Gå til innhold

Jeg trenger hjelp


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei alle sammen.

Jeg er en 25 år gammel jente som er megalei jobben min. Trives bra her, men jeg jobber som selger og det er jeg veldig lei...

Der er heller ikke noe gunstig for meg å sitte så mye foran dataen for jeg sliter med veldig mye muskelplager (fibromyalgi). Salgs stresset gjør det også værre.

MEN, jeg og samboeren min har prøvd å få barn i 1/2 år nå uten hell så derfor har jeg valgt å fortsette i jobben slik at jeg kunne avslutte den med å gå ut i permisjon. Nå vet jeg ikke om jeg holder ut mer...

Har noen noe forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg vet ikke helt hva jeg har lyst til heller.. Nå i dag tjener jeg oppunder 300 000 i året så det er også litt av grunnen til at jeg vil bli i denne jobben for da får jeg ganske høyt beløp svangersskapspenger.

Så har jeg forhørt meg litt i klesbutikker, treningssenter o.l, men da går jeg kraftig ned i lønn.

ER det noen som har noen gode forslag til meg? Noen som har noen yrker å anbefale der man veksler på å stå/sitte/gå? Og hva ligger lønnen på? Denne jobben tar jo knekken på kropppen og humøret mitt.

Håper noen kan hjelpe.

Hilsen Therese

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen form for utdanning?

Interesser?

Mulig jeg er pessimistisk, men jeg tror at det er kontorjobber som gir høyest lønn. Men det finnes mange kontorjobber! Det er ikke alle som er like stressende som salgsjobber. Med kontorjobber mener jeg jobber man gjør på kontor, dvs alt fra salg til sekretær til programmerer.

Tenk deg om hva du har lyst / anlegg / utdanning for å jobbe med, og søk på http://www.finn.no etter noe som høres interessant ut.

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...