Hotwife Skrevet 19. november 2023 #21 Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 0.58): han har jo lyst på en adventskalender ellers hadde jeg ikke brukt masse tid på og finne en til han Anonymkode: 38ff8...7b3 Men han vil IKKE ha sjokolade, godteri, øl, te, verktøy eller hudpleie? Sokkekalender eller flaxkalender?
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #22 Skrevet 20. november 2023 Om du googler "julekalender, hjernetrim" får du noen forslag, men dette er jo bare ræl som han får prøvd en gang om han i det hele tatt gidder å fullføre 24 oppgaver. Om han ikke vil ha med godteri, øl, kaffe, sjokolade, verktøy eller noe "vanlig" er det kanskje like greit med flaxlodd. Kan potensielt være 1 million. Jeg ordna julekalender en gang til min mann, aldri mer. 😆 Nå har vi flaxkalender begge to! Anonymkode: adb2e...02b
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #23 Skrevet 20. november 2023 On 11/17/2023 at 3:56 PM, AnonymBruker said: jeg har lyst til og kjøpe en adventskalender til samboer men aner ikke hva jeg skal kjøpe siden han ønsker seg ikke en kalender med ræl i, ikke en med godteri\kaffe og dem som er svin dyre har ikke jeg råd til og kjøpe Anonymkode: 38ff8...7b3 Jeg og samboeren min lager pakkekalender til hverandre hvert år og dropper gave på julaften. Det er DRITGØY. Litt arbeid er det jo, men definitivt verdt det. Så har vi en satt sum som alle pakkene til sammen skal koste. Hvilket budsjett har du? Anonymkode: c5f87...5ec
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #24 Skrevet 20. november 2023 Her bruker vi Flax-kalendre. Men du kan jo sjekke på Cool Stuff. Anonymkode: e9d8b...460 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #25 Skrevet 20. november 2023 On 11/18/2023 at 12:58 AM, AnonymBruker said: ræl da tenker jeg kalender med værtøy det har man jo fra før av som er mye bedre enn det som er i en kalender hobby kalender som kanskje er gøy med en gang så blir det aldri brukt igjen han liker og trimme hjernen med programmering er ikke lett og finn en sånn kalender😂 nei han vil ikke ha kalender med øl, kaffe eller godteri og ja jeg vet det blir litt begrenset så var derfor jeg hadde håpet at jeg fikk hjelp her inne til og finn en han er ikke så veldig opptat av skjønnhetsprodukter men han kunne ha likt den ene fra rituals men den er jo veldig dyr igjen da jeg har pleid og lage kalender til han før og det er jo egentlig det han liker mest men det blir jo ganske dyrt igjen det også, hadde jeg fått starta tidlig kunne det gått men det har jeg ikke fått gjort i år så vil helst kjøpe en adventskalender ferdig fylt i år som ikke koster alt for mye Anonymkode: 38ff8...7b3 Liker han pakkekalender? Han vil jo ikke ha noenting som man vanligvis putter i pakkekalendere 😅 Lager han til deg forresten...? Anonymkode: c5f87...5ec 1
Ella-2 Skrevet 20. november 2023 #26 Skrevet 20. november 2023 AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 0.58): ræl da tenker jeg kalender med værtøy det har man jo fra før av som er mye bedre enn det som er i en kalender hobby kalender som kanskje er gøy med en gang så blir det aldri brukt igjen han liker og trimme hjernen med programmering er ikke lett og finn en sånn kalender😂 nei han vil ikke ha kalender med øl, kaffe eller godteri og ja jeg vet det blir litt begrenset så var derfor jeg hadde håpet at jeg fikk hjelp her inne til og finn en han er ikke så veldig opptat av skjønnhetsprodukter men han kunne ha likt den ene fra rituals men den er jo veldig dyr igjen da jeg har pleid og lage kalender til han før og det er jo egentlig det han liker mest men det blir jo ganske dyrt igjen det også, hadde jeg fått starta tidlig kunne det gått men det har jeg ikke fått gjort i år så vil helst kjøpe en adventskalender ferdig fylt i år som ikke koster alt for mye Anonymkode: 38ff8...7b3 Jeg kjøpte en verktøykalender en gang. Og den var grei.
lillefinger Skrevet 20. november 2023 #27 Skrevet 20. november 2023 Jeg har lagd pakkekalender til kona. Det er alt fra gøyale sokker til pilleboks der 😅
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #28 Skrevet 20. november 2023 Adventskalender er for barn. Ikke voksne. Anonymkode: 23ded...bc2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #29 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Adventskalender er for barn. Ikke voksne. Anonymkode: 23ded...bc2 javel? tror du virkelig et barn hadde blitt glad for en kaffe kalender, øl, vin, og man gir da ikke en sex kalender til et barn 🫢 Anonymkode: 38ff8...7b3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30 Skrevet 21. november 2023 lillefinger skrev (På 20.11.2023 den 11.17): Jeg har lagd pakkekalender til kona. Det er alt fra gøyale sokker til pilleboks der 😅 jeg hadde gjort det jeg også hvis det ikke hadde vært så dyrt eller jeg hadde begynt litt tidligere så jeg kunne delt det ut over mnd Anonymkode: 38ff8...7b3
Helene Skrevet 21. november 2023 #31 Skrevet 21. november 2023 Mannen, x prøvde å si at han ønsket seg kalender. Han hadde venner som gjorde det. Jeg ga han aldri kalender. Dette er for barn .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå