AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg har lysblondt hår. Er opprinnelig mørkebrun, men har stripet og bleket i alle år. Ser naturlig og fint ut men... Når etterveksten kommer blir den veldig markant siden jeg er såpass mørk. Har alltid stripet hos frisør og enkelt og greit tatt ettervekst... Men har ikke råd lenger. Er så dyrt. Prøvde stripe selv med hette meg fikk det ikke fint, flekkete her og der og ujevn farge. Prøvd uten hette og, bare tegne på her og der med kost, men fikk jo da være tatt overhåret, hvis ikke kladdet jo alt seg sammen. Noen gode råd til hvordan gjøre dette på en ok måte hjemme? Og tips til merker og hva jeg bør bruke evt? Ikke så lett dette.... Men har man ikke råd, så har man ikke det. Billigste her jeg bor er 1800 for ettervekst... Anonymkode: 9d1fc...9c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #2 Del Skrevet 15. november 2023 Pleide få min søster til å gjøre det for meg. Man må jo gå gjennom hele håret med pensel eller fingre i bunnen, og ta en og en del. Seksjonering 😇 Jeg pleide bruke det som var på tilbud i fargehyllen. L’Oréal og lignende, gjerne askeblond. Anonymkode: 977ea...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #3 Del Skrevet 15. november 2023 Jeg får det til fint med to pakker hjemmestriping. Har hår til skuldrene, det er ikke nok bleking i én pakke. Har sideskill, så ordner skillen på midten når jeg striper det for å unngå flekker (men det skjer sjeldent med litt øvelse hjemme). Du må bare forsøke noen ganger, så blir det kjempefint. Frisøren trodde at jeg hadde gjort det hos frisør da jeg skulle klippe meg en gang. Anonymkode: 9487b...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå