Gå til innhold

Arr kviser - isotretinoin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en datter som var veldig plaget av kviser. Hun går nå på Iso. Har tatt 100 tabletter og det er ikke allverdens med forbedring enda, dessverre... Hun er også dessverre en urolig sjel som plukker en del. Spesielt nå som hun har tørr hud. 

Hun forsøkte seg på tetracycliner for et par år siden. Da ble hun helt fin i huden, men kvisene kom tilbake igjen etter at kuren var ferdig. Hun hadde da ikke spesielt med arr heller. Fikk fin hud. 

Vil det si at hun har kviser som ikke lager dype arr? Jeg håper så veldig at hun slipper stygge arr etter Iso-kuren selv om hun er en som plukker litt. Jeg ser ingen antydning til søkk i huden. De merkene hun har er røde, flate merker etter av kvisene forsvinner. Vil disse blekes med tiden? 

Anonymkode: 2caef...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var som datteren din og pirket veldig mye på kvisene mine. Det var faktisk en av grunnene til at jeg gikk på iso uten egentlig å ha veldig uren hud.

Alle pirkeflekkene mine er helt borte. De staeste ble værende i alle fall i et halvt år før de ble helt borte. Vær tålmodige, antagelig forsvinner det meste eller alt! Jeg har sett helt utrolige før/etter-bilder.

Anonymkode: 97b3e...ae5

Skrevet

Jeg plukket også voldsomt, fikk kun et lite arr ved tinningen, resten av "søkkene" og røde merkene ble borte etter en stund. Kan gå en del mnd før hun ser bedring, men det kommer nok - bare ha god tålmodighet så blir hun nok fin i huden ❤️

Anonymkode: efe1e...5f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...