Potetenmor Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Jeg har sendt litt meldinger med en mann som nylig har flytta fra kona. Han sier jeg må vente litt.. så jeg har ikke sendt flere meldinger. Så spør han i går hvordan jeg har det. Sender noen meldinger. Han er ikke så mye "på".. Vil dere menn vente eller treffe noen rett etter dere blir alene ?? Forvirra jeg . Vil han ha oppmerksomhet eller ikke ?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Det kommer veldig an på omstendighetene. Umulig å si noe sikkert. Men jeg vil tro, basert på egne erfaringer, at han kommer til å ha mye stress framover, mye tanker osv. Stor sjanse for at du blir en rebound eller ikke noe i det hele tatt. Vet også om menn som har funnet noen ganske raskt etter brudd og levd lykkelig siden. Da var bruddet egentlig en realitet for lenge siden, bare ikke gjort noe praktisk med. Men jeg vil råde deg til å være litt på vakt. Selv trodde jeg at jeg var klar allerede et par mnd etter bruddet, men det gikk fort over når alt av praktisk, støy, ungenes følelser og egne tok all fokus. Det var jeg som initierte bruddet og har ikke angret en eneste gang. Men det har vært en tøff tid. Nå nærmer det seg snart to år og jeg føler meg ikke egentlig klar for noe forhold.. Har vært på noen dater men ikke som har blitt noe mer ut av. Tankene rundt dette har svingt frem og tilbake og akkurat nå tenker jeg å ta det rolig denne vinteren og se an etter det. Men hvem vet hva som skjer. Er fortsatt på Tinder og venstresveiper.. 😉 Men husk. Ingen historie er lik... Mann, snart 50 Anonymkode: e0e7f...795 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Uff ja, redd for d der. Har oppfordra han til å finne ei dame å ha sex med .. jeg mener d ikke egentlig men likevel tror d kunne vært bra. Jeg selv var ikke klar for noe før d hadde gått over 2 år. Følte ganske nøyaktig at d gikk bedre etter 2 år. Han er oppfordret til å ringe, ville ikke. Har spurt han om å gå ut ilag . Nei. Så jeg holder meg unna da. Kommer selvsagt an på hvilken type han er. Han som ville gå fra kona. Jeg har snakket med begge uavhengig av hverandre.. men vet ikke hvorfor. Maser ikke om det. Har det vondt kona hans vet jeg. Så irriterende !! Jeg er litt utålmodig. Takker for klokt svar fra deg 😊 Snart 50 vi også.. Anonymkode: ff58e...29e
Fjellmannover190 Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 (endret) Har hatt et langt forhold, og jeg flyttet ut for noen år siden, og startet et forhold alt for fort, og ble da sammen med eksen igjen uten at det løste noe. Nå i år flyttet jeg ut, og var da så ferdig med forholdet at jeg var klar umiddelbar, men har brukt tid på å finne meg selv. Nå har jeg funnet meg selv, men bruker tid på å møte flotte damer og vil helst ha et kjæresteforhold! Jeg tror han er fornuftig og klar over problemstillingen med rebound når han sier det han sier! Jeg har måtta avslutte med to flotte damer for de har krevd for mye av meg i en tidlig fase(etter et møte). Mann i midten av 40-årene! Endret 17. november 2023 av Fjellmannover190 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Uff ja, redd for d der. Har oppfordra han til å finne ei dame å ha sex med .. jeg mener d ikke egentlig men likevel tror d kunne vært bra. Jeg selv var ikke klar for noe før d hadde gått over 2 år. Følte ganske nøyaktig at d gikk bedre etter 2 år. Han er oppfordret til å ringe, ville ikke. Har spurt han om å gå ut ilag . Nei. Så jeg holder meg unna da. Kommer selvsagt an på hvilken type han er. Han som ville gå fra kona. Jeg har snakket med begge uavhengig av hverandre.. men vet ikke hvorfor. Maser ikke om det. Har det vondt kona hans vet jeg. Så irriterende !! Jeg er litt utålmodig. Takker for klokt svar fra deg 😊 Snart 50 vi også.. Anonymkode: ff58e...29e Hæ? Hva driver du med? Hold deg unna det der! Anonymkode: a3243...b88 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #6 Skrevet 17. november 2023 Jeg tenker du bør gjøre som han sier: Vente litt. Tenk at han fortsatt er opptatt, og glem han litt. Her og nå er han ikke klar, og du kan ikke påvirke det. Fortsett å leve ditt liv, og møt gjerne andre. Enten var han egentlig ikke så interessert i deg, og går videre på en annen kant. Eller så får han litt følelsen av at du er "the one that got away" og tar kontakt og ønsker å prøve noe mer seriøst. Anonymkode: 4b473...9a7 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 Han sier vente litt, samtidig holder han kontakt, med hvordan går det? Du svarer. Han vet 100% at han kan få deg når det passer han (altså sex) Anonymkode: 3d9ca...5eb 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Han sier vente litt, samtidig holder han kontakt, med hvordan går det? Du svarer. Han vet 100% at han kan få deg når det passer han (altså sex) Anonymkode: 3d9ca...5eb Jeg svarer. Jeg spør ikke om å treffes eller noe. Jeg har mulighet til å møte andre. Han må si rett ut at han vil treffe meg. Men har status gift på Facebook. Da vil jeg ikke møtes. Anonymkode: 456dd...6c5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #9 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (På 17.11.2023 den 8.50): Hæ? Hva driver du med? Hold deg unna det der! Anonymkode: a3243...b88 Ok! Anonymkode: 456dd...6c5
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #10 Skrevet 23. november 2023 Potetenmor skrev (På 16.11.2023 den 21.23): Jeg har sendt litt meldinger med en mann som nylig har flytta fra kona. Han sier jeg må vente litt.. så jeg har ikke sendt flere meldinger. Så spør han i går hvordan jeg har det. Sender noen meldinger. Han er ikke så mye "på".. Vil dere menn vente eller treffe noen rett etter dere blir alene ?? Forvirra jeg . Vil han ha oppmerksomhet eller ikke ? Haha, han knuller henne vel enda, og kommer vel til å gjøre det fremover, red flag Anonymkode: cef79...a8a
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #11 Skrevet 23. november 2023 Jeg var så over å ferdig hele forholdet, lenge før jeg flyttet ut at jeg hadde vært mentalt klar for nytt forhold samme uke jeg flyttet ut. (om jeg hadde truffet riktig mann). Men, det praktiske trenger litt tid, og barna har jo behov for tid! Nå, er det gått 1,5år siden jeg flyttet ut. Og jeg har forsovidt funnet mannen jeg vil ha, men han holder på å gjennomgår et brudd, selv . Så vi får bare ta det helt rolig. Noe, jeg gladelig gjør for "den rette". 🤩 Nå, er mine barn klare for å møte eventuelle nye partnere også. Jeg tok initiativ til bruddet. Har bare føltes bra, hele veien! 😅 Anonymkode: f7bbb...748
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #12 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var så over å ferdig hele forholdet, lenge før jeg flyttet ut at jeg hadde vært mentalt klar for nytt forhold samme uke jeg flyttet ut. (om jeg hadde truffet riktig mann). Men, det praktiske trenger litt tid, og barna har jo behov for tid! Nå, er det gått 1,5år siden jeg flyttet ut. Og jeg har forsovidt funnet mannen jeg vil ha, men han holder på å gjennomgår et brudd, selv . Så vi får bare ta det helt rolig. Noe, jeg gladelig gjør for "den rette". 🤩 Nå, er mine barn klare for å møte eventuelle nye partnere også. Jeg tok initiativ til bruddet. Har bare føltes bra, hele veien! 😅 Anonymkode: f7bbb...748 Hvor langt har denne mannen kommet i praksis med bruddet hittil? Anonymkode: 3d9ca...5eb
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #13 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor langt har denne mannen kommet i praksis med bruddet hittil? Anonymkode: 3d9ca...5eb De er offisielt over.. også driver de og ordner det praktiske med bolig etc. Han har ikke vært utro om det, var det du tenkte på. Jeg har kjent han i godt over 20år. Anonymkode: f7bbb...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå