Gå til innhold

Pass opp for handel på Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Portia Catonis skrev (4 timer siden):

Det er jo umulig for oss å vite hvem som har rett av deg og Finn.no, når vi ikke vet hva du skrev i anmeldelsen. Vi har heller ikke sett hverken annonsen eller varen, og kan derfor ikke vurdere om du har fått det du forventet å få fra selgeren.

Finn er som sagt en markedsplass, og de har ingenting å tjene på svindel.

PS: Nå lurer jeg fælt på hvor mye du betalte for genseren, og hvilken type genser det er. Den må jo være verd mange tusen, siden du tenker å blande inn Politiet i dette.

Så det er kun verdien som har noe å si om det er greit å lure folk? Veldig merkelig holdning! Du er vel da en av de som lurer folk siden du mener det. Jeg lever lovet mitt etter lover, regler, etikk og moral og det er en prinsipp sak, men det kan tydeligvis ikke du forstå. Ha en fin kveld.. pass på hvem du lurer nå da, for noen av oss nekter å godta slikt😉

Anonymkode: 0cc4a...0dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Så det er kun verdien som har noe å si om det er greit å lure folk? Veldig merkelig holdning! Du er vel da en av de som lurer folk siden du mener det. Jeg lever lovet mitt etter lover, regler, etikk og moral og det er en prinsipp sak, men det kan tydeligvis ikke du forstå. Ha en fin kveld.. pass på hvem du lurer nå da, for noen av oss nekter å godta slikt😉

Lykke til med å gå til Politiet og anmelde Finn, da... La oss høre hvordan det gikk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.11.2023 den 13.52):

Nei, klarte faktisk ikke det. Tror bildet er fra før bruk. Men en ting at folk prøver seg, men så å nekte da, og finn som støtter de når de lyver. Jeg tilbudte meg å sende genseren til finn og alt mulig men kom ingen vei. Man kan virkelig ikke stole på finn så kommer ikke til å handle mer der!

Alle bildene var vel ikke tatt før bruk eller? Du skriver bildet som om det var bare ett bilde. Det var vel flere bilder?

Anonymkode: edb7d...908

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Og ingenting av det der hjelper det minste om selgeren bruker bilder av noe annet enn det han/hun faktisk sender.

Finn er bra om du selv kan plukke opp tingene og sjekke dem før du betaler. Må det sendes blir det en slags  gambling, og du må betrakte det som det. Ikke betale mer enn du tåler å tape og bli glad om du faktisk får noe som ser ut som det gjorde i annonsen. 

Anonymkode: 3bc54...2d3

Da tar du bilder av det du fikk tilsendt som dokumentasjon. 

Anonymkode: edb7d...908

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...