AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #1 Skrevet 16. november 2023 Det er snakk om et par tøfler barnet mitt bruker i barnehagen. Vi har forsøkt å reparere feilen en gang, men etter en uke var problemet tilbake igjen, så da sendte jeg en mail for å reklamere. Aller helst har vi lyst å beholde tøflene for å gjøre enda en midlertidig reparasjon i vente på nye tøfler, for det er jo veldig kjedelig å ikke ha tøfler nå når det er så kaldt. La ved et bilde i mailen som ganske tydelig viser feilen og forklarte problemet. Er det alltid nødvendig å levere inn ved reklamasjon? Synes det virker litt voldsomt for noe så lite. Anonymkode: 4a860...956
newman01 Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Det varierer veldig fra butikk til butikk og produsent til produsent. Noen sender nytt erstatningsprodukt med en gang, og sier man bare kan kaste det gamle. Andre vil ha det inn for undersøkelse for å se hva som er galt. Og noen nekter for feilproduksjon, og påstår kunde har brukt produktet feil
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 newman01 skrev (2 minutter siden): Det varierer veldig fra butikk til butikk og produsent til produsent. Noen sender nytt erstatningsprodukt med en gang, og sier man bare kan kaste det gamle. Andre vil ha det inn for undersøkelse for å se hva som er galt. Og noen nekter for feilproduksjon, og påstår kunde har brukt produktet feil Huff, krysser fingrene for at denne nettbutikken ikke er vanskelige å ha med å gjøre. Takk for svar! Anonymkode: 4a860...956
Brunello Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 Man må ikke alltid, men man kan neppe la være å levere inn dersom butikken krever varen i retur. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Brunello skrev (Akkurat nå): Man må ikke alltid, men man kan neppe la være å levere inn dersom butikken krever varen i retur. Nei, men håper de ikke bryr seg med å kreve det når det er snakk om noe så lite 😊 Anonymkode: 4a860...956
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #6 Skrevet 16. november 2023 Det finner du sikkert informasjon om på nettsiden til denne butikken, hva slags policy de har på reklamasjoner. Anonymkode: b1eb4...632 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #7 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det finner du sikkert informasjon om på nettsiden til denne butikken, hva slags policy de har på reklamasjoner. Anonymkode: b1eb4...632 Sto ikke annet enn at man må ta kontakt per mail om man ønsker å reklamere, så må bare vente på svar. Anonymkode: 4a860...956
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #8 Skrevet 16. november 2023 Varierer veldig. Synes jeg like ofte ikke må som at jeg må. Anonymkode: 6151e...34f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå