Gå til innhold

Hva lager du til middag på bursdagen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker når du ikke har selskap.

Anonymkode: 37cbf...a11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser ute. 

Anonymkode: da764...961

Skrevet

Kan fort bli en entrecôte med pommes frites, asparges og bernaise om det er en hverdag. En helg blir det finnbiffgryte med potetmos og rosenkål. 

Anonymkode: 07bea...726

• Liker 2
Skrevet

Sopp bourguignon :) 

Anonymkode: 418b0...61e

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt på ennå. Jeg har bursdag førstkommende mandag.
Det blir nok noe enkelt, regner jeg med.

Anonymkode: 3f00c...02b

Skrevet

Bigmac 😀

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg gjorde ingenting på bursdagen min i år, var veldig deilig å bli glemt, på nytt, midlertidig sted utenbys. Men jeg unnet meg en hotellfrokost før jobb, på vei til jobb. 

Skrevet

Hva som helst egentlig, litt som resten av året. I år ble det hjemmelaget fiskegrateng servert av mamma.

Anonymkode: 56dae...5a1

Skrevet

Jeg lager alltid middag ellers, så akkurat på bursdagen min skjer ikke det. Hvilket betyr at det blir takeaway/restaurant/hjemkjøring av noe slag ;) Har bursdag neste uke, så gleder meg til det!

Anonymkode: 9ff3f...5fa

• Liker 1
Skrevet

Min favorittrett som tar lite tid for jeg har ikke lyst til å lage mat på bursdagen min: pesto-pasta med kylling 

Anonymkode: 1a83a...f4c

• Liker 1
Skrevet

Pleier lage lammemiddag. Jeg er født i oktober så da er det lammesesong, noe jeg er veldig glad i.

Dvs, min samboer pleie lage middag til oss den dagen.

Anonymkode: 462e6...c40

Skrevet

Som regel noe som passer til champagne, som feks østers, gratinerte sjøkreps og/eller en god fiskerett, ofte kveite eller piggvar med norske asparges og smørsaus, siden jeg har bursdag midt i den norske aspargessesongen. 

Anonymkode: 43959...5a0

Skrevet

Har hatt biff noen ganger, en eller annen dag før eller etter. Er ikke så nøye at det er på selve dagen. Har ikke hatt noe i år.. ennå.. 

Skrevet

Går ut og spiser, så jeg gleder meg til søndag 🥳

Anonymkode: ee2ed...9ac

Skrevet

Jeg har bursdag i desember, så jeg skal ha pinnekjøtt med tilbehør :sikle: Og marsipankake. 

Skrevet

Take-away og et stykke oreokake fra deli de luca. 

Anonymkode: 138cf...db6

Skrevet (endret)

Mannen fikser alltid middag da. Stort sett alltid noe viltkjøtt og helst hjort eller rype. Og sjokoladefondant til dessert...

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

Det blir som regel take away eller ut og spise den dagen,for da har jeg "fri" fra kjøkkenet! 

Anonymkode: f75a8...c41

Skrevet

Jeg har bursdag like før jul.  Da tar mannen og jeg en byferie.  Vi misliker alt julestresset i butikkene, men når vi kombinerer med hotellovernatting og middag på restaurant, så går det fint.  I år drar vi til Harstad.  I fjor var vi i København.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...