AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Han er syk og er hjemme. En snarvei til butikken er forbi hans hus ellers må jeg gå rundt hele. Virker det som jeg stalker han ved å gå forbi? 😆🙉 Anonymkode: dfc3e...5a0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Ikke hvis det er korteste vei til butikken og han vet det. Dersom du har mulighet til å gå til en alternativ butikk som er like nærme, men hvor ruten til butikken er en annen, så kan det kanskje tolkes som stalking. Anonymkode: e4050...ea7 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ikke hvis det er korteste vei til butikken og han vet det. Dersom du har mulighet til å gå til en alternativ butikk som er like nærme, men hvor ruten til butikken er en annen, så kan det kanskje tolkes som stalking. Anonymkode: e4050...ea7 Ja, hadde det vært inn i et nabolag hadde saken vært annerledes, men er på en måte en snarvei. Håper ikke han ser meg fra vinduet😄 Anonymkode: dfc3e...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Er det mulig å overtenke ting så mye ... Du går raskeste vei til butikken, noe som er helt normalt og ikke noe normale mennesker ville reagere på. Med mindre du stiller deg opp på hjørnet og titter i smug, da, men da snakker vi om noe helt annet. Anonymkode: 9dfc3...68d 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Jeg tviler på at vedkommende sitter i vinduet og ser på folk som går forbi. Slutt å overtenk. Anonymkode: 107bd...d8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå