MsWabiSabi Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Jeg har hjemmekontor, liker å gå på ski, trenger stabilt tørt vintervær og snø pga helse,- det verste er regn og sludd. Liker at det blir tidlig vår. Liker fjell og vidder, granskog og vann, innsjøer, sjø. Bor gjerne i en hytte, men ikke ensomt så det blir for skummelt for en singel dame… Gjerne maks en time til en koselig by. Tenker Telemark, Vestfold, Innlandet nord til Lillehammer, Viken , på vestsiden, ikke på nedover mot Moss og den veien, tror jeg, synes det høres litt skummelt ut med ulver jo nærmere svenskegrensen man bor 😁 Men lite kjent, så vet ikke. Veldig glad i friluftsliv, grusveier, stier, skiløyper. Noen som har noen tips?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Regn, sludd og ustabile vintre finner du mye av i Vestfold hvor jeg kommer fra. Vil derimot slå et slag for Lillehammer-området hvor vi har familie. Foruten tidlig vår krysser det av samtlige på lista di. Flytter du deg litt lengre ned mot de andre mjøsbyene får du plutselig litt kortere vintre og. Anonymkode: 9c19f...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Birkeland, seriøst masse snø Anonymkode: 533d9...476 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Birkeland, seriøst masse snø Anonymkode: 533d9...476 Og tidlig vår og gode sommere Anonymkode: 533d9...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå