Gå til innhold

Hva er det beste med å være mann?

Castor Troy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det beste er å vite alt i hele verden i kraft av at jeg er en ekte manne-mann. 

sitat: fra en ekte manne-mann 

Anonymkode: 58cf4...9b5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generelt grunnlag må det være å pisse stående. ;) 

Men jeg er veldig glad for at jeg ble født i en fysisk sterk kropp som gjør at jeg kan håndtere livets tunge løft og anstrengelser på en "naturlig" måte, uten å bygge meg opp for å klare det. 

Ellers er jeg også overlykkelig over at det ikke er noen som spruter inni meg ved sex, og at jeg slipper å forholde meg til mensen og eventuelt graviditet. 🙋‍♂️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (5 minutter siden):

Men jeg er veldig glad for at jeg ble født i en fysisk sterk kropp som gjør at jeg kan håndtere livets tunge løft og anstrengelser på en "naturlig" måte, uten å bygge meg opp for å klare det. 

Ellers er jeg også overlykkelig over at det ikke er noen som spruter inni meg ved sex, og at jeg slipper å forholde meg til mensen og eventuelt graviditet. 🙋‍♂️

Men… blir det ikke veldig grisete? 😂

Mensen og hormonsvingninger herfra til evigheten er definitivt noe du kan være VELDIG glad for at du slipper. De andre tingene skal jeg ikke klage på 😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalikalinka skrev (3 minutter siden):

Men… blir det ikke veldig grisete? 😂

Mensen og hormonsvingninger herfra til evigheten er definitivt noe du kan være VELDIG glad for at du slipper. De andre tingene skal jeg ikke klage på 😇

Måtte tenke meg to ganger om hva du egentlig spurte om var grisete.. :D Neida, å pisse stående trenger ikke være grisete, selv om verden er full av menn som ikke har kontroll på strålen. Nå sitter jeg og pisser, for det er mest komfortabelt, jeg tømmer blæra best og jeg unngår skvetting, men jeg kan stå å pisse om jeg vil. Og det er et bra valg å ha! Too much information, kanskje? :D 

Ja, og det er kanskje det beste ved å være mann: å ikke være kvinne. 😜 Ref. mensen og co! 

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (12 minutter siden):

Måtte tenke meg to ganger om hva du egentlig spurte om var grisete.. :D Neida, å pisse stående trenger ikke være grisete, selv om verden er full av menn som ikke har kontroll på strålen. Nå sitter jeg og pisser, for det er mest komfortabelt, jeg tømmer blæra best og jeg unngår skvetting, men jeg kan stå å pisse om jeg vil. Og det er et bra valg å ha! Too much information, kanskje? :D 

Ja, og det er kanskje det beste ved å være mann: å ikke være kvinne. 😜 Ref. mensen og co! 

Haha, jeg tåler det meste 😂 Sunnest for blæra di å sitte da, så fornuftig valg 🥳

Liker egentlig veldig godt å være dame, men hadde vært gøy å bytte for en veldig kort periode, bare for å… forske litt 😇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slippe mens og utflod
Mulig å urinere stående
Slippe å føde (hvis en vil ha barn)
Liten sjanse for å få UVI
Lavere voldtektsrisiko
Vil heller være giver enn mottaker ved samleie (penetrering vs. å bli penetrert)

Anonymkode: 4d847...eb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At uansett hva de gjør, så er de helt fantastiske. Hente barnet sent i bhg = stakkars stressede superpappa som gjør alt for barna.. henter mamma sent, så er hun egoistisk.. vasket huset- fantastisk! Lage middag= superkokk. Er han sammen med en dame i 20år, og ikke utro så er han helt fantastisk god mann. Er han utro, så er det han det er synd på, som ikke klarte å motså fristelsene..  Stakkars mann som ikke kunne si nei.. 

Anonymkode: 288f3...398

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjold skrev (2 timer siden):

Ha sex med deilige myke kvinner istedenfor hårete apekatter.

Du får finne noen som Astolfo da vettu.

Anonymkode: 74b2b...b67

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (11 timer siden):

Kvinner kan jo også tisse stående. Det er jo bare å stå å tisse 😅

Anonymkode: d11c2...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Være beskytteren
Bli verdsatt for maskuline trekk
Vi tjener som regel mer penger
Vi slipper en del kjønnsdiskrimineringer
Vi slipper mensen og andre kvinnelige plager

Ellers ikke stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...