Gå til innhold

Hva "ønsker" deres barn på 1,5-2 år seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien min opererer med ønskelister, så jeg må skrive ned litt diverse, men trenger tips! Klær størrelse 92 kommer jeg til å skrive, men ellers er det blankt. Tips til fine leker og praktiske ting som er greit å ha? Han liker det aller meste, men er for tiden ekstra glad i "rollespill" med Duplo og biler. Prisklasse opp til maks 1000 kr tenker jeg (men rimelige ting er selvsagt veldig velkommen!)

Anonymkode: 6854b...bc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor ønsket vi oss deler til Briotogbane. Treskinner osv kan man finne pent brukt, og så er dyr, mennesker og andre figurer og tog kanskje mer spennende å pakke opp, så er blanding er fint. Vi har hatt mye glede av togbanen dette året, og er også en leke større barn og voksne synes det er hyggelig å  gjøre sammen med de små barna. Så det anbefaler jeg som ønske.

Anonymkode: 2035e...8bf

Skrevet

Da mine var så små så fant jeg et par ting de likte å leke med og prøvde å holde ønskelistene til det. Sånn som Duplo, Brio, Playmo osv. Så kan de samle på det i tiden fremover og ender ikke opp med litt av alt 🙂 Mener også å huske at de fikk akebrett i den alderen der. Hvis du har "strikkere" i familien er det jo alltid ekstra koselig med noe hjemmelaget 🙂

Anonymkode: f5a62...dd2

Skrevet

Akebrett, treleker som imiterer voksenting (f.eks. verktøybelte med sag og hammer, små kjøkkenredskaper, frukt/grønnsaker med borrelås som man kan "skjære" i to osv), Duplo, bøker, instrumenter, hoppeku. Men også praktiske ting som drikkeflaske, silikonservise o.l. som ikke akkurat er gratis. Tenker i tillegg litt framover og ønsker oss balansesykkel som hun kan finne ut av til våren. 

Anonymkode: e8926...ac8

Skrevet

Vi ønsker dyre ting som man gjerne må samle litt, som Brio togbane. Litt puslespill, bøker og aktiviteter som de nærmer seg gammel nok for.

Ønsker de mye praktiske ting nå før de er gammel nok til å ønske seg selv ting, som regntøy i neste størrelse, nye sko osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...