Gå til innhold

Familie galskap-skilte foreldre. jeg gruer meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har i februar vært forlovet et år, dato er ikke satt..jeg får mageknip bare jeg tenker på det!

Samboeren min har det kjempe fint, og jeg bare gleder meg til vi skal si "ja".

Mine foreldre snakker ikke sammen, hans foreldre kan ikke være i samme rom!

Mammaen min er totalt uinteressert i snakk om bryllup Hun maser om skolen og mener jeg bør fokusere på den, selv om hun vet jeg gjør det bra og er ferdig til våren.

Hans mor snakker om bryllup hver dag, hver dag!! Hun snakker om et stort bryllup (familien hans er glad i festlige lag) selv om en av oss lever på studie lån.

Jeg gleder meg til vår store dag, men er usikker på hvordan jeg vil feire den.

Det hadde vært greit å dra til utlandet å gifte seg, slippe alt maset familiene medfølger, men jeg tror vi hadde skuffet mange..

Vi har sett ut et hotel ved gol fjellkirke og ønsker å gifte oss der (her hytte på stedet og er knyttet til fjellet)

Men jeg vi ikke bestille bryllup før jeg har fått jobb etter studiene, slik vi vet vi kan betale for det..

Hjelp

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det er deres bryllup, dere bestemmer.

Hvis du helst vil vente til dere har fast inntekt begge to, og fått ordnings på økonomien, så gjør det. Det høres jo unektelig veldig fornuftig ut også! Det gjør ingenting å være forlovet lenge. Vi var forlovet i seks år før vi giftet oss, og foreldrene var forlovet i rundt 20 år hvis ikke jeg tar helt feil. Jeg var i hvert fall 19 da de giftet seg :)

Jeg personlig synes at fjellkirke på Gol hørtes veldig fint ut, ordenlig personlig og koselig. Det er jo deres dag! Og om noen blir fornærma, så *huffda*, det var jo synd, men det er virkelig ikke deres problem. Så lenge det ikke er noen som ble utelatt mens de andre ble invitert, så kan jeg ikke skjønne at noen skulle bli så fornærma heller.

Min oppfordring er: Lytt til hjertet og lommeboka! Drit i svigermor, familietragedier og alt det styret der. Det skal ikke ødelegge for dere. Og hvis dere bestemmer dere for å kjøre full pakke med stor fest tjo og hei, så får dere gi klar beskjed om at dere regner med at foreldrene deres er gamle nok til å oppføre seg, og ikke ødelegge deres dag pga. barnslig krangling.

Gratulerer, forresten! :klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...