Gå til innhold

Påstand 35 år og livet er over , yay or nay

35 år, livet er over yay or nay  

54 stemmer

1. 1. 35 år, livet er over yay or nay

• Yay
      3
    • Nay
      51

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare en påstand , sier hvern det ene eller annen. Virker bare som dett er en eviglang debatt

Anonymkode: bc36c...72c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om en slik debatt.

Anonymkode: d9510...2a1

• Liker 4
Skrevet

Dummeste jeg har hørt.

Anonymkode: 4cd55...88b

• Liker 5
Skrevet

Så du skal leve 40-50 år til med den innstillingen at "livet er over"? Så trist og idiotisk 

Anonymkode: eefdd...7ec

• Liker 5
Skrevet

Livet har så vidt begynt, man er fortsatt ung når man er 35, men samtidig voksen. 

Må være en 16 åring som har laget denne tråden. 

• Liker 5
Skrevet

Forstår ikke spørsmålet. Vi lever til vi er 82+

Anonymkode: 4659e...4b6

Skrevet
Just now, Athena Freyja said:

Livet har så vidt begynt, man er fortsatt ung når man er 35, men samtidig voksen. 

Må være en 16 åring som har laget denne tråden. 

Det er vel stort sett bare dem som sier "yay or nay" 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er vel stort sett bare dem som sier "yay or nay" 

Yay har jeg sagt nesten hele livet så gruble.gif.f248ac8556a006935e2748058f4d64c9.gif

• Hjerte 1
Skrevet

Da har jeg levd i 35 år da livet gikk oppover og 35  på vei nedover. Og jeg er ikke dau enda😇

Anonymkode: f8b8d...20a

• Liker 2
Skrevet

Tipper denne tråden er laget av en fersk 34åring med litt midtlivskrise tendenser. 😛

Livet midt fikk en rykende fersk helomveltende begynnelse da jeg var 35. Plutselig møtte jeg drømmemannen etter å ha kastet bort ungdommen min på møkkamenn. Investeringer jeg har gjort begynte å ta av og jeg fikk plutselig masse penger på konto. Kjøpte hus, planlegger bryllup og har blitt gravid med første barn. Livet har ALDRI vært bedre og jeg skulle ønske jeg kunne fortelle dette til meg selv da jeg var en usikker og angstfull 34åring. 😛

Anonymkode: 68fad...bd4

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke en debatt. Det er vanlig at fjortiser ser på livet slik, også lærer man mer etterhvert som man blir eldre.

Anonymkode: 6a23e...f03

Skrevet

36 år her, og livet er nyydelig! Ferdig med den verste småbarnsperioden (og mannen er sterilisert😁), god økonomi, bedre tid, mer selvsikker og roligere - jeg vet av erfaring at det meste ordner seg til slutt. Har en spennende og mentalt krevende jobb, som gjør at jeg gleder meg til å gå på jobb hver dag. Har trent mye i alle år, så kroppen har holdt seg sunn og sterk. Lite rynker, men har nå også tid og penger til å investere i god hudpleie. 

Forøvrig evig glad jeg ikke skal sette i gang med barneproduksjonen 🫠

Anonymkode: 17ea4...65e

Skrevet

Jeg er ikke ved dødens dør enda. Det er fortsatt ett år igjen før jeg blir 35, men livet mitt begynte da jeg trådde over 30. Det er nå jeg virkelig nyter livet.

Anonymkode: 47683...d60

Skrevet

Er vell sånn ca da de fleste slår seg ned og får barn. Så det stemmer jo litt.

Anonymkode: 5d506...c0c

Skrevet

Skal man bare ta livet sitt på 35 årsdagen da? Satt litt på spissen, men det illustrerer for en IDIOTISK påstand dette er. De fleste er ikke halvveis i livet når de er 35.

Anonymkode: 789a4...2f4

Skrevet

35 det er jo da livet begynner. Ting på stell ungene klarer seg mer selv. Og bedre rustet økonomisk til å gjøre litt mer som man vil

Anonymkode: 6f051...56e

Skrevet

Så trist hvis (voksen)livet som er verdt å leve er de 15 årene mellom 20 og 35. da er jo så å si hele voksenlivet ikke verdt det😅 Rart det er så mange høyt motiverte 36-åringer der ute. Kanskje ingen har fortalt dem at livet er over? 

Anonymkode: 94dbe...1ab

Skrevet

Jeg er over 40 og håper jeg får leve mange år ennå.

Lurer på hvordan du har tenkt TS, hvordan skal livet være over når man er 35? Hva er det som gjør det?

Anonymkode: fa2d7...17d

Skrevet

Jeg blir snart 33 og holder på å planlegge hele livet mitt da det har vært katastrofalt de siste årene. Det er heldigvis ikke over om to år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare en påstand , sier hvern det ene eller annen. Virker bare som dett er en eviglang debatt

Anonymkode: bc36c...72c

Det må være en debatt på ungdomskolen det da

Livet over før man er halvveeis?? 😂

Anonymkode: ce1d4...b21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...