Gå til innhold

Liker henne godt, men ikke helt fornøyd seksuelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en dame i ca et halvt år. Vi møtes regelmessig, da hun har barn. Liker henne godt og hun hintet til at hun er glad i meg og ønsker å bli enda mer seriøst(offisielt sammen)

MEN, jeg må ærlig innrømme at jeg er litt usikker når det kommer til det seksuelle. Hun er den forsiktige , litt usikre typen. Hun har heller ikke klart få orgasme, til tross for hjelp fra seg selv med hånda. Hun sier hun er fornøyd og vi har hatt ganske god kommunikasjon og åpen dialog på dette, så jeg har gitt det tid. Men føler ikke ting kommer til å bli bedre, hun virker rett og slett litt for usikker.  Hun tenker nok for mye osv, ikke vet jeg. Jeg kan dessverre ikke fikse dette for henne. Så hva skal jeg gjøre?

Skal jeg ta sjansen på at ting blir bedre? Etter tidligere erfaring, så blir jo ikke slikt som dette særlig bedre, mulig det bare slik hun er og vi derfor ikke passer helt sammen seksuelt?  Hun blir kåt og har lyst å ha sex, men viser det sjeldent. Alltid jeg som må ta initiativ . Hun viser feks lite interesse for mitt underliv, aldri gir blowjob osv, til tross for at jeg tar henne mye der og slikker henne. Igjen, hun virker bare for forsiktig og usikker.

Og er veldig kontrast til hun jeg var sammen med sist, som virkelig tok initiativ til sex og viste at hun var kåt. Er dessverre lett å sammenligne.

Så synd at når man endelig møter en dame man har det så fint sammen med ellers, så er det noe på den seksuelle fronten som skal ødelegge det. Sex er veldig viktig for meg!

Men kanskje ting kan bli bedre? Sjanse verdt å ta?

Anonymkode: fee6e...919

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun hadde jeg droppa.

Anonymkode: 7e9ae...1e0

• Liker 2
Skrevet

Er hun seksuelt tiltrekkende da? Det er jo det viktigste. 

Anonymkode: aa129...828

• Liker 2
Skrevet

Det er din feil ts. Du gjør henne usikker og utrygg med hele fin opptreden i senga. Ser ut som du vil for mye. Er desperat etter orgasmer og best ever sexlife. 

Anonymkode: fccd4...cd6

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Hun må vel bare bli trygg på deg, gi henne tid. Hvor mye innsats gjør du for å forsøke å få henne til å komme? 

Anonymkode: cd7db...8a2

• Liker 7
Skrevet

Hadde ikke klart å komme jeg heller om jeg visste at partner hadde store forventninger til at jeg skulle gjøre det. Og så kan det være hun synes blowjob er ekkelt, det er faktisk mye verre å ha en pikk i kjeften enn å slikke litt på ei mus. 

Anonymkode: 0a1c3...8c3

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet

Dere fortjener noen andre begge to tenker jeg. Hun fortjener en som setter pris på henne for den hun er og du trenger noen som liker det samme som deg. Godt mulig hun liker en mann som liker å ta initiativet og liker at mannen er litt sjefete på soverommet. Kan også være mulig hun ikke stoler nok på deg, at hun har opplevd noe i fortiden. Kan være mange grunner. 

Anonymkode: 0238a...1a4

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommunikasjon, også om hva dere begge liker og ikke liker. Men det høres ut som om dere er for forskjellige når det kommer til sex. Er kanskje greit å avslutte det.

Anonymkode: 4f75d...235

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Datet en dame i ca et halvt år. Vi møtes regelmessig, da hun har barn. Liker henne godt og hun hintet til at hun er glad i meg og ønsker å bli enda mer seriøst(offisielt sammen)

MEN, jeg må ærlig innrømme at jeg er litt usikker når det kommer til det seksuelle. Hun er den forsiktige , litt usikre typen. Hun har heller ikke klart få orgasme, til tross for hjelp fra seg selv med hånda. Hun sier hun er fornøyd og vi har hatt ganske god kommunikasjon og åpen dialog på dette, så jeg har gitt det tid. Men føler ikke ting kommer til å bli bedre, hun virker rett og slett litt for usikker.  Hun tenker nok for mye osv, ikke vet jeg. Jeg kan dessverre ikke fikse dette for henne. Så hva skal jeg gjøre?

Skal jeg ta sjansen på at ting blir bedre? Etter tidligere erfaring, så blir jo ikke slikt som dette særlig bedre, mulig det bare slik hun er og vi derfor ikke passer helt sammen seksuelt?  Hun blir kåt og har lyst å ha sex, men viser det sjeldent. Alltid jeg som må ta initiativ . Hun viser feks lite interesse for mitt underliv, aldri gir blowjob osv, til tross for at jeg tar henne mye der og slikker henne. Igjen, hun virker bare for forsiktig og usikker.

Og er veldig kontrast til hun jeg var sammen med sist, som virkelig tok initiativ til sex og viste at hun var kåt. Er dessverre lett å sammenligne.

Så synd at når man endelig møter en dame man har det så fint sammen med ellers, så er det noe på den seksuelle fronten som skal ødelegge det. Sex er veldig viktig for meg!

Du må vurdere hvor mye sex betyr for deg.

Dette blir neppe veldig mye bedre, men det er veldig mye annet enn et vilt sexliv som er viktig i et parforhold.

Jeg var forlovet med ei dame du beskriver i begynnelsen av tyveårene. For min del hadde hun såpass mye å tilby at jeg syntes at det at sexen litt kjedelig var mindre viktig. Nå fungerte ikke vi til slutt, av andre årsaker, men poenget mitt er at sex er kun èn del av samlivet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Hvorfor ikke si dette til henne så vet hun hva du mener, da har hun i hvert fall en mulighet?

• Liker 2
Skrevet

Hm det virker for meg som at du har gitt henne noe prestasjonsangst ts, og da er det vanskelig for henne å slappe av. 

Kan dele MIN historie her. Jeg ble tidlig seksuelt aktiv, kåt og villig og kjøpte min første rabbit som 16 åring. Fikk heidundrende orgasmer med den, men ingenting med kjæresten, og vi prøvde vel egentlig veldig lite også. Skiftet kjæreste 3 ganger til (en av de ble jeg også gift med), der det samme skjedde, ingen greide å gi meg orgasme hverken med munn, fingre eller penis. Bare hjelpemidlene mine, og helst ALENE, fordi mennene stresset meg. 

Så traff jeg min nåværende kjæreste som 43 åring, og da han og jeg begynte å ha sex og han oppdaget min reservasjon på området orgasme, så begynte han å ta ansvaret. Han var mer leken og var utrolig flink med fingrene sine. Da han prøvde å fingre meg så var det deilig, men overveldende, så jeg vek litt unna. Han ga seg ikke og bandt meg fast slik at han fikk leke fritt med klitten min. Plutselig bare kom jeg da, for han var dritflink. Han oste selvtillit og hadde en driv som var tennende. Vi er fortsatt sammen selv om jeg skriver i fortid, mener bare å henvise til denne første gangen. Etter dette trenger jeg ikke å bli satt fast, for barrieren ble jo brutt og underbevisstheten min husker at HAN er min "mester". Jeg kommer nå på bare få sekunder når han setter igang. Vi puler mellom orgasmene mine, leker lenge, og så kommer han tilslutt når vi er lei. Dette synes jeg er såååå sexy at han gir jeg aldri slipp på 🤭 

Så til deg igjen ts. Poenget er at hun har muligens en lignende sperre som jeg hadde. Hun er kåt og elsker å ha seg med deg, men et eller annet sperrer. Dersom du faktisk er så dreven som du kryptisk skryter av så må du frem med fingrene dine. Lek med henne, ta ansvar for orgasmen hennes du. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
T-AA skrev (9 minutter siden):

Du må vurdere hvor mye sex betyr for deg.

Dette blir neppe veldig mye bedre, men det er veldig mye annet enn et vilt sexliv som er viktig i et parforhold.

Jeg var forlovet med ei dame du beskriver i begynnelsen av tyveårene. For min del hadde hun såpass mye å tilby at jeg syntes at det at sexen litt kjedelig var mindre viktig. Nå fungerte ikke vi til slutt, av andre årsaker, men poenget mitt er at sex er kun èn del av samlivet.

Det er riktig, men det er en viktig del. Dersom sex'en forsvinner så "reduseres" også relasjonen til å bli et vennskap. Det er nok ikke en uvanlig erfaring. Det er svært viktig for en person å føle seg begjært og elsket noe man ikke gjør til fulle uten at sex er involvert.

Anonymkode: 5fc33...6ad

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil du bli far? Da må du velge kvinne som vil bli mor. 

Anonymkode: baa52...7ed

• Nyttig 4
Gjest MarylinX
Skrevet

Hmm, ville vært usikker hvis jeg var deg, fordi det er noen røde flagg her som trigger magefølelsen din. Tror du må sette deg ned og ha en veldig åpen dialog med henne. Ville ikke stolt på at dette kommer til å ordne seg  av seg selv. Vanskelig samtale fordi jeg tenker at hun vil strekke seg langt for å imøtekomme deg og dermed kanskje signalisere mer lyst og iver enn det hun egentlig har. Eller; hun er en slow starter, er usikker, har issues med egen kropp, dårlige erfaringer mm. og kan fortelle deg om det slik at det kan jobbes med (av henne!). Generelt er nyetablerte par veldig seksuelt aktive og nysgjerrige på hverandre. 

Skrevet

Høres ut som om dere bør ta en ærlig prat sammen… 

Kanskje du kan si at du liker henne veldig godt (nevn gjerne noen konkrete eksempler), men hvis dere skal ta neste steg, skulle du ønske hun tok litt mer initiativ i sengen (f.eks. blowjobs og sånt). Tenker hun at det er noe hun er villig til å jobbe med?

Jeg tror vi er i stand til å både utvikle oss og tilpasse oss hverandre. Jeg var av den forsiktige typen. Jeg tok sjelden initiativ og fikk ikke orgasme før det var gått 4.5 år. Likevel nøt jeg sex’en fordi det var mye nærhet og kjærlighet. I dag nyter jeg fortsatt sex, men er ikke akkurat forsiktig, elsker å suge ham, får masse orgasmer, elsker å eksperimentere og foreslår stadig nye ting. For min del handlet det om å bli trygg, ta tiden til hjelp og bli trygg på egen kropp.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mener du at sex er en viktig del av samholdet så bør det fungere men det kan være noe som kommer  om hun blir mer sikker og klarer å slappe mer av.  Jeg må ha sex ofte for at mitt humør skal være bra. liker du hun ellers så bør dere snakke sammen. snakke om hva dere ønsker og forventer og da tenker jeg ikke bare sex men alt.  så som reise, liker å gjøre og oppleve etc.

• Liker 2
Skrevet

Hun er ikke avslappet og trygg etter 6 mnd…. Er usikker og forsiktig… får ikke orgasme… viser ikke interesse for å tilfredstille deg…..

jeg ville ikke hatt en sånn kjæreste, sex er litt for viktig, og er limet i et kjærlighetsforhold. 
Kan du leve med dette? Hva er viktig for deg? 

• Liker 2
Skrevet

Gi henne en wominazor.

Anonymkode: 78fa1...8f1

Skrevet

Du må ikke mase så fælt..!!

• Nyttig 2
Skrevet
Tantemor skrev (1 time siden):

Hm det virker for meg som at du har gitt henne noe prestasjonsangst ts, og da er det vanskelig for henne å slappe av. 

Kan dele MIN historie her. Jeg ble tidlig seksuelt aktiv, kåt og villig og kjøpte min første rabbit som 16 åring. Fikk heidundrende orgasmer med den, men ingenting med kjæresten, og vi prøvde vel egentlig veldig lite også. Skiftet kjæreste 3 ganger til (en av de ble jeg også gift med), der det samme skjedde, ingen greide å gi meg orgasme hverken med munn, fingre eller penis. Bare hjelpemidlene mine, og helst ALENE, fordi mennene stresset meg. 

Så traff jeg min nåværende kjæreste som 43 åring, og da han og jeg begynte å ha sex og han oppdaget min reservasjon på området orgasme, så begynte han å ta ansvaret. Han var mer leken og var utrolig flink med fingrene sine. Da han prøvde å fingre meg så var det deilig, men overveldende, så jeg vek litt unna. Han ga seg ikke og bandt meg fast slik at han fikk leke fritt med klitten min. Plutselig bare kom jeg da, for han var dritflink. Han oste selvtillit og hadde en driv som var tennende. Vi er fortsatt sammen selv om jeg skriver i fortid, mener bare å henvise til denne første gangen. Etter dette trenger jeg ikke å bli satt fast, for barrieren ble jo brutt og underbevisstheten min husker at HAN er min "mester". Jeg kommer nå på bare få sekunder når han setter igang. Vi puler mellom orgasmene mine, leker lenge, og så kommer han tilslutt når vi er lei. Dette synes jeg er såååå sexy at han gir jeg aldri slipp på 🤭 

Så til deg igjen ts. Poenget er at hun har muligens en lignende sperre som jeg hadde. Hun er kåt og elsker å ha seg med deg, men et eller annet sperrer. Dersom du faktisk er så dreven som du kryptisk skryter av så må du frem med fingrene dine. Lek med henne, ta ansvar for orgasmen hennes du. 

Tusen takk for at du deler din opplevelse💙 Dette er en sann bekreftelse fra virkeligheten, for dette stemmer så utrolig godt med biologien og "orgasme-forståelsen"✔️

Kjæresten din i ung alder, og andre menn ble "støy" for dine tanker, det er derfor du alltid fikk orgasme alene. Jeg vil bare si det til andre kvinner, som sliter med det samme.. Det er meget normalt å ha slike mentale sperrer.. for det er ikke gitt at alle kvinner føler seg like trygg, avslappet og at kjemien stemmer 100% med mannen.. De tre tingene er nok for at orgasmen uteblir.. Hverandres orgasmer er teamwork, for det er i team vi får best nytelse og sterkeste orgasmene. Jo mere godlyder, jo bedre er kvaliteten❤️

Det var nok de samme barrierene, din kloke mester var en del av å fjerne sammen med deg. Dette dere gjør er så supersexy gjordt, for dette tyder på god samarbeidsvilje.. selv om du måtte bindes fast😅 Jaa.. du bør ymte om brullup🥰

Jeg ble oppriktig glad av å lese historien.. og håper andre leser dette. Btw.. PIV orgasmer er også et resultat av fjernet "sperrer"😉

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...