Gå til innhold

Hvilket av disse 3 plattformene anbefaler du for en nybegynner?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For en som aldri har prøvd digital dating før, 
hvilket av disse anbefaler du a prøve: Tinder, Badoo eller Facebook Dating?
Forklar gjerne grunnen til at du anbefaler det du gjør

Det var alt

Endret av Osenua
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Facebook dating er litt mer seriøst enn de andre. Større sjanse for å komme borti annet enn de som bare vil ha ONS. 

Mens på Tinder er det så og si umulig å finne noen som vil ha langsiktig. 

Happn er også litt sånn ONS virker det som. Men gøy å se hvem som går forbi osv. 

Endret av TB1895
Skrevet
TB1895 skrev (3 minutter siden):

Facebook dating er litt mer seriøst enn de andre. Større sjanse for å komme borti annet enn de som bare vil ha ONS. 

Mens på Tinder er det så og si umulig å finne noen som vil ha langsiktig. 

Seriøsitet er min religion haha.
Jeg kjenner dog noen som har funnet både kone og langvarig partner på Tinder.
Men er det virkelig sant at man kan bruke Tinder bare for å se etter venner?
Om så, blir det ansett som abnormt?

Skrevet
Osenua skrev (4 minutter siden):

Joa det er mulig å finne s noe seriøst på tinder. Har et vennepar som fant hverandre der. Nå bor de sammen og har en datter sammen. 

Men sjansene er så ørliten der dessverre. 

Du kan sikkert bruke hvilken som helst av de for å finne venner og. Men da må du skrive det i profilen din. 

Skrevet

Jeg har fått noen venner på Tinder, gutter som jeg skriver om alt mulig med .

Jeg er 48 og en ung mann på 26 viste seg å være en nydelig type som spør meg hvordan jeg har det. Forteller litt fra hverdagen 😊

Det er seriøse på tinder også. 

Anonymkode: fae6f...ebe

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg er 48 og en ung mann på 26 viste seg å være en nydelig type som spør meg hvordan jeg har det. Forteller litt fra hverdagen 😊

Det er flott. Uansett om der ikke skulle være noen seriøse folk der,
så hadde det vært spennende å være den unike anomalien som faktisk er seriøs 🤣
Jeg elsker å skille meg ut 😅

Skrevet
Osenua skrev (2 timer siden):

Nei, da er man asexuell og må finne venner på husfliden o.l.

Anonymkode: 9e02d...c4b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, da er man asexuell og må finne venner på husfliden o.l.

Anonymkode: 9e02d...c4b

:fnise:

Skrevet

Hva er det du vil oppnå? Skal du ha et langvarig forhold må du ut i den virkelige verden ikke sitte bak et tastatur. 

Tinder osv er glimrende til sitt bruk. Nemlig uforpliktende sex. Som er det man bør fokusere på uansett. 

Anonymkode: 0a022...04c

Skrevet

Alle i gjengen her møtte partnere på Tinder. Jeg møtte han jeg er gift med nå der. Ikke alle er rasshøl. 

Anonymkode: 8e9f8...80f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Alle i gjengen her møtte partnere på Tinder. Jeg møtte han jeg er gift med nå der. Ikke alle er rasshøl. 

Anonymkode: 8e9f8...80f

Haha. Skjønner. Fint å høre

Skrevet

Følger også med her litt. Har flere forhold bak meg, og har i mitt veldig tidlige datingliv prøvd nettdating før, men det er mange år siden, så jeg er vel litt som en nybegynner å regne hvis jeg skulle finne på å registrere meg på en av de. 

Anonymkode: fbf30...2d9

Skrevet
Osenua skrev (3 timer siden):

Haha. Skjønner. Fint å høre

Jeg er litt usikker der. Når du sitter her, måned etter måned, og lager nye tråder om gamle tema, så vet jeg ikke hvem som skjønner noe. Kanskje ingen av oss?  

Anonymkode: d8188...437

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er litt usikker der. Når du sitter her, måned etter måned, og lager nye tråder om gamle tema, så vet jeg ikke hvem som skjønner noe. Kanskje ingen av oss?  

Anonymkode: d8188...437

Jeg har faktisk gjort fremgang, som nevnt i en annen tråd du kan finne på profilen min. Og jeg har også sagt at jeg er dritlei av at folk bringer opp mine tidligere tråder her. La fortid være fortid og fokuser heller på tråden. Føler noen for å kommentere meg så får dere heller gjøre det i en PM

Skrevet

De fleste i min krets er single og dater aktivt. Alle bruker Tinder. Noen bruker Hinge og Happn også.

Ingen bruker facebook dating eller badoo. Har aldri møtt noen som sier de har datet via de sidene heller.

Siden de fleste i kretsen er single eller i relativt nye forhold, så snakker vi også en del om dating, og har ikke hørt noen nevne facebook dating eller badoo engang. Mulig vi er i feil aldersgruppe da. Vi er 30-45 år.

Men, bruk alle tre, og se hva du trives best med, og hvordan utvalget er for deg der du bor og i din aldersgruppe. Det er ingenting galt i å bruke flere plattformer om du ønsker det.

Anonymkode: 698f2...b49

• Liker 1
Skrevet

Tinder er tross alt bedre enn Facebook dating og Badoo. Har prøvd alle tre steder. Facebook dating var bare tull synes jeg, Fikk ikke kontakt med noen seriøse hvertfall. Mye ræl. Badoo var helt fryktelig. Der er det mange perverse, ekle menn. Styr unna den! Nå er ikke Tinder noe jeg vil rosemale heller, men tross alt er det mer forskjellig der da. Bare sil ut drittsekker og rasshøl. 

Anonymkode: f31a9...367

Skrevet

Facebook dating er den jeg har hatt mest "hell" med. Men alle er grusomme, online dating er hva helvete er laget av. 

Anonymkode: 034fa...335

• 2 uker senere...
Skrevet
On 11/17/2023 at 6:19 AM, AnonymBruker said:

Tror du ja... han på 26 bare venter på å komme til, han kan vente i årevis.

Anonymkode: 56de7...f85

Skrevet

Om du bruker app'er eller nettsider for å finne deg en kjæreste, og du har planer om å chatte med de i 3-4 måneder før dere i det hele tatt våger å møtes så tror jeg du bør revurdere. App'er er til for å matche og avtale å møtes. Man kan ikke etablere eller skape seksuell attraksjon via tekst (kjemi som kvinner kaller det) annet enn at man synes vedkommende ser fysisk tiltrekkende ut. Man er NØDT til å møtes. Jo tidligere man møtes kan man også skrote de som ikke duger før man bruker ukesvis på de med chatting. 

TLDR; kom deg ut av døra og treff folk. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du bruker app'er eller nettsider for å finne deg en kjæreste, og du har planer om å chatte med de i 3-4 måneder før dere i det hele tatt våger å møtes så tror jeg du bør revurdere. App'er er til for å matche og avtale å møtes. Man kan ikke etablere eller skape seksuell attraksjon via tekst (kjemi som kvinner kaller det) annet enn at man synes vedkommende ser fysisk tiltrekkende ut. Man er NØDT til å møtes. Jo tidligere man møtes kan man også skrote de som ikke duger før man bruker ukesvis på de med chatting. 

TLDR; kom deg ut av døra og treff folk. 

Herregud, slapp av.
Om du har lest min nyligste tråd så vet du jo både at jeg har "gått ut døra"
og at jeg skal opprette profil på Tinder. Du kan følge med der for oppdatering

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...