Gå til innhold

Noen operasjonssykepleier her?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i gang med studiet nå, og er i praksis. Har ikke blitt overbevist, og er nå litt i tenkemodus om jeg skal droppe ut.. Jeg har lønn under studiet og bindingstid, så om jeg fullfører må jeg jobbe i to år. Fordelen er at jeg blir spesialsykepleier, mer kunnskap, mer muligheter, bedre arbeidstid og lønn. Ulempen er jo om jeg ikke liker det og må holde på med det i to år… 
Noen her som er operasjonssykepleiere og kan komme med tips? Evt andre?

Anonymkode: 85bdc...131

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: 85bdc...131

Skrevet

Det pleier å være et par stk her på forumet som svarer, så bare vent litt til. 

Kan jeg spørre hva det er som ikke gjør deg overbevist? Jeg er selv utdannet sykepleier men har egentlig gitt meg med yrket. Skulle jeg valgt en videreutdanning så er operasjonssykepleier noe jeg kunne tenkt meg. Synes det virker veldig interessant og man slipper så mye pasientkontakt.

Anonymkode: 45d5a...813

Skrevet

Jeg er operasjonssykepleier, men forstår ikke helt hva du vil ha svar på? hva mener du med ikke overbevist? Jeg er veldig glad i jobben min, jobbet i flere år innen ulike fagfelt. Spør gjerne med spesifikt så skal jeg svare. 

Anonymkode: 16acd...b1d

Skrevet

Hei, jeg er også operasjonssykepleier. Forstår heller ikke helt hva du vil ha svar på…. Kan på generelt grunnlag si at de fleste studenter opplever første praksisplass som tøff, det er mye å sette seg inn i. De fleste synes det blir bedre i andre og tredje praksis. Det kan også ta litt tid å venne seg til omgangstonen på operasjonsstua, den kan ofte være temmelig direkte.

Anonymkode: f7fbc...957

Skrevet

Bytt til anestesi🤩

Anonymkode: 25845...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...