AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/dwAdA1/anders-kjaerevik-la-inn-det-hoeyeste-budet-da-huset-med-svoemmebasseng-gikk-paa-tvangssalg-i-aasane Han virker som et varp. Tror dere at dette er en smart fyr som prøver å fortelle damer at "hei, jeg er singel og jeg har et hus med basseng, kremt host og hark"? Eller er det jeg som overtenker her? 🤔 Anonymkode: ee37f...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/dwAdA1/anders-kjaerevik-la-inn-det-hoeyeste-budet-da-huset-med-svoemmebasseng-gikk-paa-tvangssalg-i-aasane Han virker som et varp. Tror dere at dette er en smart fyr som prøver å fortelle damer at "hei, jeg er singel og jeg har et hus med basseng, kremt host og hark"? Eller er det jeg som overtenker her? 🤔 Anonymkode: ee37f...e3d Aner ikke hva dette dreier seg om. Anonymkode: 014c8...f02 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Herregud. Du overtenker ja Anonymkode: f709d...fdd 7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/dwAdA1/anders-kjaerevik-la-inn-det-hoeyeste-budet-da-huset-med-svoemmebasseng-gikk-paa-tvangssalg-i-aasane Han virker som et varp. Tror dere at dette er en smart fyr som prøver å fortelle damer at "hei, jeg er singel og jeg har et hus med basseng, kremt host og hark"? Eller er det jeg som overtenker her? 🤔 Anonymkode: ee37f...e3d Nåå tror jeg du overtenker her. Påstanden høres litt ut som da menn sier kvinner pynter seg for deres oppmerksomhet. Anonymkode: 34d1e...a0f 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nåå tror jeg du overtenker her. Påstanden høres litt ut som da menn sier kvinner pynter seg for deres oppmerksomhet. Anonymkode: 34d1e...a0f bare tenkte at han er for kul til å jakte damer liksom, hehe. Anonymkode: ee37f...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/dwAdA1/anders-kjaerevik-la-inn-det-hoeyeste-budet-da-huset-med-svoemmebasseng-gikk-paa-tvangssalg-i-aasane Han virker som et varp. Tror dere at dette er en smart fyr som prøver å fortelle damer at "hei, jeg er singel og jeg har et hus med basseng, kremt host og hark"? Eller er det jeg som overtenker her? 🤔 Anonymkode: ee37f...e3d Ja, du overtenker. Han er pliktig til å rive bassenget, så det har han ikke lenge, akkurat. Huseier måtte selge på tvangssalg fordi han ble pålagt å fjerne bassenget, og det løper dagbøter . Anonymkode: 1cd11...182 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #7 Skrevet 16. november 2023 Tror han evnt er sammen med noen som har samme maraton-interesse som ham. Anonymkode: 546e9...f0b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #8 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror han evnt er sammen med noen som har samme maraton-interesse som ham. Anonymkode: 546e9...f0b mye mulig. Anonymkode: ee37f...e3d 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #9 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, du overtenker. Han er pliktig til å rive bassenget, så det har han ikke lenge, akkurat. Huseier måtte selge på tvangssalg fordi han ble pålagt å fjerne bassenget, og det løper dagbøter . Anonymkode: 1cd11...182 og så ser man jo DEN utsikten i bakgrunnen... 😮 besvimer nesten. Anonymkode: ee37f...e3d 1
LadeJarl Skrevet 16. november 2023 #10 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/dwAdA1/anders-kjaerevik-la-inn-det-hoeyeste-budet-da-huset-med-svoemmebasseng-gikk-paa-tvangssalg-i-aasane Han virker som et varp. Tror dere at dette er en smart fyr som prøver å fortelle damer at "hei, jeg er singel og jeg har et hus med basseng, kremt host og hark"? Eller er det jeg som overtenker her? 🤔 Anonymkode: ee37f...e3d Neida ..tror det er akkurat det som er planen hans..! 😂🙈....eller at du muligens overtenker en bitte litten smule....
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #11 Skrevet 16. november 2023 7 minutter siden, AnonymBruker said: bare tenkte at han er for kul til å jakte damer liksom, hehe. Anonymkode: ee37f...e3d Ok? Aner fremdeles ikke hva du vil med denne tråden. Anonymkode: 014c8...f02 1
Minitroll Skrevet 16. november 2023 #12 Skrevet 16. november 2023 Han må betale bortimot 6,5 mill for å rive tilbygget bassenget står på. Det nytter ikke å få det godkjent heller fordi deler av bygget er på naboens tomt. Men sikkert en ok fyr.
bvp Skrevet 16. november 2023 #13 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.bt.no/nyheter/okonomi/i/dwAdA1/anders-kjaerevik-la-inn-det-hoeyeste-budet-da-huset-med-svoemmebasseng-gikk-paa-tvangssalg-i-aasane Han virker som et varp. Tror dere at dette er en smart fyr som prøver å fortelle damer at "hei, jeg er singel og jeg har et hus med basseng, kremt host og hark"? Eller er det jeg som overtenker her? 🤔 Anonymkode: ee37f...e3d Og ellers har du det bra?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #14 Skrevet 16. november 2023 bvp skrev (1 minutt siden): Og ellers har du det bra? føltes det veldig deilig? Anonymkode: ee37f...e3d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #15 Skrevet 16. november 2023 Selv jeg som overtenker skjønner ikke hvordan du klarte å komme frem til den konklusjonen Anonymkode: 5557c...72d 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #16 Skrevet 16. november 2023 Er du han? Anonymkode: 046ce...b95 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #17 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du han? Anonymkode: 046ce...b95 🤣 herregud, nei. Anonymkode: ee37f...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå