Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

I mangel på andre kanaler, spør jeg her.

Jeg er en homofil gutt/mann på 33 år som for noen måneder siden litt tilfeldig gjennom Instagram ble kjent med en gutt på 21 som er bosatt og jobber i Thailand, nærmere bestemt Bangkok. Vi har nå etter en tid med mye snakking over videosamtaler osv blitt ganske godt kjent, og vi går veldig godt overens. Jeg har vært i et par forhold med nordmenn, men jeg må si jeg blir litt sliten av hvordan samfunnet her i vesten har blitt. Det er alltid fokus på å få noe bedre, om det er materielle ting eller i kjærlighetslivet. Jeg er en person som liker å sette pris på de små tingene og bygge på det man har. Det er her vedkommende kommer inn. Jeg føler vi er mye mer på bølgelengde når det kommer til det å sette pris på ting, og ikke minst hverandre! Han får meg alltid til å føle meg bra, og han er alltid opptatt av hvordan jeg har det og om alt er bra. Jeg føler nå etter en tid at dette er ganske ekte, selv om jeg var rimelig skeptisk i starten. 

Vi har snakket om at jeg skal ta en tur til Bangkok nå på nyåret så vi kan tilbringe noen uker sammen. Han gleder seg veldig og sier at dette er det han har ventet på hele livet. Jeg gleder meg jeg også, men jeg har jo fortsatt en viss skepsis i meg. 

Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med menn/gutter fra Thailand, og om dette er noe jeg bør satse på eller om det er noen varsellamper jeg bør se etter? Jeg har fast jobb, hus og bil. Han leier leilighet og jobber i Bangkok. Jeg vet han ikke tjener all verdens, og utgiftene der er ganske høye i forhold til lønningene. Allikevel har det aldri vært snakk om penger eller lignende fra hans side, selv om jeg faktisk har tilbydd meg å hjelpe til med litt. 

Hva tenker folket? Han er en nydelig gutt som for meg virker tvers igjennom godhjertet og omsorgsfull. Eller kan jeg bli lurt av en som ønsker seg en bilett til Vesten?

Om det skulle bli slik at han skulle flyttet til Norge en gang i fremtiden, kan jeg tenke meg at det vil være en lang og tidkrevende prosess. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare gi det et forsøk? Jeg har ingen erfaring, men synes "gutter" fra Thailand stort sett er nydelige (jeg er gutt/mann selv). Vær likevel ikke naiv og la deg lure til å investere store summer der.

Anonymkode: daac3...035

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er jo bare å dra ned og ta det derfra?

Hvorfor tenke så alt for langt frem i tid?

Anonymkode: a9186...e19

Skrevet

Hadde bare gjort et forsøk. Som du selv sier. Datinglivet her i vesten eller Norge er for mange et evig jag etter materielle goder,eller bare søken etter noe bedre. Bruk tiden godt der nede. Ikke forhast deg inn i noe du er usikker på. Du driver ikke med uhjelp. Behøver du mer tid,så reis hjem og heller ta flere besøk,eller la han besøke deg. Sier bare lykke til. 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...