AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Vært hos gyn. i dag. Fikk beskjed om at livmor/livmortapp har sunket mer ned siden sist. Spurte om plager og ja, spesielt når jeg har mensen har jeg skikkelig nedpress/tyngdefølelse. Fikk tips om øvelser å gjøre, og si fra hvis det blir værre. Alternativet er visst operasjon...Så er det håp?? Anonymkode: 96808...280
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Er dette det samme som fremfall? Jeg fikk det etter fødsel nr 2. Jeg trente iherdig, og det gikk tilbake. Vær jeg deg hadde jeg kjøpt denne https://fiolsex.net/wp/?p=11248 Anonymkode: ce491...7cc
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Hvor gammel er du, eller har du nylig født? Jeg fikk fremfall i begge graviditetene, og merket det litt etter fødsel med begge to. Begge gangene gikk det tilbake av seg selv ila. et par måneder ca. Tror de sier at det kan ta inntil et år før det retter seg opp etter fødsel pga hormoner? Vet ikke helt hva effekten av treningen er da dessverre, men alternativet er jo operasjon hvis det ikke går tilbake. Anonymkode: c0391...5ac
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor gammel er du, eller har du nylig født? Jeg fikk fremfall i begge graviditetene, og merket det litt etter fødsel med begge to. Begge gangene gikk det tilbake av seg selv ila. et par måneder ca. Tror de sier at det kan ta inntil et år før det retter seg opp etter fødsel pga hormoner? Vet ikke helt hva effekten av treningen er da dessverre, men alternativet er jo operasjon hvis det ikke går tilbake. Anonymkode: c0391...5ac 40 år og barna er 15 og 18 Har gått til sjekk/celleprøver hos samme gyn. hvert.2 år og dette var nytt nå siden sist. Anonymkode: 96808...280
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 40 år og barna er 15 og 18 Har gått til sjekk/celleprøver hos samme gyn. hvert.2 år og dette var nytt nå siden sist. Anonymkode: 96808...280 Da har jeg ingen erfaring å dele av. Vet ikke om øvelsene vil reversere det, men vil jo tro det har en betydning for om det blir verre eller ikke😊 Anonymkode: c0391...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå