Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svar helt ærlig.

Jeg er ei 16 år gammel jente, å jeg har ligget med 5 forskjellige personer. Jeg starta tidlig med å onanere, kanskje som 11åring ish, og mistet dommen som 14åring. 

Føler meg som en hore og at ingen vil ha meg om de vet hvor mange jeg har ligget med. Så har sagt til alle at jeg er jomfru.. hva tenker andre egentlig om det? 

Anonymkode: 8d262...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel ingenting å si hvor mange du har ligget med? Du behøver vel ikke å si det til noen heller? KJør på, skaff deg erfaring, bare husk beskyttelse.

Anonymkode: 9bdd8...41e

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Du er ikke brukt opp. Det er din kropp å gjøre med som du vil.

Bare pass på at det er du som bestemmer, og at du ikke bare blir ligget med.

Og så bør du jobbe litt med å forene i ditt eget hode hva du gjør, og hva du synes er greit å gjøre. De to virker å ha litt avstand nå? Så, bestem deg for hva du synes er greit, ut ifra dine verdier og moral. Så lev etter det.

Til sist: du er 16 år. Det er mange år igjen å leve. Du trenger ikke finne ut alt nå.

Anonymkode: 2f79f...422

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg tenker at det er opp til deg hvor mange  sexpartnere du vil ha, man blir ikke oppbrukt.

MEN: du har jo startet relativt tidlig. Vet ikke hvorfor du har gjort det og hvordan selvtilliten din har det, men min egen erfaring fra en litt vill ungdom (ikke så tidlig som din) er vel at jeg ikke satte meg selv høyt nok. Ha det i bakhodet - du er mer verdt enn bare et knull altså. Siden du kaller deg selv for hore regner jeg med at du ikke har vært kjæreste med de du har vært sammen med, og det kan du jo vurdere om er verdt det. Særlig om du føler deg som hore etterpå.

• Liker 3
Skrevet

Enig med de over! Det går ikke an å bli brukt opp, det er gammel hersketeknikk for å kontrollere kvinner.

Men pass på at DU ønsker sexen og ikke at du gjør det kun for å glede andre/få bekreftelse, da beholder du egenrespekten uansett hvor mange du ligger med.

Og INGEN har noe med hvem eller hvor mange du ligger med! Ikke senere heller, så hvis du treffer en du vil dele livet med, og han er så dum at han spør, så ha bestemt på forhånd om du vil svare eller om du vil svare usant. Det er faktisk også lov, for ingen har noe med det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan tenker du selv om tal sexpartnere? Nå føler du deg oppbrukt fordi andre mener det, det viktigste er hva du tenker selv. Ønsker du å ligge med flere eller ønsker du en kjærest? Strekk deg mot det som du selv ønsker….

Anonymkode: c47b3...df2

Skrevet
6 minutter siden, Jdjdkdudjbs said:

Jeg tenker at det er opp til deg hvor mange  sexpartnere du vil ha, man blir ikke oppbrukt.

MEN: du har jo startet relativt tidlig. Vet ikke hvorfor du har gjort det og hvordan selvtilliten din har det, men min egen erfaring fra en litt vill ungdom (ikke så tidlig som din) er vel at jeg ikke satte meg selv høyt nok. Ha det i bakhodet - du er mer verdt enn bare et knull altså. Siden du kaller deg selv for hore regner jeg med at du ikke har vært kjæreste med de du har vært sammen med, og det kan du jo vurdere om er verdt det. Særlig om du føler deg som hore etterpå.

Jeg føler at jeg aldri kommer til å finne meg en kjæreste som jeg faktisk vil tilbringe livet mitt med. Og jeg er jo kåt og liker å ha sex så da treffer jeg gutter å ligger med de.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg føler at jeg aldri kommer til å finne meg en kjæreste som jeg faktisk vil tilbringe livet mitt med. Og jeg er jo kåt og liker å ha sex så da treffer jeg gutter å ligger med de.

Men det et bra at du gjør det fordi du selv vil. Hvis du skal juge smart, så bør du muligens høyne en eller to fra jomfru, for verden er liten. Men antallet over det kan ingen bevise.

Aldri la noen påføre deg skam! Men husk beskyttelse så du ikke får noe som ødelegger sex, f eks herpes.

Anonymkode: 8eb70...cd3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har funnet en effektiv metode for å få deg et ligg, men du må nok bruke en helt annen strategi om du vil finne en livspartner.

Hvis du ser etter en livspartner, må du slutte å lete etter folk som bare vil ha kroppen din. Det betyr at du ikke skal by fram kroppen din, men deg selv som person. Møt "kandidater" uten å ha sex med dem. Se etter noen du har ting til felles med og noen du kan ha som bestevenn. Det kan være de "merkeligste" folk som viser seg å være de beste, så ikke vær redd for å lete utenfor den mest populære kjekke og synlige flokken. Bruk tid sammen og bli kjent med hverandres person. Dette kan ta uker og måneder å finne ut av. I denne prosessen vil sex og hormoner ofte bare ødelegge, så hold det utenfor. Når du har funnet noen du virkelig trives sammen med utenfor soverommet, kan dere heller snakke sammen om hvorvidt tiden er inne for å ta forholdet et skritt videre og begynne med sex.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan du ikke ligge med samme gutt flere ganger da og ikke fokusere på kjærestedelen? Det er ofte det mer "voksne" gjør, har en fuck-friend.. På den måten får du utforsket sex og antallet går ikke opp så du trenger ikke føle noen form for skam knyttet til dette (ikke at det hadde vært nødvendig med et høyere antall partnere heller egentlig) 

Anonymkode: f1820...3e2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Svar helt ærlig.

Jeg er ei 16 år gammel jente, å jeg har ligget med 5 forskjellige personer. Jeg starta tidlig med å onanere, kanskje som 11åring ish, og mistet dommen som 14åring. 

Føler meg som en hore og at ingen vil ha meg om de vet hvor mange jeg har ligget med. Så har sagt til alle at jeg er jomfru.. hva tenker andre egentlig om det? 

Si heller 1 enn ingen tenker jeg. Gutta vil jo merke at du har gjort det før 😅

Anonymkode: e8b73...853

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Svar helt ærlig.

Jeg var som deg. Tidlig ute med onani, lå med 4 forskjellige det første halvåret fra jeg mistet jomfrudommen. 

Så fikk jeg min første kjæreste rett etter jeg fylte 17, forholdet varte i 5 år. Var deretter single I 2 år, lå med to stk i den perioden. Så et forhold i 2.5 år. Single igjen et års tid før jeg fant den samboeren jeg har hatt i 4.5 år nå.

Lista ble ikke så lang selv om jeg var hardt ut i starten. 

Anonymkode: 49664...c7e

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Du burde prøve å ligge med en du er forelsket i. Ikke bare en eller annen. Sexlivet blir som regel mye bedre med en fast partner.

Anonymkode: 1ae52...231

• Liker 2
Skrevet

Så lenge en ikke ligger med alle som spør så går det fint. Men det er bare pga ryktet en evnt vil få da. Spesielt om en bor på en mindre plass.

Prøv heller å få en fast pulevenn (når en ikke har kjæreste) så en har litt mer fast partner om det, da blir også seksen veldig mye bedre enn om det er nye kvar gang. 

For egen del var jeg seint i gang men hadde en periode tidlig i tyve årene der jeg hadde diverse partnere på relativt kort tid. Men beste seksen og mest tilfredsstillende tiden var når en hadde en fast person som en likeverdig kunne få besøk av eller komme til når en følte for litt hygge, bare å passe på prevensjon:)

Anonymkode: e26f9...f64

Skrevet

Mye er nevnt over så jeg skal ikke gå inn på antall, men passer du på å bruke kondom? For det florerer med kjønnsykdommer der ute nå, og det er ikke alltid like lett å vite om man har fått en slik eller ikke, og da kan man få skader det ikke går an å fikse. Før eller siden får også Norge behandlingsresistent gonorè og det er kjipt å pådra seg. 

• Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Svar helt ærlig.

Best å ikke si hvor mange du har ligget med til andre. Det er mye fordommer mot det

Anonymkode: 09190...5c2

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Best å ikke si hvor mange du har ligget med til andre. Det er mye fordommer mot det

Anonymkode: 09190...5c2

Dersom du må juge om hvor mange du har ligget med, har du ligget med for mange. Dette handler ikke om "fordommer", det handler om selvrespekt. Her på kvinneguiden stemmer folk i og sier ligg med så mange du vil, alt er normalt. Det er det jo naturligvis ikke. 

Har du tenkt over hvorfor du ligger med folk så lett ? Er det et bekreftelsesbehov, er det en måte å prøve å bli populær på ? 99 % av alle gutter i den alderen der vil forsøke å lure seg ned i buksene dine ved å manipulere deg til å tro at det er en bra ting.  Du risikerer å få et rykte som du kanskje aldri blir kvitt, du vil kanskje slite med deg selv resten av livet på grunn av dette. Du er 16 år, helt i starten av livet. Ta var på deg selv og din integritet, det lønner seg i det lange løp 🧡

Anonymkode: 86a6a...538

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svar helt ærlig.

Det er ingenting som heter "brukt opp". Men spør deg selv hvorfor det er så enkelt å gå til sengs med "hvem som helst", ha et avklart forhold til deg selv i den saken. Hva er det du ønsker å oppnå, dersom det ikke er ren sex?

Og ALDRI snakk om det, til noen. Fordi det finnes så mange hjernedøde mannfolk på kloden, som ikke makter å se kvinner som mennesker, men som objekter til for deres skyld. De vil bruke all makt de kan få over deg for å trykke deg ned, få deg til å føle deg dårlig, kort sagt ta på deg ansvaret for DERES følelser. Sex er enormt triggende for menn. De tåler det bare ikke, tro ikke at vi lever i en likestilt verden, i alle fall ikke der.

Beskytt deg selv! 

Anonymkode: 4dfaa...75b

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingenting som heter "brukt opp". Men spør deg selv hvorfor det er så enkelt å gå til sengs med "hvem som helst", ha et avklart forhold til deg selv i den saken. Hva er det du ønsker å oppnå, dersom det ikke er ren sex?

Og ALDRI snakk om det, til noen. Fordi det finnes så mange hjernedøde mannfolk på kloden, som ikke makter å se kvinner som mennesker, men som objekter til for deres skyld. De vil bruke all makt de kan få over deg for å trykke deg ned, få deg til å føle deg dårlig, kort sagt ta på deg ansvaret for DERES følelser. Sex er enormt triggende for menn. De tåler det bare ikke, tro ikke at vi lever i en likestilt verden, i alle fall ikke der.

Beskytt deg selv! 

Anonymkode: 4dfaa...75b

De fleste menn ? Nå generaliserer du. De fleste menn ligger ikke med alt med puls. Hvorfor ? Tilgjengeligheten er der ikke. En kvinne (liten jente i dette tilfellet) kan gjøre det, da tilgjengeligheten er 100 %. Det er det det handler om. 

Jeg synes det er stygt gjort av KG å oppfordre en jente til å ligge rundt "for likestillingens skyld", når dere vet hun kommer til å ta skade av det. Og når du sier "ALDRI snakke om det", case closed. Det vil komme for en dag uansett, spesielt i den alderen. 

Ta var på deg selv TS, ikke ligg rundt fordi du tror det skal være sånn. Det skal ikke det - kjærlighet og sex er en fin ting, ikke ødelegg det 🧡.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dersom du må juge om hvor mange du har ligget med, har du ligget med for mange. Dette handler ikke om "fordommer", det handler om selvrespekt. Her på kvinneguiden stemmer folk i og sier ligg med så mange du vil, alt er normalt. Det er det jo naturligvis ikke. 

Har du tenkt over hvorfor du ligger med folk så lett ? Er det et bekreftelsesbehov, er det en måte å prøve å bli populær på ? 99 % av alle gutter i den alderen der vil forsøke å lure seg ned i buksene dine ved å manipulere deg til å tro at det er en bra ting.  Du risikerer å få et rykte som du kanskje aldri blir kvitt, du vil kanskje slite med deg selv resten av livet på grunn av dette. Du er 16 år, helt i starten av livet. Ta var på deg selv og din integritet, det lønner seg i det lange løp 🧡

For noe tøys! Selvrespekt? Hvilken aldersgruppe er du egentlig? 
TS sier hun liker sex, det er helt greit og absolutt akseptabelt. Det du gjør er å stigmatisere andre basert på din egen greie - det er ikke tegn på selvrespekt i alelfall. 

Anonymkode: f1820...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...