AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Merker jeg blir litt sår i halsen og litt småsnufsete når luftfuktigheten er veldig lav. MEN var ikke sånn før, da tålte jeg tørr luft uten problemer. Kan det være et tegn på sykdom (at en tåler tørr luft dårligere) eller er det normalt når en blir eldre etc ? (Trenger ikke råd om hvordan å unngå tørr luft, kun om det er faretegn, er ikke noe problem i seg selv, kun mistenkelig...) Anonymkode: a3f25...e24
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Jeg også merker dette. På morgenen og kvelden er jeg småsnufsete og litt tett i nesa og ørene. Tenkte først at det er forskjølelse men det avtar på gjennom dagen, når kvelden kommer er jeg snufsete igjen 🥴 Følger med i tråden din, Ts. Anonymkode: b5036...2d5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Med alderen så kommer det en hel del "tålte det før". Ingenting å bekymre seg for, men det kan være indikasjon på at du kanskje trenger en boost med vitaminer som sink og d vitamin (bra for immunforsvaret). Jeg merker ikke tørr luft på helsen lenger, men merker det på huden. Derfor har jeg en god luftrenser som dekker boarealet, det er magisk. Anonymkode: ee8e2...681 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Med alderen så kommer det en hel del "tålte det før". Ingenting å bekymre seg for, men det kan være indikasjon på at du kanskje trenger en boost med vitaminer som sink og d vitamin (bra for immunforsvaret). Jeg merker ikke tørr luft på helsen lenger, men merker det på huden. Derfor har jeg en god luftrenser som dekker boarealet, det er magisk. Anonymkode: ee8e2...681 Og du er 65? Anonymkode: 1c51c...70e
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Og du er 65? Anonymkode: 1c51c...70e Nei, men det er ikke så uvanlig at toleransegrensen endrer seg fra da man var 20 til 35 år. Det er heller ikke uvanlig å få allergier man aldri hadde før senere i livet. Jeg pleide f.eks å elske og sove med vindu på vidt gap i 20 årene, nå blir jeg syk hvis jeg gjør det. Ingenting farlig, det er bare sånn det er. Anonymkode: ee8e2...681
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Og du er 65? Anonymkode: 1c51c...70e Hvorfor så spydig? Herlighet. Anonymkode: b5036...2d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå