Gå til innhold

Er det innafor å ringe hverandre 2 ganger i uka næmed den man dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ringer hver dag til hverandre. Det gjør ikke vi... Nå må jeg dytte han litt og tar mer initiativ enn hva han gjør. Så jeg spør gjerne, skal vi ringes litt ikveld? Han sier alltid ja, hyggelig det. Men koselig om han også ringer meg også litt. Ringes dere ofte? Vi har kun datet i 2 mnd. 

Anonymkode: ea19e...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen ringer hver dag til hverandre. Det gjør ikke vi... Nå må jeg dytte han litt og tar mer initiativ enn hva han gjør. Så jeg spør gjerne, skal vi ringes litt ikveld? Han sier alltid ja, hyggelig det. Men koselig om han også ringer meg også litt. Ringes dere ofte? Vi har kun datet i 2 mnd. 

Jeg hadde ikke giddet å være en ting han tar frem to ganger i uka når han ikke har noe mer spennende fore. 

Anonymkode: ce1db...2d8

• Liker 1
Skrevet

Når vi datet ringte han HVER dag, noen ganger flere ganger om dagen. Jeg tror jeg nesten aldri ringte ham. Om han hadde vært interresert så hadde han ringt ja.

Anonymkode: 4bad1...379

• Liker 1
Skrevet

Heh, jeg tror ikke vi ringte til hverandre en eneste gang annet enn om vi hadde noe kritisk å si. 

Altså, ingen av oss er telefonmennesker. Jeg hater å snakke i telefonen. 

Vi sendte sms'er og snapper. Ikke hver dag, men noen dager i uken. Og det var mer enn nok for oss begge. 

I dag er vi samboere på 10'ende året.. 

Anonymkode: 5f44e...c96

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Han høres jo positiv og villig ut.

Si heller: Jeg hadde blitt glad om du ringte oftere. Synes det er så fint å bare høre stemmen din. Rig meg gjerne i kveld eller når det passer. 

Så lar du ham være i fred, øgla ting være opp til ham

Gjest WhisperingWind
Skrevet

Kommer an på. 

Om han jeg datet nå bodde her ser jeg ikke behovet for å ringe daglig. Hva skjer hver dag som er spennende å ringe om liksom? 🤔

Da avtaler vi å møtes og sender kanskje noen Snaps.

Han jeg dater er avstandsforhold. Vi ringes en til to ganger i uka. Ellers er det Snap der vi holder hverandre oppdatert🤷🏻‍♀️

Når vi er sammen så er vi skikkelig sammen. Det er nok for oss🫠

Skrevet
exictence skrev (4 timer siden):

Han høres jo positiv og villig ut.

Si heller: Jeg hadde blitt glad om du ringte oftere. Synes det er så fint å bare høre stemmen din. Rig meg gjerne i kveld eller når det passer. 

Så lar du ham være i fred, øgla ting være opp til ham

Det er helt sant 😊 ts

Skrevet

Noen er bare ikke så flinke til å ta kontakt, men det betyr ikke at de ikke ønsker kontakt.

Gjør som foreslått over her: Be han ringe deg når det passer han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...