Gå til innhold

Til dere som deepthroater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et par, der begge kan finne på å suge. Deepthroating derimot, er noe vi så vidt har begynt å leke med. Merker jo at det er en ganske overveldende følelse, særlig hvis det skal knulles dypt. 

Jeg lurer på hva dere som liker å utføre, kjenner på av fysisk og mental tilfredsstillelse med det, og om det er en spesiell tilstand, eller "space" dere går inn i? 

Anonymkode: 544b7...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det kunn i korte sekvenser, 2-3 "drag" i m gangen. . Ikke noe munnknulling her altså.  Jeg må ha kontroll, jeg må styre hvor dypt og hvor mange ganger. Han kan gjerne bevege hoftene for å vise meg st han ønsker det dypt, det er deilig å kjenne, men det er jeg som må styre det. 

For meg, som ikke går inn i subspace på dette og ikke liker at han bare kjører løs blir det som en normal blowjob hvor jeg kan kjenne at det er godt når jeg merker at det er ekstra godt for ham. Å kjenne at han tenner ultimat og høre ham sukke, puste dypt osv er deilig å høre. 

At noen liker å bli munnknullet, uten kontroll osv strever jeg med å forstå. Da er man "bare et hull". Når jeg gjør det har jeg kontrollen, og jeg er den som bestemmer når han får nyte. Det syntes jeg er langt bedre. 

Anonymkode: 332eb...6f1

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dama tar den lang inn når hun kommer under 69. Hun gjør det nok for å forsterke egen orgasme. 

Jeg har aldri møtt noen som har klart å ta hele inn, ball deep, men det kan jeg leve med. 

Anonymkode: 4868f...d50

Skrevet

Jeg opplever en deilig mestring. Jeg elsker også at jeg har full kontroll og kan terge ham til grensen av hva han tåler. 😉

Hvis det er han som gjør bevegelsene, krever deep-throating et ekstremt godt samarbeid. Og det gir en ekstra nærhet/fellesskap. Vanligvis tar jeg den ikke så dypt når han som står for bevegelsene, men jeg har lettere for å overgi meg når jeg gir ham kontroll, så det er fint på sin måte det også. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dama tar den lang inn når hun kommer under 69. Hun gjør det nok for å forsterke egen orgasme. 

Jeg har aldri møtt noen som har klart å ta hele inn, ball deep, men det kan jeg leve med. 

Hvor stor har du da?

Selv så klarer jeg det på inntil 15 cm ca. Eksen var betydelig større og der var det ikke mulig.

Anonymkode: 8e831...c62

Skrevet

Føler meg aldeles ikke som "bare et hull" som noen skrev lenger opp bare for at han tar kontrollen, gjør ikke det ved annen penetrering helhet, så skjønner ikke hvorfor det skulle være annerledes med munnknulling???

Anonymkode: 1dfb3...20a

• Liker 2
Skrevet

Faktisk veldig glad i å utføre, har også blitt "knullet" i halsen (det er avanserte greier.... 😅 Og noe jeg ikke gjør igjen. Null kontroll... Altså la hodet tilbake, og lot han knulle ekstremt rolig inni halsen min. Det er veldig anderledes enn deepthroth.)

Men, jeg gjør det bare med store kuker, og liker hele opplegget egentlig (deepthroth ).

Hva var spørsmålet igjen ? Hvordan det føles? 

Idk. Det er som en "utfordring," jeg liker utfordringer. Det er dirty, sloppy og hett. 

Anonymkode: 7b1fa...8be

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg gjør det kunn i korte sekvenser, 2-3 "drag" i m gangen. . Ikke noe munnknulling her altså.  Jeg må ha kontroll, jeg må styre hvor dypt og hvor mange ganger. Han kan gjerne bevege hoftene for å vise meg st han ønsker det dypt, det er deilig å kjenne, men det er jeg som må styre det. 

For meg, som ikke går inn i subspace på dette og ikke liker at han bare kjører løs blir det som en normal blowjob hvor jeg kan kjenne at det er godt når jeg merker at det er ekstra godt for ham. Å kjenne at han tenner ultimat og høre ham sukke, puste dypt osv er deilig å høre. 

At noen liker å bli munnknullet, uten kontroll osv strever jeg med å forstå. Da er man "bare et hull". Når jeg gjør det har jeg kontrollen, og jeg er den som bestemmer når han får nyte. Det syntes jeg er langt bedre. 

Skal man se på det på den måten, så er damer strengt tatt bare ett hull i feks misjonær også, men man skal ha litt forskrudd syn på sex om man ser på samtykkende sex på den måten

Anonymkode: dff2d...cf4

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Skal man se på det på den måten, så er damer strengt tatt bare ett hull i feks misjonær også, men man skal ha litt forskrudd syn på sex om man ser på samtykkende sex på den måten

Nei, for vi har følelser og nerver der, vi kan stimulere klitoris samtidig. Det samme gleder for anal, mange kvinner får nytelse av det. Det er noe som er gjensidig. 

Å bli deepthroata gir ikke kvinner nytelse på den måten, det innebærer å måtte blokkere ut brekkningsrefleksen og få ting stappa ned i halsen. Jeg liker en god blow job, jeg liker å slikke pung jeg liker å suge og gi ham nytelse men å bli knulla i munnen slik at man må slå av brekkningsrefleks for ikke å spy det er noe annet. Må man jobbe for ikke å spy gjør man noe galt tenker jeg. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, for vi har følelser og nerver der, vi kan stimulere klitoris samtidig. Det samme gleder for anal, mange kvinner får nytelse av det. Det er noe som er gjensidig. 

Å bli deepthroata gir ikke kvinner nytelse på den måten, det innebærer å måtte blokkere ut brekkningsrefleksen og få ting stappa ned i halsen. Jeg liker en god blow job, jeg liker å slikke pung jeg liker å suge og gi ham nytelse men å bli knulla i munnen slik at man må slå av brekkningsrefleks for ikke å spy det er noe annet. Må man jobbe for ikke å spy gjør man noe galt tenker jeg. 

Trikset for å utføre deepthroth, er å åpne halsen, og slappe av. 

Du må på en måte lokalisere de musklene åpne opp  og når du slappe av. Da blir det aldri noen brekkningsfølelse. 

Jeg brekker meg aldri. Kan utføre hele blowjober som deepthroth, alt innen sex er mentaløvelse 😅

Jeg får det ikke til med en banan. Så jeg må vel være mentalt i en seksual setting😅

Anonymkode: 7b1fa...8be

Skrevet

Hvor stor har du da?

Selv så klarer jeg det på inntil 15 cm ca. Eksen var betydelig større og der var det ikke mulig.

Anonymkode: 8e831...c62

16 cm er den når den er slapp og det er kaldt. Omkretsen slapp er 14 cm, og den er en grower i både tykkelse og lengde.

Den er sånn 2 hender og en godt gappende munnfull for ei norsk budeie med arbeidshender og et optimistisk livssyn.

• Nyttig 1
Skrevet

Er ubehagelig I begynnelsen. Klarer fint å undertrykke refleksen så lenge det ikke går for hardt for seg. Når han kommer, er det en fordel å slippe å smaken på sæden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Så hvis man tar dama hardt bakfra så er hun bare et hull?

Skrevet

Sex handler om å gi å få, merkelig syn på sex du har, skal man ikke gjøre noe med partneren hvis man ikke får seksuell stimuli av det, høres veldig egoistisk ut. Å ikke gjøre det fordi man synes det er ubehagelig er så klart helt greit, men er eneste grunnen for å si nei at man ikke blir stimulert av det, så mener jeg man er mye mer opptatt av å få enn å gi.

DP er ikke noe viktig for meg, men mange damer liker å gjøre det, fordi de liker å gi, ikke bare få, mange der ute som strekker seg langt for å gi nytelse, fordi det gir dem noe å se partneren nyte 

Skrevet

Det jeg lurer litt på er hvordan det fungerer med utløsning og deep throating. Om man har pikken helt inne og han kommer ... hvordan blir det med svelgingsrefleksen og alt det der?

Rett og slett ... hvordan hindre at det går i "rett rør"?
Det er jo svært ubehagelig å svelge feil til vanlig ... sæd er sikker ikke noe anerledes.

Er det i det hele tatt vanlig at mannen kommer mens han er balls deep?

Skrevet
Even Tuell skrev (3 minutter siden):

Det jeg lurer litt på er hvordan det fungerer med utløsning og deep throating. Om man har pikken helt inne og han kommer ... hvordan blir det med svelgingsrefleksen og alt det der?

Rett og slett ... hvordan hindre at det går i "rett rør"?
Det er jo svært ubehagelig å svelge feil til vanlig ... sæd er sikker ikke noe anerledes.

Er det i det hele tatt vanlig at mannen kommer mens han er balls deep?

Hvor dypt en mann kommer Balls deep sier jo seg selv at vil variere. Pusterøret kommer jo opp bak i svelget, og ikke ned i spiserøret. Så jo med kort penis er vil jo risikoen være. 

En lang penis vil balls deep skyte forbi smaksløker og pusterør, så kanskje det forklarer hvorfor ei over her kun gjør det med menn med stor. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

DT er en treningssak - man må øve på utholdenheten/slappe av i halsmusklene. Etterhvert kan man holde ut lenge, og kan roe ned før man eventuelt brekker seg.

Leste en guide for mange år siden, og øvde etterpå - de fleste menn syns det er fantastisk, og dermed blir man mer tent - fordi mannen blir tent.

Men, jeg må ha kontrollen, ellers syns jeg ikke det er så gøy. Det er noe jeg gir, jeg vil ikke at det skal "tas".

I tillegg så slipper man sædsmak i munnen om han kommer, det syns jeg er greit:)

Endret av Voyeur
Skrevet

Jeg er en mann som har hatt sex med menn et par ganger og den ene gangen ble jeg munnknullet og deepthroata og jeg må si at det er noe av det mest opphissende jeg har vært med på noen gang. Han kom i halsen min også. Deilig å bare måtte svelge unna. Følte meg brukt på en god måte etterpå.

Anonymkode: f80af...b9f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann som har hatt sex med menn et par ganger og den ene gangen ble jeg munnknullet og deepthroata og jeg må si at det er noe av det mest opphissende jeg har vært med på noen gang. Han kom i halsen min også. Deilig å bare måtte svelge unna. Følte meg brukt på en god måte etterpå.

Anonymkode: f80af...b9f

Hehe.. Jeg er kvinne, men ser det på samme måte 😄 Det handler mer om settingen enn om nytelse. Liker å bytte litt roller, og noen ganger bli dominert. Da er det digg når han slipper seg løs 😊 Liker å bli «brukt» på den måten i ny og ne, det gir sexlivet en piff. Tror kanskje det kan være en treningssak, men jeg har heller aldri hatt noe problem med deepthroating i utgangspunktet, har nok ikke så aktiv brekningsrefleks. 

Anonymkode: 4fb2d...605

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi er et par, der begge kan finne på å suge. Deepthroating derimot, er noe vi så vidt har begynt å leke med. Merker jo at det er en ganske overveldende følelse, særlig hvis det skal knulles dypt. 

Jeg lurer på hva dere som liker å utføre, kjenner på av fysisk og mental tilfredsstillelse med det, og om det er en spesiell tilstand, eller "space" dere går inn i? 

Anonymkode: 544b7...39b

Jeg elsker å både gi deepthroat på egenhånd og å bli facefucka. 

For meg handler det om å føle meg litt liten og hjelpeløs. Ble så ufattelig kåt av det. 
Så liker jeg å tilfredsstille på alle mulige måter. Hvis mannen tenner på det, føler jeg ekstra sterkt for å gjøre det. Sex handler jo om å gi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...