AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Del Skrevet 16. november 2023 Har noe i syklusen forandret seg hos dere etter spontanabort? Merker du noe forskjell mellom EL og IKM iforhold til før spontanaborten? Anonymkode: db7d0...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Del Skrevet 16. november 2023 Ingenting endret seg, når syklusen først kom i gang. For min del tok det lang tid før jeg fikk mensen igjen etter spontanabort, mens noen får den jo veldig raskt Anonymkode: 4a4d6...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingenting endret seg, når syklusen først kom i gang. For min del tok det lang tid før jeg fikk mensen igjen etter spontanabort, mens noen får den jo veldig raskt Anonymkode: 4a4d6...f9d Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning? Anonymkode: db7d0...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Del Skrevet 16. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning? Anonymkode: db7d0...fe3 Vanskelig å si... Fikk mensen etter ca 2 mnd. Tror jeg, er en stund siden nå. Det går vanligvis ganske fort for de fleste, så ville prøvd igjen så fort du slutter å blø Anonymkode: 4a4d6...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vanskelig å si... Fikk mensen etter ca 2 mnd. Tror jeg, er en stund siden nå. Det går vanligvis ganske fort for de fleste, så ville prøvd igjen så fort du slutter å blø Anonymkode: 4a4d6...f9d Jeg skjønner😊 Jeg hadde en spontanabort for 2mnd siden, såå er fult i gang igjen med prøvingen:) Anonymkode: db7d0...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Del Skrevet 16. november 2023 Lykke til! Anonymkode: 4a4d6...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 17. november 2023 #7 Del Skrevet 17. november 2023 På mine to tidligere SA'er (rundt uke 6) fikk jeg EL ca. èn uke senere enn vanlig i syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 18. november 2023 #8 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 16.55): Har noe i syklusen forandret seg hos dere etter spontanabort? Merker du noe forskjell mellom EL og IKM iforhold til før spontanaborten? Anonymkode: db7d0...fe3 Hos meg har alltid første syklus etter mist vært litt lengre enn "normalt". Men de har vært regelmessig igjen på andre syklus. Det har variert alt ifra 2-6 uker etter når EL har dukket opp, så har syklusen gjerne vært opp mot 40 dager i første syklusen også normalt. Syklus nr 2, har jeg opplevd litt mer sparsommelig blødning. EL oppleves som normalt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå