Hipster-mann Skrevet 16. november 2023 #1 Del Skrevet 16. november 2023 (endret) Jeg er en mann i begynnelsen av 50-åra. Etter at jeg ble voksen har jeg skiftet stil fra å være en striglet mann som kunne gli rett inn i finansmiljøet på Aker Brygge, til å bli litt mer meg selv. Jeg liker det som tidligere ble kalt Hipster-stil (ikke akkurat Hipsterisk lenger?). Stort skjegg, barbert hode og etterhver ganske mange tatoveringer (kun på steder som kan degges av langermet skjorte og langbukser). Flere tatoveringer er på planleggingsstadiet. Neste steg på veien så tenker jeg litt på en helix-piercing (høyt oppe på øret). Mitt spørsmål, er dette ultra-harry med helix-piercing på menn? Er det litt krampeaktiv for en mann på min alder å pynte meg med helix-piercing? Hot eller not med helix-piercing? Må også legge til at min kjære kone er litt skeptisk/ mot det (noe som nok kan bearbeides😊) Endret 16. november 2023 av Hipster-mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 16. november 2023 #2 Del Skrevet 16. november 2023 Misset jeg noe her, hva har dette med piercing å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipster-mann Skrevet 16. november 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2023 (endret) Beklager Pappi, det var helix-piercing jeg mente Endret 16. november 2023 av Hipster-mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Del Skrevet 16. november 2023 LOL Anonymkode: d2816...a3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Del Skrevet 16. november 2023 Pappi skrev (3 minutter siden): Misset jeg noe her, hva har dette med piercing å gjøre? han mener en helix-piercing. og det er jo veldig innafor, synes jeg. ikke veldig ekstremt. bare du ikke tar piercing i øyenbrynet. jeg synes en septum-piercing på menn er utrolig hott, men det bør man nesten ha hatt en stund, om man plutselig tar det når man er 50, kan det virke litt krampaktig. men helix? go for it Anonymkode: d0f25...fe8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Del Skrevet 16. november 2023 Hipster-mann skrev (2 minutter siden): Ja Pappi, du misset nok det at spørsmålet mitt er om det er ok for en mann i 50-åra å ta en helix tatovering. Teksten over var for å sette spørsmålet i kontekst. du mener en helix-piercing 😄 Anonymkode: d0f25...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #7 Del Skrevet 16. november 2023 Helix er utrolig stygt på menn. Gjør om stilen din, men dropp denne. Anonymkode: fddf2...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #8 Del Skrevet 17. november 2023 Tenker selv på å ta en helix , tok hull i ørene i en alder av 43. Doo it ! Anonymkode: 0c980...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #9 Del Skrevet 17. november 2023 Hipster-mann skrev (19 timer siden): Jeg er en mann i begynnelsen av 50-åra. Etter at jeg ble voksen har jeg skiftet stil fra å være en striglet mann som kunne gli rett inn i finansmiljøet på Aker Brygge, til å bli litt mer meg selv. Jeg liker det som tidligere ble kalt Hipster-stil (ikke akkurat Hipsterisk lenger?). Stort skjegg, barbert hode og etterhver ganske mange tatoveringer (kun på steder som kan degges av langermet skjorte og langbukser). Flere tatoveringer er på planleggingsstadiet. Neste steg på veien så tenker jeg litt på en helix-piercing (høyt oppe på øret). Mitt spørsmål, er dette ultra-harry med helix-piercing på menn? Er det litt krampeaktiv for en mann på min alder å pynte meg med helix-piercing? Hot eller not med helix-piercing? Må også legge til at min kjære kone er litt skeptisk/ mot det (noe som nok kan bearbeides😊) Har du piercing fra før ? Anonymkode: 0c980...d0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #10 Del Skrevet 17. november 2023 Hipster-mann skrev (19 timer siden): Jeg er en mann i begynnelsen av 50-åra. Etter at jeg ble voksen har jeg skiftet stil fra å være en striglet mann som kunne gli rett inn i finansmiljøet på Aker Brygge, til å bli litt mer meg selv. Jeg liker det som tidligere ble kalt Hipster-stil (ikke akkurat Hipsterisk lenger?). Stort skjegg, barbert hode og etterhver ganske mange tatoveringer (kun på steder som kan degges av langermet skjorte og langbukser). Flere tatoveringer er på planleggingsstadiet. Neste steg på veien så tenker jeg litt på en helix-piercing (høyt oppe på øret). Mitt spørsmål, er dette ultra-harry med helix-piercing på menn? Er det litt krampeaktiv for en mann på min alder å pynte meg med helix-piercing? Hot eller not med helix-piercing? Må også legge til at min kjære kone er litt skeptisk/ mot det (noe som nok kan bearbeides😊) Herregud, er da ikke noe å tenke på, et skarve hull i øret? Gjør det om du har lyst, i verste fall er det bare å ta det ut. Hilsen ei på snart 60 med tatoveringer over hele kroppen og piercinger både her og der. I full jobb, mann, barn og barnebarn. Er det noe jeg driter i, så er det om andre synes jeg er harry. Anonymkode: 76bca...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå