AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Jeg burde være trygg med dette, var litt vanskelig å skrive og fortsatt opprettholde anonymitet for de som ville begynt å grave. Er ganske ferskt inn i et forhold offisielt, totalt sett har vi vel holdt på lengre, da vi ikke viste hva vi var for hverandre. Nylig har vi endret status på facebook og lagt ut noen bilder fra en begivenhet i en familie gruppe. Men jeg synes det er så kleint og ekkelt med folk som prakker på med bilder og videoer over sosiale medier for å vise hvor glade de er i hverandre. Den typen som kommer med en lang kjærlighets ærklering mens de legger ut et bilde av at de kysser når de har vært sammen i 3 uker eller 3 måneder, er bare ikke meg. Jeg har ikke noe problem med å skulle gjøre det som vil være tilsvarende i privat livet. Har derimot null trang for et publikum. Litt ironisk med tanke på at jobben hennes involverer til en vis grad publikum og jeg har ikke noe imot det. Jeg støtter den delen av henne totalt, å være foran et kamera er måten hun får inntekten sin på. Men hun har spurt og jeg har sagt nei når det gjelder å være med på noen bilder på instagram. Vet i det store er det liten forskjell men med Facebook kan vi i det minste begge kontrollere hvem som får sett og kommentert, til den grad det lar seg gjøre å ha noe som ligner på noe litt privat sosial media. Mens på instagram er det praktisk talt åpen sesong selv om jeg vet du kan lage privat konto så må hun være offentlig. Hun synes det er rart fordi hun sier alt hun har lyst å gjøre er å dele hvem det er som gjøre henne så glad i hverdagen. Kanskje fordi jeg aldri har vært i hennes posisjon, men liker ikke tanken på fremmede skal ha noe med privatlivet vårt å gjøre. Du kan ikke klassifisere meg for å være for kontrollerende eller prippen, jeg var der (fordi hun ba meg om det ikke fordi jeg følte meg usikker) når hun tok bilder hvor blant annet en mann holdt over brystene hennes for å dekke brystvortene mens de hadde hodene nære slik at det skulle se ut som de var på tur å kysse. Mens en annen mann som ikke skulle vær med på bilde med kropp eller hode, holdt brystene hennes. Jeg ble tilbydt å gjøre den andre jobben men sa jeg lar ansvaret gå til de profesjonelle. Plaget meg ikke i det minste, jeg vet det bare er en del av jobben hennes, å skulle bli sjalu på det ville for meg vært som å skulle bi sjalu på en lege som undersøker brystene hennes. I det siste nå som vi har blitt offisiell har hun ønsket mer å få meg til å endre mening, hun virker å mene at jeg er kamera sky fordi hun vet jeg har hatt problemer før med hvordan jeg ser på utseende mitt. Men problemet mitt i tillegg til det jeg har sagt, har mer å gjøre med at jeg føler det er viktig ikke bare for meg selv. Også for henne å kunne ha noe som bare tilhører oss to, en trygg plass hun kan trekke seg tilbake til. Er det meg som er problemet her? Burde jeg bare komme over meg selv? Anonymkode: c4eac...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Hold på grensene og privatlivet ditt, er min mening. Høres fornuftig ut. Lykke til. Anonymkode: 96189...a34 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Ikke la deg presse. Anonymkode: 83bcf...f18
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Teksten virker googleoversatt fra engelsk. Anonymkode: 4202e...c95 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Teksten virker googleoversatt fra engelsk. Anonymkode: 4202e...c95 Nesten, oversatt fra Fransk til et annet språk jeg ikke vil røpe så til Engelsk før til Norsk ville ikke ta noen sjanser. Anonymkode: c4eac...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå