Gå til innhold

Baby eller meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt rådvill. Har 2 barn som nærmer seg ungdomsalder og var ferdig med barn. Har det fint som jeg har det. Men så har jeg fått en mann som ikke har egne barn men ønsker det. Han sier det er mitt valg men ser det påvirker han. 

Anonymkode: 3bcb4...b15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også ungdom nå og starte på en ny runde er helt utelukket. Skulle mannen kommet med noe slikt hadde jeg dumpet han. Heldigvis er vi enige om at slikt er utelukket.

Anonymkode: 8e62b...f7e

Skrevet

Det er nedgangs tider, inflasjon, med synkende kronekurs og et boligkrakk i vente så forstår ikke hvordan folk tørr å få barn nå...i tillegg øker importen fra utlandet med økonomiske flyktninger som kommer til å krasje velferds staten og trygdene om noen 10 år...vi er dem som tar imot flest ukrainere selv om det ikke er krigshandlinger i store deler av landet. Mange Ukrainere kommer fra Polen. Pluss alle fra Afrika og midtøsten som også er økonomiske immigranter fordi de får størst bidrag her...fremtiden er ikke lys for dine barn.

Anonymkode: cc876...87d

• Nyttig 1
Skrevet

Hva har du LYST til da? KG kan ikke hjelpe deg med dette, dette må du kjenne etter selv, og deretter være tydelig med mannen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er nedgangs tider, inflasjon, med synkende kronekurs og et boligkrakk i vente så forstår ikke hvordan folk tørr å få barn nå...i tillegg øker importen fra utlandet med økonomiske flyktninger som kommer til å krasje velferds staten og trygdene om noen 10 år...vi er dem som tar imot flest ukrainere selv om det ikke er krigshandlinger i store deler av landet. Mange Ukrainere kommer fra Polen. Pluss alle fra Afrika og midtøsten som også er økonomiske immigranter fordi de får størst bidrag her...fremtiden er ikke lys for dine barn.

Anonymkode: cc876...87d

Herregud for noe konspi-dritt. Bygg opp argumentene dine med noen troverdige kilder og ikke bare tullete synsing, så kan vi snakkes.

Anonymkode: 2971a...9f5

• Liker 2
Skrevet

spørsmålet du må stille deg er jo hvorvidt DU vil ha et barn til å ha ansvar for, ikke hva han vil siden han sier "det er ditt valg" 

Skrevet

Dilemma ja.

Men satt på spissen, du har ikke lyst på et barn til og da blir det feil å få barn «bare» fordi «noen andre» ønsker det. 

Alle barn som blir født bør være høyt ønsket av sin mor💔

Anonymkode: f7a7b...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...