Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 50 som er gift med en mann som er 7 år eldre (har vært gift i 20 år). Dessverre har forholdet vårt de siste årene blitt dårligere, og pr i dag har vi lite nærhet og sex (kanskje 1-2 ganger pr måned). Ingen av oss ønsker å avbryte forholdet, vi har bla fortsatt barn i barneskolealder. Vi samarbeider også ok i det daglige. Vi har også en masse andre ting av mer praktisk art  som binder oss sammen. Jeg savner imidlertid virkelig den mer intime delen av relasjon. Har diskutert dette med mannen min mange ganger, men tror ikke det kommer til å endre seg. Han virker bare ikke så interessert i sex.

Jeg møter stadig fine hyggelige menn, men de er alle gift og har vært det lenge. Selv om flere virker interessert, virker det ikke riktig å starte en relasjon med de (det er inne sikkert de er interessert heller når alt kommer til alt, selv om de virker sånn). 

Spørsmålet mitt her er hvordan jeg kan møte en mann som har samme problem som meg og som kunne ønske en slik løsning? Det må være en mann som er veldig oppegående, og struktur på livet sitt (jeg har selv doktorgrad og tjener over 2 mil i året, han må ligne meg). Er det noen som har noen råd? Hvis man oppretter profil på en datingside feks må man ha bilde og ekte identitet??? (Trenger forøvrig ingen moralske råd, disse sidene er overveid). 

Anonymkode: 4c2c5...15a

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor spiller det noen rolle at han er veldig oppegående, har struktur på livet og tjener godt om du bare skal bruke ham til sex og kos? 

Endret av ESFP
  • Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må være en mann som er veldig oppegående, og struktur på livet sitt (jeg har selv doktorgrad og tjener over 2 mil i året, han må ligne meg). Er det noen som har noen råd? 

Som deg, smart og høy inntekt men sosialt inkompetent?

Anonymkode: 0971a...168

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet

Start med å si ifra til mannen din, at du er er på let etter andre, så ta det derfra 

Anonymkode: 183b0...0ac

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
ESFP skrev (2 minutter siden):

Hvorfor spiller det noen rolle at han er veldig oppegående, har struktur på livet og tjener godt om du bare skal bruke ham til sex og kos? 

Det lurer  jeg også på, skal han være venn i tillegg til elsker/kk ? Beste elskerne finner du i "arbeiderklassen" (kroppsarbeidere)

Anonymkode: 1a84a...cab

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Fordi jeg kommuniserer best med og liker best å være med de jeg fin er en gjenklang hos, da kan de ikke ha for ulik bakgrunn fra det jeg selv har. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke egentlig sosial inkompetent, tror ingen som kjenner meg vil tenke på meg som det. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fordi jeg kommuniserer best med og liker best å være med de jeg fin er en gjenklang hos, da kan de ikke ha for ulik bakgrunn fra det jeg selv har. 

Motsetninger tiltrekker hverandre, du burde forsøke

Anonymkode: 1a84a...cab

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er lite sannsynlig at du finner en rik mann på en datingapp som vil være elsker med en dame på 50. Du må nok gå en del opp i alder for å finne denne mannen. Det enkleste er å bruke det nettverket du har. 

• Liker 8
Skrevet

Poenget var ikke at han måtte være rik, jeg har mer en nok penger selv, poenget var at han måtte ha litt lik bakgrunn. Tror desssverre det ikke ville funket selv bare for sex med en fra «arbeiderklassen» som dere kaller det, vi blir for ulike. Jeg vil ikke gå opp i alder, heller litt ned!! (De fleste jeg møter som jeg liker er like gamle eller et par tre år yngre)

• Liker 1
Skrevet
ESFP skrev (5 minutter siden):

Det er lite sannsynlig at du finner en rik mann på en datingapp som vil være elsker med en dame på 50. Du må nok gå en del opp i alder for å finne denne mannen. Det enkleste er å bruke det nettverket du har. 

Da tror du veldig feil!😂 Menn ned i 30-årene står i kø hvis en noenlunde ok dame på 50 vil ha elsker! Dette vet jeg av egen erfaring!

Men var jeg deg, ts, så ville jeg ha funnet en av de du treffer i jobben din. Apper er bare styr, der må du mest sannsynlig møte mange før det klaffer. 

Anonymkode: b88bb...c12

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg synes du skal ha akkurat de preferansene du vil når der gjelder elsker. Det spiller ingen rolle at andre ikke skjønner hvorfor du bryr deg om utdanning. Klart det kan ha noe å si for kjemien at man har noe til felles.

Jeg er sikker på at mange er interessert i det du foreslår. Dessverre vet jeg ikke hvor du bør starte, men lykke til!

Anonymkode: c7a6f...fbe

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke egentlig sosial inkompetent, tror ingen som kjenner meg vil tenke på meg som det. 

Anonymkode: 

Du hat helt sikkert rett i det. Men mente når det gjelder å finne seg noen.  For det er sikkert mange folk som fikser det glatt uten å be om råd, selv om de har lav utdanning/inntekt

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men var jeg deg, ts, så ville jeg ha funnet en av de du treffer i jobben din. 

Anonymkode: b88bb...c12

Kontroversielt råd. Tror mange vil anbefale å IKKE involvere seg med noen man treffer i jobben

• Liker 1
Skrevet

TS: like barn leker best

KG: rike menn på 50 leker helst med damer i 20- og 30- åra

• Nyttig 1
Skrevet

Hehe, da forstår jeg hva du mente. Når det gjelder dette er jeg ekstremt sosialt inkompetent, jeg har alltid prioritert utd/jobb og ikke fokusert mye på forhold etc (har bare hatt sex med to, og har egentlig ikke vært spesielt interessert i det før jeg ble litt eldre). 

ANg alder: Jeg er 50 og har egentlig ingen problemer med det. Har ofte fått høre av andre damer at jeg er pen og ser godt ut (men ingen menn har vel egentlig sagt det). Jeg elsker å trene og er slank, er også litt jålete og interessert i klær og hår. Jeg forstår at jeg virker gammel for dere som skriver inn som er mye yngre altså, men livet er ikke over selv om man er 50

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Høres mer ut som du ser etter en ny kjæreste. 

Anonymkode: 48b76...786

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er en dame på 50 som er gift med en mann som er 7 år eldre (har vært gift i 20 år). Dessverre har forholdet vårt de siste årene blitt dårligere, og pr i dag har vi lite nærhet og sex (kanskje 1-2 ganger pr måned). Ingen av oss ønsker å avbryte forholdet, vi har bla fortsatt barn i barneskolealder. Vi samarbeider også ok i det daglige. Vi har også en masse andre ting av mer praktisk art  som binder oss sammen. Jeg savner imidlertid virkelig den mer intime delen av relasjon. Har diskutert dette med mannen min mange ganger, men tror ikke det kommer til å endre seg. Han virker bare ikke så interessert i sex.

Jeg møter stadig fine hyggelige menn, men de er alle gift og har vært det lenge. Selv om flere virker interessert, virker det ikke riktig å starte en relasjon med de (det er inne sikkert de er interessert heller når alt kommer til alt, selv om de virker sånn). 

Spørsmålet mitt her er hvordan jeg kan møte en mann som har samme problem som meg og som kunne ønske en slik løsning? Det må være en mann som er veldig oppegående, og struktur på livet sitt (jeg har selv doktorgrad og tjener over 2 mil i året, han må ligne meg). Er det noen som har noen råd? Hvis man oppretter profil på en datingside feks må man ha bilde og ekte identitet??? (Trenger forøvrig ingen moralske råd, disse sidene er overveid). 

For noe sjel løse greier. Gå i par terapi med mannen din i stedet.

Anonymkode: f3de6...26e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mannen vil ikke i terapi, og jeg ser ikke etter en ny kjæreste. Vil ikke ut av forholdet, jeg er glad i han. Jeg ser at det kan virke litt «sjelløst» på trykk, men det er ikke det altså. Bare sånn som kan skje etter 20 + års ekteskap tror jeg.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen vil ikke i terapi, og jeg ser ikke etter en ny kjæreste. Vil ikke ut av forholdet, jeg er glad i han. Jeg ser at det kan virke litt «sjelløst» på trykk, men det er ikke det altså. Bare sånn som kan skje etter 20 + års ekteskap tror jeg.

Egoistisk, umodent og sjelløst er det.

Anonymkode: f3de6...26e

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...