Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å male ansiktet ditt hver morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fleste kvinner er jo godt sminket, dater ny dame nå. Hun ser totalt forskjellig med/uten sminke 🙄 Nesten ikke til å kjenne igjen uten.

Anonymkode: 9f7ea...069

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 30 sekunder. 1 min om jeg børster håret også. 

Anonymkode: c6339...744

Skrevet

Hehe, male ansiktet😆 Jeg bruker ikke mer enn 5 minutt max. Bruker bare litt mascara og litt farge på bryn. 

Anonymkode: 280ba...e77

• Liker 2
Skrevet

Vanligvis 1,5 min på øyebryn og vipper. Noen ganger opptil en halvtime på hele ansiktet. 

Anonymkode: 5fe19...1fa

Skrevet

Maler ikke ansiktet. 

Anonymkode: e5e45...c65

• Liker 1
Skrevet

De fleste usikre unge kvinner maler ansiktet sitt, de andre gjør ikke det.

Fortell henne at hun er finest uten alt dette.

Anonymkode: 520ae...6ce

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Under ett minutt på å fremheve bryn og vippe, I tillegg gre håret 2 min, siden det er så langt. 

Er for lat til å stå opp tidligere for å sminke meg. Søvn❤️

Anonymkode: be15f...ca1

• Liker 1
Skrevet

Det er jo antagelig ikke sant engang TS. Uten sminke ser du hudstruktur. Men hun har vel ellers samme øyne? Samme form på øyenbryn? Nøyaktig samme nese? 

Sammenliknet med nyvåknet eller rett fra dusjen, ja er forskjell fordi ansiktet er hovent men ellers da.

Anonymkode: c4327...e1e

• Liker 1
Skrevet

Male ansiktet? 😝

Jeg er middelaldrende da, men 5-6 minutter?

Har jobb osv så har ikke tid til mer. 

Har lært at det ikke skal vises at du er sminket, men mulig jeg gjør det feil 🤪

• Liker 1
Skrevet

Takk for svarene, synes hun er fin uten sminke. Eller "lett" sminket...som hun er før trening.

Prøvd å snakke henne bort fra fake øyevipper, men det har ikke fungert enda.

TS.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for svarene, synes hun er fin uten sminke. Eller "lett" sminket...som hun er før trening.

TS.

det handler om hvordan HUN føler seg, ikke så mye om hva du syns - men har du spurt henne hvorfor hun sminker seg?

Anonymkode: 921c1...107

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruker kanskje 7 minutter totalt. Jeg vil ikke si jeg "maler" meg forbi det gjenkjennelige (driver ikke med contouring, f.eks - det er ikke fint synes jeg). Bruker bare litt foundation, bronsepudder og farge i kinnene. Ingen mascara, leppestift, øyeskygge eller annet. Jeg liker best et naturlig utseende, men liker ikke at jeg har blek og gusten hud med en del ujevnheter.

Anonymkode: dfc30...0fe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

det handler om hvordan HUN føler seg, ikke så mye om hva du syns - men har du spurt henne hvorfor hun sminker seg?

Anonymkode: 921c1...107

Nettopp, lav selvfølelse?

• Liker 1
Skrevet

Maler aldri ansiktet. 

Men jeg bruker litt sminke ved spesielle anledninger, ekstremt sjeldent jeg sminker meg i hverdagen. 

Skrevet

Om jeg skal i selskap, bryllup eller noe sånt, så kanskje 20 min? Til hverdags bruker jeg vel 5-7 min. 

Anonymkode: 19ce5...9d6

Skrevet

Det går fort 15 minutt😉 men jeg maler ikke ansiktet. Det er foundation, litt dekk-krem, pudder, lys øyeskygge, mascara og lipgloss. Alt dette for å se "naturlig ut". Ser ikke helt frisk ut uten sminke😁

Anonymkode: 2e990...3d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS.

Husk at idolene til unge kvinner er 100 % plastiske og kunstige damer som Isabel Raad og Sophie Elise. Prøv alt du kan å trygge henne på at hun er mest vakker naturlig. Kunstige vipper alene koster over 1000 kr å vedlikeholde hver eneste måned.

Anonymkode: 5a5c4...ec6

• Liker 4
Skrevet

0 sekunder 

Anonymkode: 20dbd...40b

• Liker 1
Skrevet

Jeg sminker meg ikke i hverdagen. Kun 4-5 ganger i året, da bruker jeg kanskje 10 min. Ser ut som meg selv, bare med litt jevnere hud.

Mitt beste råd er å fortelle henne hvor vakker hun er, spesielt når hun ikke bruker sminke. Jeg brukte det mer før, men mannen min klarte til slutt å overbevise meg. Tok tid da. Skal også sies at noen liker å sminke seg, og ikke gjør det pga lav selvtillit etc, men liker å gjøre det for å være kreativ.

Anonymkode: 0c168...82a

• Liker 1
Skrevet

Å «male» seg er et uttrykk som ofte brukes i nordnorge. 
Min sønn har en kjæreste som bruker 1-2 timer inkl. dusj, hår og sminke på morgenen. De er begge 20 år. Mange jenter i dag har endeløse hudrutiner både morgen og kveld. Det endrer seg som regel den dagen de får barn.

Anonymkode: 08926...a58

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...