AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Har noe i syklusen forandret seg hos dere etter spontanabort? Merker du noe forskjell mellom EL og IKM iforhold til før spontanaborten? Anonymkode: db7d0...fe3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Ingenting endret seg, når syklusen først kom i gang. For min del tok det lang tid før jeg fikk mensen igjen etter spontanabort, mens noen får den jo veldig raskt Anonymkode: 4a4d6...f9d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting endret seg, når syklusen først kom i gang. For min del tok det lang tid før jeg fikk mensen igjen etter spontanabort, mens noen får den jo veldig raskt Anonymkode: 4a4d6...f9d Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning? Anonymkode: db7d0...fe3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning? Anonymkode: db7d0...fe3 Vanskelig å si... Fikk mensen etter ca 2 mnd. Tror jeg, er en stund siden nå. Det går vanligvis ganske fort for de fleste, så ville prøvd igjen så fort du slutter å blø Anonymkode: 4a4d6...f9d
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vanskelig å si... Fikk mensen etter ca 2 mnd. Tror jeg, er en stund siden nå. Det går vanligvis ganske fort for de fleste, så ville prøvd igjen så fort du slutter å blø Anonymkode: 4a4d6...f9d Jeg skjønner😊 Jeg hadde en spontanabort for 2mnd siden, såå er fult i gang igjen med prøvingen:) Anonymkode: db7d0...fe3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 Lykke til! Anonymkode: 4a4d6...f9d
Amatariel Skrevet 17. november 2023 #7 Skrevet 17. november 2023 På mine to tidligere SA'er (rundt uke 6) fikk jeg EL ca. èn uke senere enn vanlig i syklusen.
Helene90 Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 16.55): Har noe i syklusen forandret seg hos dere etter spontanabort? Merker du noe forskjell mellom EL og IKM iforhold til før spontanaborten? Anonymkode: db7d0...fe3 Hos meg har alltid første syklus etter mist vært litt lengre enn "normalt". Men de har vært regelmessig igjen på andre syklus. Det har variert alt ifra 2-6 uker etter når EL har dukket opp, så har syklusen gjerne vært opp mot 40 dager i første syklusen også normalt. Syklus nr 2, har jeg opplevd litt mer sparsommelig blødning. EL oppleves som normalt for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå