AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Del Skrevet 17. november 2023 Kvinne 48, Føler meg nesten alltid "trøtt i trynet", litt stiv i maska...øya føles små og "trøtte" ut... har blitt mer av dette med alderen. Men jeg føler meg jo ikke trøtt og sover godt. Hva gjør dere som føler det på samme måte,? Hva kommer det av? Anonymkode: 0ef25...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Del Skrevet 17. november 2023 10 år yngre men har det på samme måten. Blir værre med årene. For min del handler det mye om kosthold og aktivitet. Kan sove så godt jeg vil og ha perfekt hudpleierutine men det spiller ingen rolle når jeg har gaflet i meg masse karbohydrater, sukker og salt dagen før og ikke trent på 2 uker. Blir mye mindre "puffy" i ansiktet når jeg klarer å holde meg unna sukker og salt. Eller sakt enklere: Bare spiser sunnere. Og tar jeg meg en løpetur et par ganger i uka så hjelper deg også veldig på. Jeg vet ikke kjemien bak. Jeg ser bare at det hjelper. Anonymkode: c091b...0d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå