AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Hvor ofte får ny kjæreste være på besøk og være rundt barna dine? Får inntrykk av at folk syntes at jeg og kjæresten ses sjeldent, men jeg har behov for å skjerme barna. De er glade i han allerede så er ikke det det står på, jeg vil bare skjerme de litt. Far flyttet inn med nåværende samboer 2 måneder etter bruddet, da fikk de plutselig stemamma og stesøsken før de engang hadde rukket og bearbeide at mamma og pappa ikke skulle bo sammen lenger. Så kan se for meg at jeg kanskje prøver å overkompensere litt😅 så hva er normalen her? vi har vært sammen i et år, han fikk møte barna for tre måneder siden om dette har noen betydning. Anonymkode: 7c094...37c
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Normal å normal. Tenker mye spiller inn. Alder på barna. Hvor lenge siden bruddet. Hvordan var bruddet. Har man flyttet. Viser barna symptom på å slite etter bruddet på bhg/skole/sosialt. Hvor robuste er barna egentlig. Våre barn er 12, 12 og 13. De møttes etter 4 mnd fordi de ville det selv. Vi møtes som kjærester/familie hver helg. Spiser lunsj sammen én gang i uka, og forsøker å få til en ettermiddag i uka. Den uka han ikke har barna sover han her en natt eller to. Vi nærmer oss ett år. Jeg merker at vi blir mer og mer klar for å bo sammen. Hans barn har fått egne rom hjemme hos oss og mitt barn har fått eget rom hos de. Space er viktig for trivselen. Når vi tilbringer tid sammen gjør vi typiske ting vi ellers gjorde hver for oss. Som å lage god mat, gå turer, spille brettspill, kino, bowling, se en film hjemme, bake sammen osv. Noe av årsaken til at vi kunne være litt raskere enn prinsippene våre er at vi kjenner til hverandre fra før og vet begge to at dette er "it". Det er oss. Anonymkode: be54a...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå