~sikka~ Skrevet 28. januar 2006 #1 Skrevet 28. januar 2006 Hun med halsbånd med idol og personal manager i idol fra Trondheim på onsdag. Tror dere det bare var kødd? Eller var hun seriøs? Jeg klarer ikke å bestemme meg, hun var jo helt rar dama.
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #2 Skrevet 28. januar 2006 Jeg trodde seriøst at det var fleip, og dessuten at hun var 15 år gammel. Det går ikke an å være slik på fullt alvor.
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #3 Skrevet 28. januar 2006 Jeg tror det var fleip. Hun er sikkert drama-elev eller no' sånt!
~sikka~ Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2006 Ja var det gubben sa også, at hun sikkert er drama-elev eller noe. Håper det bare var fleip ihvertfall.
Gjest Aloha Skrevet 28. januar 2006 #5 Skrevet 28. januar 2006 Jeg syns det virket for latterlig til å være fleip. Kan ikke skjønne at noen vil fremstille seg selv som så dum på TV, med vilje. Hun virket oppriktig sint for at de ikke ville ha henne videre, og som at hun hadde veldig stor tro på seg selv og sine sjanser til å bli en superstjerne..
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #7 Skrevet 28. januar 2006 Jeg tror hun faktisk trodde hun kunne synge og var en diva. Men når hun ble refsa så hardt, gikk hun ut med at hun bare spilte, hadde skrevet manus som hun ikke fikk fullført og bla bla bla. Jenta var jo ikke god. Ho kødda nok ikke tror jeg. Ho trodde ho var best ho, var typen til det hvertfall.
Jaya Skrevet 28. januar 2006 #8 Skrevet 28. januar 2006 Jenta var så gjennomført sprengt at det ikke kan ha vært kødd. Tro det eller ei, men det finnes faktisk sånne mennesker her i verden, til og med her i Norge!
Gjest Gjesta Skrevet 28. januar 2006 #9 Skrevet 28. januar 2006 Hadde jeg vært moren hennes og hun for fullt alvor hadde gjort dette hadde jeg låst hun ned i kjelleren, så jeg vil også tro det er kødd ja
moka Skrevet 28. januar 2006 #10 Skrevet 28. januar 2006 definitivt ikke kødd. hu trudde virkelig hu var kjempeflink. tenker trønderne skammer seg nå ja he he....
Gjest Catwoman Skrevet 28. januar 2006 #11 Skrevet 28. januar 2006 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301300 - her står det hva hun sier selv om det. og her: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article543371.ece Endret 28. januar 2006 av Catwoman
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #12 Skrevet 28. januar 2006 Jeg tror hun er en litt rar person som fleipa. Synes tonefallet hennes under "diskusjonen" virket konstruert.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #13 Skrevet 28. januar 2006 Selv om hun bare fleipet/spilte/tullet, synes jeg likevel hun bærer preg av en virkelighetsoppfatning som ikke likner grisen. Hun synes de andre er kjedelige, sa hun i intervjuet og "I am hot, Tone is not"...det blir så alt for dumt og barnslig. Get real, sier jeg bare til henne...jeg synes hun dummet seg ut uansett.
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2006 #14 Skrevet 28. januar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=301300 - her står det hva hun sier selv om det. og her: http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/idol/article543371.ece ← Tror jeg også ville sagt at det var tull hvis jeg hadde driti meg så gale ut som hun gjorde der.. Er lett å si sånt i etterkant da Men må si hun var et friskt innslag, og som sikkert vil bli husket lenge
Gjest Piper Skrevet 28. januar 2006 #15 Skrevet 28. januar 2006 Jeg tror det var seriøst, men for å redde ansikt nå etterpå sier hun det var tull.
Lillesøster Skrevet 30. januar 2006 #17 Skrevet 30. januar 2006 (endret) Klart hun nå vil si at hun kødda, hvem vil vel ikke det hvis man hadde tråkket så til de grader i salaten. Endret 30. januar 2006 av Newt
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2006 #18 Skrevet 30. januar 2006 Jeg synes hun dreit seg skikkelig ut både hvis det var fleip OG hvis det var seriøst! Ikke helt god, hu dama der! Men hun har vel lykkes, da, hun har jo fått oppmerksomhet.... Men dersom dere tror jeg skjemmes fordi både hun og jeg er trøndere, tar dere nok feil, gitt! I så fall skjemmes nok finnmarkingene mer over ho der blonde som i allefall er seriøs men ikke tar nei for et svar....
Hilde Skrevet 30. januar 2006 #19 Skrevet 30. januar 2006 Tråden er ryddet for personangrep. Newt-mod
Gjest vsn Skrevet 31. januar 2006 #20 Skrevet 31. januar 2006 Men dersom dere tror jeg skjemmes fordi både hun og jeg er trøndere, tar dere nok feil, gitt! I så fall skjemmes nok finnmarkingene mer over ho der blonde som i allefall er seriøs men ikke tar nei for et svar.... Jeg skjemmes ikke, selv om jeg er finnmarking. Jeg sier bare "stakkars j****" :grine2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå