Gå til innhold

Burde jeg fortelle daten at jeg snuser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet i kontakt med en herlig dame som er utdannet og jobber som tannlege.
Vi har vært på 4 dates til nå og har utrolig god kjemi. Men jeg har enda ikke sagt til henne at jeg snuser. Er ganske redd for at dette vil være en enorm turn-off med tanke på at hun er tannlege.

Tenker at jeg egentlig burde si det til henne, men samtidig er jeg livredd for at hun vil bryte kontakten etterpå. 😕

Anonymkode: 0d29e...b79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Det er en dealbreaker for MANGE 

Anonymkode: eab72...b4d

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det ikke en fin anledning til å slutte da? Eller skal du snuse hele livet? 

Anonymkode: 8c175...b56

• Liker 2
Skrevet

Ja. Snus er en "viktig" del av deg, og siden du allerede vet at det kan være problematisk for dere, så bør du si det tidligst mulig, slik at dere slipper å kaste bort tid på hverandre når det er bortkastet. 

Men du vet ikke hennes holdning om det. For alt du vet så kan det hende hun snuser selv. Jeg kjenner et par tannleger som faktisk snuser. 

• Liker 1
Skrevet

Ja det må du si, for det er faktisk en dealbreaker for meg. Røyk kan jeg godta, men snus lukter så helt forferdelig grusomt. 

Anonymkode: 72197...8d5

Skrevet

Ja, det må du fortelle. Eller slutte i dag..

Anonymkode: 2760c...11a

• Liker 2
Skrevet

Synes du skal fortelle det. For noen er det en dealbreaker, og med mindre du klarer å slutte på dagen, så vil hun før eller siden finne ut av det. 
Hva hun er utdannet som bør egentlig ikke ha noe å si, for hun kan ikke bestemme hva andre skal gjøre med egen kropp, men skjønner bekymringen din.

• Liker 1
Skrevet

Så å snuse er en dealbreaker, men å ligge med to nye hver helg er det ikke lissom ? 

Anonymkode: b50ae...f2a

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så å snuse er en dealbreaker, men å ligge med to nye hver helg er det ikke lissom ? 

Det ene utelukker vel ikke det andre? 

Anonymkode: b13a8...ea1

• Liker 3
Gjest Geminisoul_83
Skrevet

Fin anledning til å slutte, snuser selv og klarer å la vær i lengre perioder.

Skrevet

Vi snakket nettopp på telefonen sammen. Fortalte at jeg snuser. 
Hun tok det veldig fint og sa hun skulle få meg til å slutte en dag! ;) Men at det ikke betydde noe for henne i forhold til kjærligheten osv. 🥰

-TS

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Man gjør da ikke det siste i forhold. Så ja

Anonymkode: eab72...b4d

• Liker 2
Skrevet

Jeg har hatt noe på gang med to snusere og det stinker så grusomt jævelig at det gjør jeg ikke igjen. Disse to snuste posesnus og ulike merker, så har funnet ut at snus genererer en stank som jeg ikke kan leve med i en partner jeg skal være tett på og kysse. Min søster snuser også men jeg visste ikke at det var snusen som gjorde at hun alltid hadde så fryktelig dårlig ånde.

Jeg er var på lukt da, kanskje hun daten din ikke er det. Men at hun er tannlege gjør det kanskje til en deal breaker av andre grunner, slik jeg forstår at du forstår at det kan.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva som er ok for at forhold og hva som er ok for ons er ikke sammenlignbart. Jeg kan godt ligge med en som snuser (så lenge han ikke snuser rett før), men ville aldri vært sammen med en. 

Anonymkode: 7ccbe...405

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi snakket nettopp på telefonen sammen. Fortalte at jeg snuser. 
Hun tok det veldig fint og sa hun skulle få meg til å slutte en dag! ;) Men at det ikke betydde noe for henne i forhold til kjærligheten osv. 🥰

-TS

Det betyr jo noe når hun sier hun skal få deg til å slutte da. 😉

• Liker 1
Skrevet
Blåttvann skrev (15 minutter siden):

Jeg har hatt noe på gang med to snusere og det stinker så grusomt jævelig at det gjør jeg ikke igjen. Disse to snuste posesnus og ulike merker, så har funnet ut at snus genererer en stank som jeg ikke kan leve med i en partner jeg skal være tett på og kysse. Min søster snuser også men jeg visste ikke at det var snusen som gjorde at hun alltid hadde så fryktelig dårlig ånde.

Jeg er var på lukt da, kanskje hun daten din ikke er det. Men at hun er tannlege gjør det kanskje til en deal breaker av andre grunner, slik jeg forstår at du forstår at det kan.

Ikke alle får samme ånde av snusing, kommer an på munnhygiene ellers og biologien. Men selvsagt greit å være åpen om uvaner også, det kan voksne folk fint være. Ingen vits i skjule det når snusboksen kommer på bordet i en eller annen sammenheng uansett. 

Anonymkode: c037f...852

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke alle får samme ånde av snusing, kommer an på munnhygiene ellers og biologien. Men selvsagt greit å være åpen om uvaner også, det kan voksne folk fint være. Ingen vits i skjule det når snusboksen kommer på bordet i en eller annen sammenheng uansett. 

Anonymkode: c037f...852

Det kan sikkert stemme, det er folk som dusjer sjeldnere enn andre uten å lukte.

Men tror ikke det er tilfeldig at alle jeg har vært tett på som snuser stinker fra munnen. Jeg takler ikke "sånn" lukt. Det lukter jo av venner, kollegaer, folk i butikken igså, men de er jeg ikke så tett på så det går bra. Det er når du kommer nært at det er ekkelt.

Skrevet

Ser du fortalte det og at det gikk bra. 

Men syns ikke du hadde behøvd si det. ALLE har uvaner, svake sider og irriterende sider. Man trenger ikke liste dem opp for en date. Hun har antagelig ikke listet opp sine mangler og feil for deg? 

Hvis du ser på tråden ser du hvordan fremmende som ikke har følelser for deg kan dømme deg nord og ned for noe så lite som snusing, mens hennes reaksjon viser at det er typisk noe som har null å si når noen har følelser for deg. Derfor sparer man seg selv for en del drit fra andre om man bare lar være å opplyse om svakheter og lar dem finne ut av det selv etterhvert dom man blir kjent.

Anonymkode: 54586...7b0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåttvann skrev (11 timer siden):

Enig!! Det er en jævlig råtten lukt

Anonymkode: 23e39...526

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...