AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Hei, dette har jeg aldri gjort derfor spør jeg. Kjøpte en tlf på Elkjøp som julegave forleden. Ser nå at den er kraftig nedsatt. Jeg har ikke åpnet den, så skal være en smal sak å levere tilbake med Elkjøps 50 dagers bytte-garanti. Men har aldri gjort dette før. Noen som har og kan si hvordan jeg går frem? Anonymkode: 6066b...423
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Ta den med deg til butikken der du kjøpte den. Anonymkode: af853...4bf
Kamelia83 Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Bare skriv på chat/mail, legg ved ordrenummer og be om å få tilbakebetalt mellomlegget 👍 Det er enklere for både deg og dem i stedet for at du skal bytte og kjøpe en ny. 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Kamelia83 skrev (58 minutter siden): Bare skriv på chat/mail, legg ved ordrenummer og be om å få tilbakebetalt mellomlegget 👍 Det er enklere for både deg og dem i stedet for at du skal bytte og kjøpe en ny. Jeg prøver dette. Takk! Anonymkode: 6066b...423
Baktusen Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 De har prisgaranti. Så dette fikser du kjapt og greit slik det er nevnt ovenfor. Chat også får du mellomlegget utbetalt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, dette har jeg aldri gjort derfor spør jeg. Kjøpte en tlf på Elkjøp som julegave forleden. Ser nå at den er kraftig nedsatt. Jeg har ikke åpnet den, så skal være en smal sak å levere tilbake med Elkjøps 50 dagers bytte-garanti. Men har aldri gjort dette før. Noen som har og kan si hvordan jeg går frem? Anonymkode: 6066b...423 Det er god bytteservice hos Elkjøp, så selve bytte blir ikke noe problem. Men det kan ta litt tid alt etter hvor i landet du bor. De fleste store Elkjøp butikker har derfor eget service bygg eller avdeling, så man blir henvist der og må trekke kølapp. Sist jeg byttet en telefon hos Elkjøp ble jeg sittende i en time før det var min tur. Anonymkode: 8ebd9...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå