyet, kjekk(i mine øyne),en som utstråler trygghet, mange like interesser,  en som er aktiv, og opptatt av sunn livsstil 

Turn off: usikkerhet, dårlig selvinnsikt, ptsd og andre alvorlige diagnoser, tung bagasje(har erfart, og taklet det dårlig), Egoistisk, 

Anonymkode: 5c801...920

Skrevet

Turn Off:

Selvsentrert, dømmende, dårlig på å kommunisere å se andre. Snakker mye om seg selv og ekser, emosjonelt utilgjengelig, gniten, blir fort hissig/sint. Dårlig på å vise omsorg/omtanke, egoistisk!

Anonymkode: ea348...4d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...