AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Holder på med en fyr, vi kjente hverandre da vi var unge og fått kontakten opp igjen. Så en trygg mann å date på det personlige. Han har en eks som han har barn med, hun gikk jeg i paralell-klasse med men aldri vært venninne med henne. Så ikke rart for meg å date hennes eks. Men etter bruddet de ditt for 4.5 år siden, så har de visst møtt hverandre mye pga barna. Nå over 4år etterpå spør fortsatt datteren de sin om de kan flytte sammen igjen. Han fortalte meg det, å liker at han er åpen og ærlig med meg. Han har sagt til datteren at de passet bedre som venner, så det ble sldri de igjen. Er det merkelig av meg at jeg blir litt sårbar når det temaet kommer opp? Så er det ekskonen da, hun ramler inn dørene de sine fortsatt. Men det er pga de to barna visst nok. Hun låser seg inn eller kan komme hjem til datteren når han er på jobb. Hun bodde jo i dette huset før hun også. Jeg har begynt å reagere litt på dette... Jeg spurte hvor lenge de skulle holde på sånn? Kanskje ikke rart datteren på 9år blir forvirret. Jeg blir litt lei av dette.... De er over hverandre men redd de vil gå tilbake til hverandre pga barna. De hadde et fælt brudd, så tviler på han hvertfall vil. Hun forlot han og var utro den gang. Hva tenker dere om min tankegang? K33 Anonymkode: 53304...bb7
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Jeg tenker de er ferdig, men har hatt vage grenser om adskilte liv. Ville nok vært krystallklar på at om han vil være sammen med meg så må de ha klare regler om samvær og at at hun selvfølgelig ikke har nøkler og kan komme og gå som hun vil 🫤
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Han velger vel selv hvem som skal komme og gå i HAN sitt hjem? Er dere samboere, stiller saken seg helt annerledes Anonymkode: 76505...482 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Holder på med en fyr, vi kjente hverandre da vi var unge og fått kontakten opp igjen. Så en trygg mann å date på det personlige. Han har en eks som han har barn med, hun gikk jeg i paralell-klasse med men aldri vært venninne med henne. Så ikke rart for meg å date hennes eks. Men etter bruddet de ditt for 4.5 år siden, så har de visst møtt hverandre mye pga barna. Nå over 4år etterpå spør fortsatt datteren de sin om de kan flytte sammen igjen. Han fortalte meg det, å liker at han er åpen og ærlig med meg. Han har sagt til datteren at de passet bedre som venner, så det ble sldri de igjen. Er det merkelig av meg at jeg blir litt sårbar når det temaet kommer opp? Så er det ekskonen da, hun ramler inn dørene de sine fortsatt. Men det er pga de to barna visst nok. Hun låser seg inn eller kan komme hjem til datteren når han er på jobb. Hun bodde jo i dette huset før hun også. Jeg har begynt å reagere litt på dette... Jeg spurte hvor lenge de skulle holde på sånn? Kanskje ikke rart datteren på 9år blir forvirret. Jeg blir litt lei av dette.... De er over hverandre men redd de vil gå tilbake til hverandre pga barna. De hadde et fælt brudd, så tviler på han hvertfall vil. Hun forlot han og var utro den gang. Hva tenker dere om min tankegang? K33 Anonymkode: 53304...bb7 Hvorfor i all verden har ekskona nøkkel? Anonymkode: 3c8ef...5a6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i all verden har ekskona nøkkel? Anonymkode: 3c8ef...5a6 Aner ikke... Men når datteren er hjemme tidlig fra skolen så stikker hun innom henne. Og blir der gjerne til han kommer hjem. Syntes det er veldig okei med et godt eksforhold, men slik holder ikke jeg og barnefar på. Kommer de til å skli mer og mer fra hverandre etterhvert? De blir jo større de barna. Anonymkode: 53304...bb7
Maskinfører Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 De er nok ferdig med hverandre når far sier det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå