Gå til innhold

Hvordan går du kledd nå det begynner å bli miusgrader ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går du kledd nå det begynner å bli miusgrader ute? Har du begynt å bruke ull under? Har du droppa ankelsokker nå? Har du begynt å bruke ullgenser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullkjole, ullstrømpebukser og foret boots :papirfly:

Anonymkode: f889b...a1d

Skrevet

Bruker aldri ankelsokker, hverken sommer eller vinter.

Bruker ull underst når jeg skal være ute/på tur. Inne trenger man ikke ull.

• Liker 3
Skrevet

Droppet ankelsokker. Bruker jeans, bomullstrøye og en ullgenser. Litt snø/glatt hos meg så bruker vintersko. Ikke av den varmeste. Har en vanntett parkas jeg bruker fra noen plussgrader til ned mot 7 minus. Skjerf.  

Anonymkode: 72455...562

Skrevet

Opptil 3 lag med ull (t-skjorte, langermet topp og genser), ulltights og ulljeans, to lag med ullsokker, dunjakke, lue. Jeg fryser lett 🥶

joey-friends.gif

Anonymkode: 07a51...c3b

• Liker 1
Skrevet

I dag hadde jeg ullsinglet, ullkjole, ullstrømpebukse og en varm dunjakke. Forede støvletter og lue/hansker i ull.

Anonymkode: 17837...646

• Liker 2
Skrevet

Har brukt ullklær i over en måned 😅 Gjerne flere lag med ull, og kåpe i ull-blanding utenpå. Evt boblejakke. Alltid lue og votter 🥶

Anonymkode: 77aad...02b

• Liker 1
Skrevet

Tynn ullgenser under blusen, ullsokker og ullstømpebykrr. Lang dunjakke, skjerf, lue og hansker. Fora vintersko. 

Anonymkode: c3266...c04

Skrevet

Genser og bukse 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kler meg sånn at det ser ut som jeg skal på tur til nordpolen 😅🙈 

2 skjerf, strømpebukse, ullsokker, lue, osv.

Også har jeg kjøpt sånne kjekke poser som man får kjøpt på Clas Ohlson, biltema osv, som man kan ha inni vottene, de kan bli opptil 40 varmegrader, så da holder man varmen 😊

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Ankelsokker har jeg ikke brukt siden i sommer og ullgenser har jeg brukt siden september 😂

går med vinterjakke, lue og vintersko, samt ullundertøy under bukse og genser, bruker også ullsokker og vanter :fryse:

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Misunner alle som kan bruke ull. Jeg må vær allergisk for jeg klør som et helvete av det 😅 Bruker tykkere sokker enn ellers. Og fleecejakke.

Anonymkode: 2fffc...489

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fryser skikkelig, og bruker ullstilongs og ullundetrøye under klærne. Er jeg ute, har jeg på meg verdens største vinterjakke, votter og lue. Ser ut som en 10-åring hele vinteren føler jeg, men jeg har blitt for gammel til å fryse 😅

• Liker 1
Skrevet

Lange ullsokker eller stilongs. Ull innerst, dunjakke og lue. Kledd for Nordpolen. 

Men når jeg er på joggetur så løper jeg med tynn tights, tynn jakke og ankelsokker. Deltok på et løp for en uke siden og de fleste hadde shorts, noen singlet, på. I 5 grader 😄 

Anonymkode: a63f5...d21

Skrevet

Jeg fryser og blir lett kald, så jeg har i flere uker gått med ullsokker og ullstilongs, tynn ullgenser og tykk ullgenser og vintersko og vinterjakke, skjerf, hansker. 

Anonymkode: addd7...1b9

Skrevet

Fryser veldig lett ute, og merker stort forskjell på +1 grad og -1 grad. Når det nå er -7 osv, er jeg avhengig av å ha et lag under buksa og genseren ja. Så blir det problemer innendørs for der er det fort 22  grader og ikke akkurat ulltemperatur. Vinteren er ei tungvint, iskaldt og klam årstid.

Er nøye med vintersko, tykk jakke, lue og skjerf og votter. Pakker meg inn. Og river det av på bussen osv., blir for varmt. 

Anonymkode: 661da...190

Skrevet

I dag var det -2 her,og jeg kledde meg slik: 

•ullundertøy

•ullsokker

•ull-tights/kosebukse

•lang strikkejakke 

•tykke forede boots

•ullskjerf

•kåpe 

•hansker 

Alt i ull-mix.

(Haater å fryse)

• Liker 1
Skrevet (endret)

-8 idag, joggesko, sokker, jeans, T-skjorte og fora jakke. Egentlig helårsantrekk når jeg tenker etter…

Endret av Delia Peabody
Skrevet

Ullongs, ullsokker, bukse, topp, ullgenser/jakke. Skjerf, lue, vinterjakke, vintersko. Har ofte ullvotter med meg, brukes sjelden, jeg liker ikke å ha noe på hendene. 😅

Anonymkode: fd959...913

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...