AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Jeg møtte noen på et arrangement og klarer egentlig ikke å slutte å tenke på h*n. Så vakker utstråling, stemmen og det smilet. Har ikke hatt følelser eller sommerfugler i magen for noen på langt tid, men med h*n så skjedde det noe. Ble egentlig betatt der og da. Kanskje ikke så viktig eller gøy for noen andre, men det er en ganske fin følelse og jeg skal møte h*n igjen. Hva gjør du når du får sommerfugler i magen og tenker mer på hun/han enn på jobben du er på? Anonymkode: 926cf...c6e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Jeg har lært, at det er bare å følge tankene, å følelsene. Jeg hører mye på musikk, og jeg lar meg selv få føle alt! Det er helt fantastisk og føle på de følelsene, og min erfaring er at skjer det ikke med en gang skjer det aldri! So yes! Kos deg, å nyt det! Men, jo man må jo jobbe, men gi deg selv tid til å føle å tenke/fantasere. For vist ikke får du aldri tid til å konsentrere deg skikkelig 😅🙉 Anonymkode: 9c0cd...d01
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har lært, at det er bare å følge tankene, å følelsene. Jeg hører mye på musikk, og jeg lar meg selv få føle alt! Det er helt fantastisk og føle på de følelsene, og min erfaring er at skjer det ikke med en gang skjer det aldri! So yes! Kos deg, å nyt det! Men, jo man må jo jobbe, men gi deg selv tid til å føle å tenke/fantasere. For vist ikke får du aldri tid til å konsentrere deg skikkelig 😅🙉 Anonymkode: 9c0cd...d01 Blir nesten litt teenager igjen her og har lyst å bare sende en melding: "Du...har du lyst å komme hit å late som vi ser en film sammen med 1 cm mellom oss"?😂 Likte det du skrev om å la seg selv føle alt og følge tankene! Datet noen i sommer flere ganger, men fikk aldri noen gnist med h*n. Godt det er helg nå så jeg kan bruke den på å tankene og ikke jobben Anonymkode: 926cf...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå