Gå til innhold

Hvorfor er noen seksuelt tent på meg, vil ha meg hele tiden, men ikke et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen partnere som kun vil ha sex med meg, kan ta lange kjøreturer sammen osv. Men forhold? Nei. Hvorfor ikke da kjemien er topp og tydeligvis attraktiv og fin for han? 

Er det potensielt mulig å bli sammen med en av de elskerne jeg har hatt? 

Anonymkode: 9c8cb...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! 

Du kan ikke bli sammen med de. De ser ikke på deg som kjæreste. 

Hvordan, møter du de du dater? Hva jobber/driver du på med? 

Hva snakker dere om i starten ? Og hvor gammel er du ? ☺️

Anonymkode: 51ee5...df3

• Liker 1
Skrevet

Hvis de ikke vil bli sammen med deg så kan du ikke bli sammen med de. De synes vel det er greit å ha fast tilgang på sex.

Man kan ha sex med folk uten at man har lyst til å bli sammen med de.

Anonymkode: 165d0...507

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt noen partnere som kun vil ha sex med meg, kan ta lange kjøreturer sammen osv. Men forhold? Nei. Hvorfor ikke da kjemien er topp og tydeligvis attraktiv og fin for han? 

Er det potensielt mulig å bli sammen med en av de elskerne jeg har hatt? 

Det er jo ikke unormalt å ønske sex, men ikke en kjæreste i et forpliktende forhold.

Jeg ønsker ikke et forhold selv. Spiller ingen rolle hvor bra «kjemien» er, eller hvor attraktiv vedkommende er. Jeg kan ønske sex med personen selvom.

Anonymkode: 6f56b...60c

• Liker 2
Skrevet

Helt ærlige spørsmål... tilbyr deg ofte? Altså når du møter en på byen.. har du sex samme kvelden ? Er du en flørt? 

Skrevet
Sofakona skrev (10 minutter siden):

Helt ærlige spørsmål... tilbyr deg ofte? Altså når du møter en på byen.. har du sex samme kvelden ? Er du en flørt? 

Etter et 12 år langt samboerskap så tok jeg nok litt av. Lærte etterhvert at de kun ville ha sex, men det var ikke lett for meg å vite. De jeg datet endte fort med sex ja. 

Han ene har jeg hatt i 2år faktisk. Gammel kjenning, faktisk min ungdomsflørt. Han har blitt litt glad i meg, men til tider er han stille og rar igjen (Blir aldri klok på han). Men nå har jeg kun han. Vi kan treffes sånn annenhver mnd, av og til lengre. 

Jeg er 36. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Etter et 12 år langt samboerskap så tok jeg nok litt av. Lærte etterhvert at de kun ville ha sex, men det var ikke lett for meg å vite. De jeg datet endte fort med sex ja. 

Han ene har jeg hatt i 2år faktisk. Gammel kjenning, faktisk min ungdomsflørt. Han har blitt litt glad i meg, men til tider er han stille og rar igjen (Blir aldri klok på han). Men nå har jeg kun han. Vi kan treffes sånn annenhver mnd, av og til lengre. 

Jeg er 36. 

har du sex med de fordi du er kåt? Eller fordi du håper at de vil bli sammen med deg?

• Liker 2
Skrevet

Folk har forskjellig utstråling. Vil tro du har en mer seksuell utstråling, istedetfor en utstråling som lyser kjæresteemne.

Mange damer jeg har hatt deilig sex med, hatt gode samtaler med og generelt god kjemi, men alikevel totalt uinteressant som en kjæreste 

Anonymkode: 99637...2ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er 36. 

Men, du vet at du kan snakke åpent med han om dette kan ?

Og menn ELSKER damer som snakker åpent. 

Slutt å ta initiativ til å møtes, men si du er interessert, og spør om han også kunne vært interessert i noe mere enn bare sex.

Spesielt han du har kjent så lenge. Null problem. Da får du vite hva han tenker å føler. 

☺️ 

Ha en åpen å sårbar dialog. Vær sårbar med menn.. De elsker det! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men, du vet at du kan snakke åpent med han om dette kan ?

Og menn ELSKER damer som snakker åpent. 

Slutt å ta initiativ til å møtes, men si du er interessert, og spør om han også kunne vært interessert i noe mere enn bare sex.

Spesielt han du har kjent så lenge. Null problem. Da får du vite hva han tenker å føler. 

☺️

Ha en åpen å sårbar dialog. Vær sårbar med menn.. De elsker det! 

Desverre ekstremt mange damer som ikke forstår dette

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

har du sex med de fordi du er kåt? Eller fordi du håper at de vil bli sammen med deg?

Begge deler. Føler sexen er viktig i et forhold. Jeg vet om en som elsket sexen med meg, men han valgte ei annen dame - som nesten aldri ville ha sex. Denne mannen var ekstremt glad i sex. Så hvorfor velger han da å bo og være med henne? Håper du forstår meg rett😊

Skrevet

Ts her... 

Jeg holder på med en nå, han er stikk motsatt av alle andre menn jeg har holdt på med/datet. Orket ikke lengre de mennene som KUN skulle ha seg.

Han her kjente jeg litt fra før, tok lang tid før vi hadde sex. Vi har bare hatt det ei gang, fordi vi vil kjenne på den riktige stemningen/timingen. Så når vi møtes kan vi sitte med kaffekoppen, småflørte, ta på hverandre men ikke ha sex. Så kjenner pirringen holdes litt lengre om du skjønner. 

Vi har også blitt enige om at vi skal bruke lang tid før vi eventuelt blir kjærester. Men denne mannen er så ærlig, vi har kun hverandre og jeg stoler fullt og helt på han. Er dette en potensiell kjæreste for livet? 

Skrevet

Min erfaring er at mange menn knuller det de har tilgjengelig (selvfølgelig med noen begrensinger mtp. tenning). Når det er snakk om forhold skal det mer til enn at hun bare er tilgjengelig. 

Anonymkode: 8bb2e...6ce

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Begge deler. Føler sexen er viktig i et forhold. Jeg vet om en som elsket sexen med meg, men han valgte ei annen dame - som nesten aldri ville ha sex. Denne mannen var ekstremt glad i sex. Så hvorfor velger han da å bo og være med henne? Håper du forstår meg rett😊

Man bør aldri ligge med noen fordi man håper at de skal få følelser.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Folk har forskjellig utstråling. Vil tro du har en mer seksuell utstråling, istedetfor en utstråling som lyser kjæresteemne.

Mange damer jeg har hatt deilig sex med, hatt gode samtaler med og generelt god kjemi, men alikevel totalt uinteressant som en kjæreste 

Det er sannt at folk har ulik utstråling og at for deg, vil noens energi ikke være nok for forhold, men den samme energien kan det for noen andre. For vi ser etter ulike egenskaper i både sex og forhold. Noe jeg tenner på, trenger ikke veninna mi tenne på osv. Så det blir feil å påstå ts ikke egner seg som kjæreste pga utstråling, hun har bare ikke brukt tid med riktige menn, hvor slikt faller på plass. 

Anonymkode: fc180...9a2

• Hjerte 1
Skrevet

Er det mulig at du mangler egenskaper som gjør at menn ikke ser på deg som mulig ektefelle og mor til deres barn? Menn har nok ikke sett på meg som en flørt eller aktuell for noe kortvarig, men som et godt livspartner emne. Tror det er fordi jeg er seriøs og ar mye å tilby som ikke har noe med kropp å gjøre.

Eller er det mulig at du velger useriøse menn, som heller ikke er livspartner emner men kanskje kjekke etc?

Anonymkode: 41309...f47

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er sannt at folk har ulik utstråling og at for deg, vil noens energi ikke være nok for forhold, men den samme energien kan det for noen andre. For vi ser etter ulike egenskaper i både sex og forhold. Noe jeg tenner på, trenger ikke veninna mi tenne på osv. Så det blir feil å påstå ts ikke egner seg som kjæreste pga utstråling, hun har bare ikke brukt tid med riktige menn, hvor slikt faller på plass. 

Anonymkode: fc180...9a2

Ts her. Ja det er nok riktig. Jeg har rett og dette valgt feil mannfolk, har datet endel veldig kjekke menn som jeg vet bare er singel for å ligge rundt. Derfor har jeg nå møtt en helt annen fyr, mer rolig - en fyr jeg såvidt har hatt sex med. 

Skrevet

Er jo ikke alle som er i markedet, da. Jeg er sånn evig singel type som aldri har hatt lyst på kjæreste, men sex har jeg hatt massevis av.

Trenger ikke nødvendigvis ha noe med deg å gjøre, bare timing, hvor man er livet, hva man vil. 

Anonymkode: 5c0c3...c6f

Skrevet

Damer legger mer følelser i sex. Tipper biologi spiller en rolle her. Menn mener sex er godt, uansett hvem man ligger med

Anonymkode: ac24c...7b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...