Anonym15 Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 (endret) . Endret 1. desember 2023 av Anonym15
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Jeg forventer mer av min kjæreste enn hva du får av din, for å si det sånn. Men om han ikke vet hva du tenker, så må du jo fortelle han det. Anonymkode: 1b20f...23e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Hadde forventet mye mer enn det dere gjør fra en kjæreste. Det du opplever med din kjæreste, er slik jeg opplever med fuckbuddys. Altså noe seksuelt hver møte, men ofte sexting, eller en random melding om at de tenker på meg. Jeg ville spurt hva slags forventninger og tanker kjæresten din har i ett kjæresteforhold, også må du si dine. Det at dere ikke finner på noe sammen synes jeg er kjempe rart... Anonymkode: fe612...7df
Anonym15 Skrevet 16. november 2023 Forfatter #4 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forventer mer av min kjæreste enn hva du får av din, for å si det sånn. Men om han ikke vet hva du tenker, så må du jo fortelle han det. Anonymkode: 1b20f...23e Har sagt at jeg vil finne på andre ting flere ganger og foreslått. Også tatt opp det med meldinger innimellom. Men det skjer ingenting, og jeg vil gjerne at han skal være sånn som han er enkelte dager, hver dag. Veldig varierende hvordan han er
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Noe som heter hvis de liker deg godt så vet du det, hvis de ikke liker deg godt så er du i tvil Anonymkode: e934d...1bc
Anonym15 Skrevet 16. november 2023 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noe som heter hvis de liker deg godt så vet du det, hvis de ikke liker deg godt så er du i tvil Anonymkode: e934d...1bc 90% av tiden er jeg ikke i tvil. Men så kommer disse dagene sånn som nå, der jeg føler meg som luft i dagesvis. Vil så gjerne at det skal funke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå