AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Det er som tyggis og veldig vondt å gre. Floker seg hele tiden. Hva kan gjøres? Anonymkode: 33d3a...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 16. november 2023 #2 Del Skrevet 16. november 2023 Klippes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Del Skrevet 16. november 2023 Keratin behandling. Anonymkode: 97f25...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Del Skrevet 16. november 2023 Stuss, fukt og protein maske, hårolje, andre sprayer du kan bruke som gjør håret mykt og tilfører fukt. Anonymkode: dd367...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #5 Del Skrevet 20. november 2023 olaplex og/eller K18🙏🏻 bruker begge deler på mitt helblekede hår Anonymkode: 3543e...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 22. november 2023 #6 Del Skrevet 22. november 2023 Da jeg hadde helbleket hår for 5 år siden brukte jeg sebastian penetarit shampoo og maske, hver gabg jeg vasket håret. 2-3 dager i uken brukte jeg morrocan oil hårkur med brun kant. Denne satt jeg med i en time. Tilslutt brukte jeg morrocan oil hår olje for p holde på fuktigheten i lengdene. Høres ut som du trenger en klipp. Jeg endte med å legge en toner over hos frisør som tilsvarer min naturlige hårfarge. Ikke slitt slik med håret i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Del Skrevet 23. november 2023 Produktene som er nevnt her er gode, men hvis håret har nådd tyggis-stadiet er det dessverre ikke mye produkter kan gjøre. Anonymkode: 5164b...17f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå