Gjest svips Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 HUff, har vært sammen med verdens snilleste mann i 7 mnd'er nå. Har vært syk i alle disse mnd'ene med en sykdom som gir meg store smerter i magen og underlivet. Har hatt sex med han likevel. For tre mnd'er siden fikk jeg stooore smerter etter samleie. Lå å vrei meg på badegulvet en halvtime før det gikk over. Kaldsvetta og spydde. Derfor ble det skjeldenere sex, men vi hadde det fremdeles ett par ganger i uka, om ikke litt mer. For 1 1/2 mnd siden starta jeg med en ny kur som skulle hjelpe meg med smertene og sykdommen. Og da FORSVANT sexlysta TOTALT. Jeg orker ikke at han tar i meg, orker ikke tanken på sex. Av og til tvinger jeg meg selv til det for hans skyld ( men han presser meg ABSOLUTT IKKE) . Men det er sjelden jeg orker... Nå er jeg redd for at han skal gå lei til slutt. Før dette ble ett problem har han fortalt meg at han trenger sex osv, noe som ikke var noe problem den gangen for da HADDE vi jo sex, men nå når jeg ikke orker/ klarer begynner jeg tenke på det han sa den gangen.. Lurer på hva jeg skal gjøre.. Ett annet problem er at jeg er sykepleiestudent, ute i praksis nå og har masse og lese til eksamen om noen få uker, dette i tillegg til sykdom og så mye smerter og smertestillende OG sex problem gjør meg fullstendig utslitt.. Føler meg som jeg er 60 år, ikke 25.. :D Han sier han er så imponert over at jeg klarer alt og fatter ikke hvordan jeg klarer så mye og at jeg er sterk osv men jeg merker på han at det at vi ikke har sex tærer på han Eneste formen for intimkontakt vi har er å ligge godt inntil hverandre når vi skal sove og at han gir meg massasje når jeg har det som verst.. Noen som har ett råd til meg eller noe?? Er så fortvilet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest langpengpung Skrevet 6. november 2002 #2 Del Skrevet 6. november 2002 Tror dere har et STORT problem, som gjør at forholdet vil bli oppløst. Desverre, men det er dette som er min erfaring og konklusjon. Og jeg er nok faktisk ganske optimistisk også. Stikkord : snakke-forklare-snakke-være helt ærlig med seg selv-kan jeg holde ut i lengden- osv. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 7. november 2002 #3 Del Skrevet 7. november 2002 hei da jeg ikke ved hvilken sygdom du har er det jo lidt svært, men må da gå ud fra at med medisin så går den væk på et tidspunkt, hvis det er tilfeldet, så må kæresten hvis han elsker dig godt nok være tålmodig og vente, du kan jo altid hjælpe ham lidt ved at kæle for ham ved at det ikke er helt det samme som samleje men beder end ingenting... jeg synes nu ikke man skal pine sin krop som det virke på mig at du har gjort, måske en lille pause kan heldbrede dig hurtiger..... lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekki Skrevet 10. november 2002 #4 Del Skrevet 10. november 2002 Hei på deg!Jeg synes ikke du skal gi opp enda,jeg har selv vært i den situasjonen,da jeg og min mann mistet vårt barn da jeg var 6mnd på vei.Jeg fikk det man på fint kaller ammesyken etter en utskrapning som var mer eller mindre mislykket.Jeg ble innlagt på sykehus med en feber på 41,3 og var meget dårlig,men min mann støttet meg i alt!Etter dette ble jeg meget dårlig,fikk konstant blødninger i over 2-4mnd i slengen,og dette varte i nesten 2 år før jeg fikk hjelp til å få hormonkur som hjalp bra.At min mann holdt ut er et under og jeg takker ham for det.Men vet du vi fann ut andre måter å vere intime på,feks.som du sier ligge ved siden av hverandre,eller kose med hverandre,ved feks.å bare ta på hverandre,oral sex, hvis du orker det ?Det finnes heldigvis andre måter å ha sex på enn å bare ha samleie,så er dere virkelig glad i hverandre så finner dere alltid en løsning selv om det kan vere vanskelig.Du forteller ikke hvor din mann er når du får disse smerteanfallene,er han med deg,eller er du alene?Blør du eller er det bare smerter?Snakk med din venn han forstår alt så mye bedre hvis du forteller han-selv om han blir skuffet skal du aldri tvinge deg til å gjøre noe du ikke helt vil eller orker,det blir ikke bedre av det,tro meg,håper du fikk litt håp av svaret mitt!!!?TENKER PÅ DEG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 10. november 2002 #5 Del Skrevet 10. november 2002 Tror dere har et STORT problem, som gjør at forholdet vil bli oppløst. Desverre, men det er dette som er min erfaring og konklusjon. Og jeg er nok faktisk ganske optimistisk også. Stikkord : snakke-forklare-snakke-være helt ærlig med seg selv-kan jeg holde ut i lengden- osv. Lykke til ! Ja, det var jo et FANTASTISK svar du! Jenta kan da ikke for f... noe for at hun er syk ? Hvis hennes tydelig sympatiske kjæreste elsker henne bare litegrann, slår han ikke opp med henne på grunnlag av lite sex pga SYKDOM!. DET må man lære seg å tåle. Tror ikke det generelt er SAMLIVSPROBLEMER man snakker om her, men et HELSEproblem. Skjønner godt at hun ikke klarer sex i denne perioden, jeg. Til du som startet tråden : Gå til legen og fortell om sexlysten som er borte,- det kan godt være en bivirkning av kuren du var igjennom. Snakk med din kjæreste/samboer og forklar ham situasjonen,- om han er en smule sympatisk, vil han forstå deg. Håper det årner seg Stå på ! Klemmer fra Kattepus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svips Skrevet 10. november 2002 #6 Del Skrevet 10. november 2002 Heisann Takk for svarene dere siste tre. du som skrev først, trenger ikke svare når det er så utrolig ulogisk svar. Tror du ikke vi snakker sammen? Tror du ikke jeg har vært HELT ærlig med han og fortalt alt slik det er?? Din konlusjon??? Tror nok ikke du kan sette deg helt inni situasjonen uten å vite min sykehistorie OG hva jeg lider av. Hadde oss en laaang prat denne helga og det gjorde godt. Han sier han elsker meg og det tror jeg på, for han viser det hele tiden. Han sa også at jeg må bestemme når og om jeg orker. Det gjorde også godt, for da vet jeg at jeg ikke trenger tvinge meg selv til noe. Det er dessverre ikke noe man kan gjøre med sexlysten, jeg MÅ stå på de sprøytene for å ha ett oppimot normalt liv. Dette er en livsvarig sykdom dessverre, men nå ser det ut som om det blir operasjon fram mot jul så da slepper jeg kanskje de sprøytene å får gå over på noen andre som ikke har denne "irriterende" bivirkningen.. :D Jeg blør ikke, kan ikke ha mensen så jeg slepper det. Føler meg litt bedre etter å ha snakket sammen og vi hadde oss en laaaang kosestund i går natt.. Det var flott for begge.. Tusen takk for svarene og rådene deres, satt virkelig pris på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 11. november 2002 #7 Del Skrevet 11. november 2002 Dejligt at høre at alt ser ud til at gå den rigtige vej ønsker dere begge lykke til framover, og god bedring :D stort klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekki Skrevet 13. november 2002 #8 Del Skrevet 13. november 2002 Kjære deg! Det var godt å høre at det går bedre med deg,og at du ser litt lysere på tingene.Til sånne som hun som skrev til deg at forholdet vart oppløst vil jeg bare si at sånt kan man bare ikke vite,noe så negativt har jeg ikke hørt på lenge STÅ PÅ JENTA MI Masse klemmer fra Gekki,Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svips Skrevet 14. november 2002 #9 Del Skrevet 14. november 2002 Takk Gekki Jeg ble litt satt ut av det første svaret, det må jeg innrømme men bryr meg ikke. I forholdet mitt var det egentlig kommet dit hen at jeg tenkte på om det var nok følelser til å fortsette, så langt var det gått.. Men nå, etter praten vår; føles ut som vi er nyforelska igjen.. det er så deilig. Å vi har hatt sex to ganger også.. :D ( wow hva?? hehe, men det er stort for meg ) Vet ikke hva som gjorde susen jeg, kanskje det at jeg ikke følte med tvunget lenger? Sexlysten er fremdeles langt fra normal men vi er kommet nærmere hverandre, uten tvil.. Så nå HÅÅÅÅPER jeg dette fantastiske fortsetter.. En liten ting til; I dag kom han hjem å sa at han så gjerne ville spandere en weekend på meg, hvor jeg ville i Norge. Bo på fint hotell, kose oss skikkelig, gå ut å spise og nyte hverandre.. Jeg ble så overrasket og glad jeg holdt på å falle av stolen.. Fikk også vite at jeg skal operere rett før jul igjen.. ( 6 op siden januar) så eksamenene mine går til h......- så det var så godt å få en slik overraskelse, før jeg fortalte "nyheten", at det gjorde ingenting liksom.. Så godt å være forelska gitt.. Stor klem fra Svips.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gekki Skrevet 15. november 2002 #10 Del Skrevet 15. november 2002 Kjære svips! Så bra at alt går bedre med deg og din kjære,jeg heier på deg og med deg.Jeg synes det var kjempefint at han spanderer tur på deg og at dere får kosa dere litt,det teller det også vet du.Det var jo kjempetopp at dere har hatt sex allerede og at du synes det var deilig,ja det er mye bedre med sex når man ikke føler at man må!Jeg vil bare si deg en ting:STÅ PÅ!!! :blunke: Masse klemmer fra Gekki:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 28. november 2002 #11 Del Skrevet 28. november 2002 Etter å ha lest alle innleggene dine, vil jeg bare si at jeg håper det går bra med dere. Der ser man hva litt prat kan gjøre Det er sikkert ikke enkelt for deg, ettersom du er syk, men du er heldig; du har en forståelsesfull kjæreste som respekterer deg og ikke minst lytter til deg. Fint å høre at det går bedre hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå