AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Aner ikke hvordan det funker. Ser på muligheten for å skaffe hest på helfôr om 1,5-2 år, og er redd det ikke skal være stallplass å oppdrive når tiden er der. Er det vanlig å operere med ventelister om det er fullt? Anonymkode: f81e0...1a5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Jeg har aldri opplevd venteliste. Jeg har hatt hest både i by og på bygda, i byen var det mer kamp om plassene så der var det førstemann til mølla, på bygda gikk det ofte litt lengere tid før plassene ble tatt. Stalleier er jo interessert i å leie ut plassene så fort som mulig, så hvis det blir ledig der du ønsker deg plass vil de ikke nødvendigvis holde av plassen i flere måneder mens du leter etter hest. Anonymkode: 78b4f...006
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg har aldri opplevd venteliste. Jeg har hatt hest både i by og på bygda, i byen var det mer kamp om plassene så der var det førstemann til mølla, på bygda gikk det ofte litt lengere tid før plassene ble tatt. Stalleier er jo interessert i å leie ut plassene så fort som mulig, så hvis det blir ledig der du ønsker deg plass vil de ikke nødvendigvis holde av plassen i flere måneder mens du leter etter hest. Anonymkode: 78b4f...006 Det forstår jeg selvsagt veldig godt, og hadde aldri forventet at noen skulle holde av plassen uten videre Men mulig det hadde gått fint om jeg betalte stalleia mens jeg så etter hest. Men jeg ser liksom aldri stallplasser bli utlyst her i området, så det fremstår som at det ikke er ledig så ofte, men det kan jo hende jeg tar feil. Anonymkode: f81e0...1a5
kissmequick Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Du kan gi beskjed til stalleierne i området om at du er interessert om det skulle åpne seg en plass, det gjør jo gjerne det innimellom. Men det kan hende du må betale for å holde av plassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå