AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #1 Skrevet 15. november 2023 Hei, jeg strever ofte med mye svimmelhet, når jeg reiser meg blir jeg svimmel og kjenner at det rister ikroppen, legene sier det bare er blodtrykksfall, Mn dt er normalt hver gang det blir målt. Dt er vel ikke normalt at man rister i kroppen når man blir svimmel? Anonymkode: 172bd...5d6
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #2 Skrevet 16. november 2023 Kan også være at du har lavt blodsukker, det kan gjøre deg skikkelig shaky. Tar du medisiner pga lavt insulin? Hvis ikke, spiser og drikker du nok? Anonymkode: 01dd4...e84
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #3 Skrevet 16. november 2023 Hva har legen sjekket med blodprøver? Enig i at det er viktig å drikke (vann) og spise nok. Anonymkode: 55b7a...629
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #4 Skrevet 16. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei, jeg strever ofte med mye svimmelhet, når jeg reiser meg blir jeg svimmel og kjenner at det rister ikroppen, legene sier det bare er blodtrykksfall, Mn dt er normalt hver gang det blir målt. Dt er vel ikke normalt at man rister i kroppen når man blir svimmel? Anonymkode: 172bd...5d6 Måler du blodtrykket før og etter når du reiser deg opp da? Du rister ikke fordi du blir svimmel men fordi pulsen blir høy og blodtrykket lavt da kan man oppleve det samt andre symptomer. Anbefaler deg å reise deg sakte opp, vippe med bena når du sitter og før du reiser deg opp. Drikke mye og ha ekstra salt i maten. Anonymkode: 241cc...6cf
AnonymBruker Skrevet 16. november 2023 #5 Skrevet 16. november 2023 Ville fått sjekket det ut jeg. Vedvarende svimmelhet kan stamme fra mye rart. MR med kontrast ville jeg i det minste hatt før jeg hadde slått meg til ro med at det er blodtrykkfall. Anonymkode: c7dab...824 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå