Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun med halsbånd med idol og personal manager i idol fra Trondheim på onsdag. Tror dere det bare var kødd? Eller var hun seriøs? Jeg klarer ikke å bestemme meg, hun var jo helt rar dama.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde seriøst at det var fleip, og dessuten at hun var 15 år gammel. Det går ikke an å være slik på fullt alvor.

Skrevet

Jeg tror det var fleip. Hun er sikkert drama-elev eller no' sånt! ;)

Skrevet

Ja var det gubben sa også, at hun sikkert er drama-elev eller noe.

Håper det bare var fleip ihvertfall.

Skrevet

Jeg syns det virket for latterlig til å være fleip. Kan ikke skjønne at noen vil fremstille seg selv som så dum på TV, med vilje. Hun virket oppriktig sint for at de ikke ville ha henne videre, og som at hun hadde veldig stor tro på seg selv og sine sjanser til å bli en superstjerne..

Skrevet

Jeg tror hun faktisk trodde hun kunne synge og var en diva.

Men når hun ble refsa så hardt, gikk hun ut med at hun bare spilte, hadde skrevet manus som hun ikke fikk fullført og bla bla bla. :ler:

Jenta var jo ikke god.

Ho kødda nok ikke tror jeg. Ho trodde ho var best ho, var typen til det hvertfall.

Skrevet

Jenta var så gjennomført sprengt at det ikke kan ha vært kødd. Tro det eller ei, men det finnes faktisk sånne mennesker her i verden, til og med her i Norge! :ler:

Skrevet

Hadde jeg vært moren hennes og hun for fullt alvor hadde gjort dette hadde jeg låst hun ned i kjelleren, så jeg vil også tro det er kødd ja ;)

Skrevet

definitivt ikke kødd. hu trudde virkelig hu var kjempeflink. tenker trønderne skammer seg nå ja he he....

Skrevet

Jeg tror hun er en litt rar person som fleipa. Synes tonefallet hennes under "diskusjonen" virket konstruert.

Skrevet

Selv om hun bare fleipet/spilte/tullet, synes jeg likevel hun bærer preg av en virkelighetsoppfatning som ikke likner grisen.

Hun synes de andre er kjedelige, sa hun i intervjuet og "I am hot, Tone is not"...det blir så alt for dumt og barnslig.

Get real, sier jeg bare til henne...jeg synes hun dummet seg ut uansett.

Skrevet

Jeg tror det var seriøst, men for å redde ansikt nå etterpå sier hun det var tull.

Skrevet (endret)

Klart hun nå vil si at hun kødda, hvem vil vel ikke det hvis man hadde tråkket så til de grader i salaten.

Endret av Newt
Skrevet

Jeg synes hun dreit seg skikkelig ut både hvis det var fleip OG hvis det var seriøst! Ikke helt god, hu dama der! Men hun har vel lykkes, da, hun har jo fått oppmerksomhet....

Men dersom dere tror jeg skjemmes fordi både hun og jeg er trøndere, tar dere nok feil, gitt! :ler: I så fall skjemmes nok finnmarkingene mer over ho der blonde som i allefall er seriøs men ikke tar nei for et svar....

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Newt-mod

Skrevet
Men dersom dere tror jeg skjemmes fordi både hun og jeg er trøndere, tar dere nok feil, gitt!  :ler: I så fall skjemmes nok finnmarkingene mer over ho der blonde som i allefall er seriøs men ikke tar nei for et svar....

:ler: Jeg skjemmes ikke, selv om jeg er finnmarking. Jeg sier bare "stakkars j****" :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...