AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 jeg har lyst til og kjøpe en adventskalender til samboer men aner ikke hva jeg skal kjøpe siden han ønsker seg ikke en kalender med ræl i, ikke en med godteri\kaffe og dem som er svin dyre har ikke jeg råd til og kjøpe Anonymkode: 38ff8...7b3
Tiuren Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Det er en grunn til at det er 24 flasker i en kasse øl.... 4 3
Druid Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 Og man kan aldri gå feil med en lappekalender med erotiske forslag
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 Min mann ble veldig glad det året han fikk 24 ulike ølsorter. Nummerert og med silkesløyfe. Anonymkode: cf2fb...0c1
Minlillelykke Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 Min mann får kaffe og øl kalender.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #6 Skrevet 17. november 2023 noen flere forslag? 😊 Anonymkode: 38ff8...7b3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 Hva mener du med ræl da? Og er det noe spesielt han liker? Om han/du ikke vil ha ølkalender, kaffekalender eller godterikalender blir det litt begrenset. Finnes te-kalender, men det er kanskje ikke tingen det heller? Ellers diverse leke-kalendere, men det er vel heller ikke ønskelig regner jeg med? Finnes noen verktøykalendere, men tror det er masse ræl i de. Ellers finnes det noen mannelig «skjønnhets»-kalendere også, om han bruker en del sånne type produkter. Du kan også kanskje finne noen erotiske, som dere begge kan ha glede av. Ville anbefalt hjemmelagd da, så kan du putte i ting du vet han ønsker seg. Anonymkode: 8544f...989
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #8 Skrevet 17. november 2023 Må du prakke på ham en kalender når han har uttrykt at han ikke vil ha en? Anonymkode: 1ab91...85e 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Skrevet 17. november 2023 Hva med en fra kondomeriet som dere kan dele på? Anonymkode: cf4b6...e4e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #10 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med en fra kondomeriet som dere kan dele på? Anonymkode: cf4b6...e4e Vel å merke så koster den jo litt. Anonymkode: cf4b6...e4e
Bumoa Skrevet 17. november 2023 #11 Skrevet 17. november 2023 Et nytt sett sexy undertøy til deg hver søndag i advent duger nok lenge 🥳
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #12 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med ræl da? Og er det noe spesielt han liker? Om han/du ikke vil ha ølkalender, kaffekalender eller godterikalender blir det litt begrenset. Finnes te-kalender, men det er kanskje ikke tingen det heller? Ellers diverse leke-kalendere, men det er vel heller ikke ønskelig regner jeg med? Finnes noen verktøykalendere, men tror det er masse ræl i de. Ellers finnes det noen mannelig «skjønnhets»-kalendere også, om han bruker en del sånne type produkter. Du kan også kanskje finne noen erotiske, som dere begge kan ha glede av. Ville anbefalt hjemmelagd da, så kan du putte i ting du vet han ønsker seg. Anonymkode: 8544f...989 ræl da tenker jeg kalender med værtøy det har man jo fra før av som er mye bedre enn det som er i en kalender hobby kalender som kanskje er gøy med en gang så blir det aldri brukt igjen han liker og trimme hjernen med programmering er ikke lett og finn en sånn kalender😂 nei han vil ikke ha kalender med øl, kaffe eller godteri og ja jeg vet det blir litt begrenset så var derfor jeg hadde håpet at jeg fikk hjelp her inne til og finn en han er ikke så veldig opptat av skjønnhetsprodukter men han kunne ha likt den ene fra rituals men den er jo veldig dyr igjen da jeg har pleid og lage kalender til han før og det er jo egentlig det han liker mest men det blir jo ganske dyrt igjen det også, hadde jeg fått starta tidlig kunne det gått men det har jeg ikke fått gjort i år så vil helst kjøpe en adventskalender ferdig fylt i år som ikke koster alt for mye Anonymkode: 38ff8...7b3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #13 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må du prakke på ham en kalender når han har uttrykt at han ikke vil ha en? Anonymkode: 1ab91...85e han har jo lyst på en adventskalender ellers hadde jeg ikke brukt masse tid på og finne en til han Anonymkode: 38ff8...7b3
Lill3My Skrevet 18. november 2023 #14 Skrevet 18. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (16 timer siden): jeg har lyst til og kjøpe en adventskalender til samboer men aner ikke hva jeg skal kjøpe siden han ønsker seg ikke en kalender med ræl i, ikke en med godteri\kaffe og dem som er svin dyre har ikke jeg råd til og kjøpe Anonymkode: 38ff8...7b3 Jeg lager en selv! pakker inn ting han trenger og/eller behøver, og henger snorene langs trappas gelender. Alt fra sokker og bok til tyggegummi og spennende utenlandsk godteri. andre år har han fått rebuskalender - en rebus hver dag hvor svaret angir stedet i huset tingen ligger. i min erfaring blir dette,satt mye mer pris på enn en ferdigkalender blottet for personlighet Endret 18. november 2023 av Lill3My
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #15 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vel å merke så koster den jo litt. Anonymkode: cf4b6...e4e Blir nok ikke så mye billigere den han håper på heller, så lenge det var restriksjoner på mye 😅 Anonymkode: a5dc2...c90
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #16 Skrevet 18. november 2023 Er han fem år? Anonymkode: 3ac12...7d5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #17 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): han har jo lyst på en adventskalender ellers hadde jeg ikke brukt masse tid på og finne en til han Anonymkode: 38ff8...7b3 Men da vet han vel hva han har lyst på for slags type ting også? Anonymkode: 5857d...161
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #18 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er han fem år? Anonymkode: 3ac12...7d5 eh nei, for det er veldig mange 5 åringer som liker og trimme hjernen med programmering\koder og som ikke ønsker kalender med godteri🤣 jeg skjønner overhode ikke hvorfor du kom med den unødvendige kommentarer Anonymkode: 38ff8...7b3
Rotemor Skrevet 18. november 2023 #19 Skrevet 18. november 2023 Druid skrev (20 timer siden): Og man kan aldri gå feil med en lappekalender med erotiske forslag Jo, det kan være veldig kunstig og feil 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå