AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Del Skrevet 17. november 2023 Bladibla Anonymkode: 2fb78...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princesa Skrevet 17. november 2023 #2 Del Skrevet 17. november 2023 Hva svarer jeg på her tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princesa Skrevet 17. november 2023 #3 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bladibla Anonymkode: 2fb78...e73 Jeg ønsker å svare på dette innlegget…… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princesa Skrevet 17. november 2023 #4 Del Skrevet 17. november 2023 Jeg ønsker å svare emnet uten å sitere, hvordan?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. november 2023 #5 Del Skrevet 17. november 2023 Princesa skrev (Akkurat nå): Jeg ønsker å svare emnet uten å sitere, hvordan?????? Gjorde du ikke det nå nettopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princesa Skrevet 17. november 2023 #6 Del Skrevet 17. november 2023 Er det ikke mulig å svare på et innlegg uten å sitere?… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princesa Skrevet 17. november 2023 #7 Del Skrevet 17. november 2023 Fame skrev (3 minutter siden): Gjorde du ikke det nå nettopp? Jeg mente egentlig om det er mulig å svare på innlegg uten å sitere🥹 Finner ikke svar knapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. november 2023 #8 Del Skrevet 17. november 2023 Princesa skrev (3 minutter siden): Jeg mente egentlig om det er mulig å svare på innlegg uten å sitere🥹 Finner ikke svar knapp Hvis du skal svare på et spesifikt innlegg i en tråd, så må du sitere ^_^ ellers kan du bare svare selve tråden som du har gjort tidligere her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå