Gå til innhold

Hvitere tenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bleker dere tenner hos tannlegen, i såfall hvor ofte og hva koster en slik behandling?

Anonymkode: 8b38c...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk laget skinner hos tannlegen og kjøper "sprøyter" med bleking online. Mye billigere. Husker ikke hva jeg betalte for skinnene.... Kanskje litt under 1000. Og blekegeleen betaler jeg kanskje 300 for men varer jo ti ganger eller noe. Opalessence feks. 

Kan også Google og finne ut hvordan du kan lage slike skinner hjemme. De blir ikke like bra men gjør forsåvidt nytten. 

Anonymkode: 41a8c...4c0

Skrevet

Teknisk sett ikke et svar på det du spør om, men jeg fikk MYE hvitere tenner da jeg kuttet kraftig ned på brød og andre karbohydrater. Vet ikke hvem av dem som er den største synderen. Drikker fortsatt like mye kaffe, det virker ikke som det har så mye å si som folk tror.

Anonymkode: fd295...381

Skrevet

Har testet både hjemmebleking og bleking hos tannlegen, og anbefaler virkelig sistnevnte! Ikke gå for hjemmebleking. Det er dyrt hos tannlegen, men kun aller første gangen. Husker ikke helt hva jeg betalte, men det kan du Google deg fram til. Da får man laget skinner. Neste gang trenger man kun å kjøpe geleen, og den er ikke så dyr, 200 kr eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...