AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Del Skrevet 16. november 2023 Jeg skal ta hormonprøver om tre uker (dag 4 i syklus) siden vi er henvist til fertilitetsutredning. Lurer på om det er noe jeg bør gjøre eller ikke gjøre de neste tre ukene for å få best mulig resultat på de? Jeg trener regelmessig, røyker eller snuser ikke, drikker ikke, spiser sunt og drikker lite koffein (ca en kopp kaffe om dagen i gjennomsnitt), ingen medisiner. Noen som har tips? Anonymkode: 8916b...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Del Skrevet 16. november 2023 Høres ut som du lever sunt, da gjør du allerede det du kan. Lykke til! Anonymkode: 6b326...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Del Skrevet 16. november 2023 Selvom det heter "prøve" er det ikke som en eksamen hvor du skal prøve å få best mulig resultat. Du er under utredning, de skal sjekke om det er noe hormonelt som hindrer deg i å bli gravid 😃 Anonymkode: 6b326...236 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Del Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg skal ta hormonprøver om tre uker (dag 4 i syklus) siden vi er henvist til fertilitetsutredning. Lurer på om det er noe jeg bør gjøre eller ikke gjøre de neste tre ukene for å få best mulig resultat på de? Jeg trener regelmessig, røyker eller snuser ikke, drikker ikke, spiser sunt og drikker lite koffein (ca en kopp kaffe om dagen i gjennomsnitt), ingen medisiner. Noen som har tips? Anonymkode: 8916b...d61 Du bør leve som normalt. Det er jo dine "normale" verdier de skal se og bedømme. Anonymkode: 7e095...d9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå